Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čtvero haiku dubnových

29. 03. 2003
10
0
1769
Autor
Tiky

sršatá růže –
zeleň jazýčků v kleci
květy v čekárně

***

Narciska – slunce
větrem zkoušená křehne –
ptačí pírko dne

***

Kameny rostou
v polích sladce rozmoklých –
zvoní hrany kos

***

Bílé labutě
capou kvetením zahrad –
ztrácejí peří

houba
02. 04. 2003
Dát tip
asi nejvíc se mi líbí trojka, ostatní jsou trochu kostrbaté :o) *

DV_SWAN
31. 03. 2003
Dát tip
*****

Radost
31. 03. 2003
Dát tip
1) nevím, jestli to je úmyslné, ale přijde mi rozpadlá na tři kusy, trochu jako schodiště se vzpíná, jenomže tak nějak chybí poslední schod 2) ta mi přijde taky taková neforemná, rozpadlá... hlavně první řádek dost jakože nic neznamená 3) skvělá* 4) capo kvetením? jestli to je jako podstatné jméno slovesné, tak trochu ruší...

Tiky
31. 03. 2003
Dát tip
Radost: trochu sprcha :), ale příště si dám pozor a budu víc vybírat, co sem dát a co ne. To že je mám ráda nikoho nezajímá a na to jsem zapomněla (jsou z roku 2000 a jsou to reálné okamžiky, což z nich nepozná asi nikdo, kdo neseděl v tu chvíli vedle mě) ;). Beru si k srdci.

York
30. 03. 2003
Dát tip
***---***---***---***---***---***---***---***---***---***---***---***---***---***---

guy
30. 03. 2003
Dát tip
Všechny jsou moc milé, a přidám se k řadě těch, co nejvíc obdivujou tu třetí - ta je naprosto úžasná! ***

Armand
30. 03. 2003
Dát tip
!*

Drago
29. 03. 2003
Dát tip
Tiky, co to je "sršatá"? jinak k básním - nemyslím že nějaká z nich přímo vyčnívají, jsou na tom, všechny asi steně... nejsou špatné... ale ani nejlepší... takový střed... ale nenech se odradit... mě se to líbí...

Tiky
29. 03. 2003
Dát tip
sršatá - no tak jak to zní, koukni se někdy na šípkovou růži v dubnu, začínající lístky, poupata a hromada trní - možná je to ale neologismus... A odradit se teda rozhodně nenechám ;)

ZZZZ
29. 03. 2003
Dát tip
no ....... pote co jsem se poucila o tom co to znamena haiku ... nezbyva nez dodat ze se mi to libi :-)))))

Shaun
29. 03. 2003
Dát tip
Jeste lepsi nez breznove :-)))

No, dostala jsem na tebe doporučení, jako na mistra haiku, protože vůbec netušim, co to je a asi mistr jsi :-) Sršatá se mi líbí a fakt jsem hnedky věděla, jaká to je :-)))))

woai
29. 03. 2003
Dát tip
sršatá mě taky nejdřív lehce zarazilo, ale představila jsem si to jako střapatá lehce opichlavělá ;-) je to hezký výraz :-)

Fame
29. 03. 2003
Dát tip
Závidím ti, Lucko, ty procházky po venku ... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru