Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sexualni vychova

05. 04. 2003
21
0
4388
Autor
Andulka

            Jako maly ctenar, jsem cetla vsechno co mi prislo pod ruku. V deviti letech to byla eroticka literatura, kterou mel tatinek schovanou na pude. Zjistila jsem, ze existuje slovo nadro a ze se to prijemne cte. Nektere stranky jsem procitala i vicekrat…
           O par mesicu pozdeji, kdy jsem prohledavala skrine v nadeji, ze najdu nejaky vanocni darek urceny pro me, nasla jsem balicek karet. Kdo hleda, ten najde! Na kartach byly obrazky nahych slecen s namalovanymi bradavkami a nahati panove. Jednotlive i dohromady. Nejdrive jsem srovnavala obrazky s popisy z knizek a kdyz me to prestavilo bavit, vzala jsem karty do skoly. Od malicka se rada delim o vsechno co neni k jidlu…
           Uz se nepamatuji, co mi rodice rekli po navratu ze skolni schuzky, jen to, ze tatinek obracel oci v sloup  a kroutil pritom hlavou. Vecer  musel vymenil v hospode karty za vyrezavanou policku, ktera nam visi v kuchyni do dnes.
          Poucena tim, ze co jsem se nedozvedela sama, nikdo mi nerekl, chtela jsem usnadnit cestu poznani sve mladsi sestre. “Az  se jednou budes libat s klukem, tak mi to rekni a ja ti vsechno vysvetlim.” Do dvaceti peti let mi  pak sestra tvrdila, ze je pannou.
         Muj syn zacina nosit rozkrok mezi koleny a znackove spodni pradlo. Hlavu si nechava holit strojkem, krome prvni rady, na kterou vypatla plechovku laku za tyden. Vcera jsem se ho zeptala, jestli se mu libi nejaka spoluzacka…..treba Monika. Obratil oci v sloup, zakroutil hlavou  a s vykrikem  ‘Jdu hrat fotbal’, vybehl na ulici.

silence
29. 05. 2006
Dát tip
.:)))))))) *

Vaud
30. 09. 2005
Dát tip
*

Lioneye
18. 09. 2004
Dát tip
opravdu povedenej konec

JazROY37
18. 08. 2004
Dát tip
Mám to z perspektivy toho syna... :-) Celé dílko se mně líbilo a v tom posledním odstavci jsem se málem uřehtal (vzpomněl jsem si na svojí mamču, jak mi ty kalhoty tahala do pasu...) Uf, ještě, že mě to už přešlo... TIP

Dr_Lecter
18. 08. 2004
Dát tip
Muj syn zacina nosit rozkrok mezi koleny.... tak timhle jsi me dokonale dostala...cha!!*

Sandra
01. 06. 2004
Dát tip
začátek fakt úžasný ... ten konec se k tomu hodí už míň ... ale koukám, že jsi sbírala zkušenosti podobným způsobem ... a se sestřičkou je to naše oblíbené téma i když tak zajímavý karty jsme na dně skříně nenašly ... *

cmukina
01. 06. 2004
Dát tip
poznam.......ja som neni sice chalan ale baba no mna sa tiez pytaju ci sa mi niekto nepaci.....ale poviem ti pravdu....lezie nam to pubertakom na city....:-)

cmukina
01. 06. 2004
Dát tip
este *

maia
14. 03. 2004
Dát tip
* Mala som podobne zaluby ako ty. Tiez som citala eroticku literaturu v rovnakom veku, avsak otvorne som o tom nasim povedala a oni sa smiali, ale vedu z toho nerobili. A karty s nahatymi slecnami maval krstny, ktory bol riadny kartar, kseftar tiez mal tetovanie. Proste bol pre nas "slusne" decka socializmu exoticky. :-) Aj prve vestecke karty som videla vdaka nemu.

Empty
31. 01. 2004
Dát tip
Je to vážně ze života, ale s háčky a čárkami by se to četlo ještě mnohem příjemněji... Jinak není co vytknout. Příjemné a opravdové...

horák
24. 01. 2004
Dát tip
asi budeme dost stejni - taky jsem se rad o podobne vweci delil

gASK
15. 12. 2003
Dát tip
Co napsat? Inu, je to jako ze života a je to příjemně čtivý:))) A těch vzpomínek....jak to děláš, že většina tvých děl probouzí vzpomínky? To bude asi tím, že píšeš jako ze života...znovu díky moc...***

s těma kalhotam ato nepředělávej, mám takovýho synka taky doma...

Aaronix
08. 12. 2003
Dát tip
Ono to není ani tak moc povídka - spíš to má blízko k tvému cyklu "Člověk 100x jinak". Napadlo tě někdy dát tyhle věci dohromady, trošku je promíchat, vybrousit, něco si přimyslet - mohla by z toho být pěkná knížka.

Lancelott
22. 11. 2003
Dát tip
Od malička se ráda dělím o všechno, co není k jídlu:o))))))))

brat
03. 11. 2003
Dát tip
krásně píšeš líbezné narážky to ze mně vypadne jen tak sarkasmus a ironie tak se budu krotit*

Adelhaida
23. 10. 2003
Dát tip
Skvělé, já první erotickou četbu objevila až někdy ve dvanácti:-)))

Žíně
20. 10. 2003
Dát tip
"Do dvaceti peti let mi pak sestra tvrdila, ze je pannou." :-)))) *

iust
19. 10. 2003
Dát tip
"Od malicka se rada delim o vsechno co neni k jidlu…" :-)))***

igyn
17. 10. 2003
Dát tip
"Od malicka se rada delim o vsechno co neni k jidlu…" - tak to je parada(!) a celkove se mi to libi. to co pises, je vzdy mirne provokativni ale v ramci "slusnosti". tip

j_i_r_i_k
27. 05. 2003
Dát tip
viz Humble :)

Humble
26. 04. 2003
Dát tip
:o)))

WiruZ
25. 04. 2003
Dát tip
kdysi na zakladce jsme s kamoskou vymenovali erotickou literaturu za vypocitane domaci ukoly a kupodivu proslo nam to:))))))*/*

TEDA! Zase bomba do posledního odstavce. Po přečtení první věty posledního odstavce jsem se vyděsila. V souvislosti s předchozím textem mi syn, kterej sundavá kalhoty přišel nepatřičnej :-)))))

Andulka
11. 04. 2003
Dát tip
syn sundavajici kalhoty - je narazka na dnesni trinactilete, na jejich modu, stahuji rozkrok mezi kolena a nosi znackove spodni pradlo, ktere nechavaji vycnivat nahore.....proste kdyz tady neco takoveho dite zacne delat, vis, ze uhodila puberta. Ja myslela, ze je to tak vsude stejny....to zkusim trochu predelat...

ille
07. 04. 2003
Dát tip
no jasně. já jako malá, menší, třeba našla bratránkový lesklý křídový časopisy na chatě. už nevim jestli náhodou nebo sem mu je někde vyhrabala.

Jo, jo u nás byla literatura s erotickou tématikou schovaná na polici v šatně, pod hromadou starých krámů. Ale kdo hledá, ten najde! :o)

Když jsem chodila do třetí třídy, tak jsme v den závěrečného vysvědčení slíbily já a Jana Machová Jitce Krátoškový, že jí řekneme, jak se dělají děti. Seděly jsme pak na lavičce u dětskýho hřiště, ty vysvědčení v takovým tom umělohmotným obalu pod zadkama, a vypravovaly jsme. Jakmile jsme vypravování (fakticky správné) dokončily, Jitka Krátošková se zvedla, vzala svoje vysvědčení, řekla že jsme hnusný lhářky, protože něco TAK odporného by její maminka a její tatínek NIKDY, NIKDY nedělali a odešla domů. Se mi to tak vybavilo... a taky jak jsem vloni vymejšlela ten design na pornoserver. Tolik ňáder jsem nenakreslila za celej předešlej život... ale co by člověk za mrzký peníz neudělal, že jo. :o)))

Martin6
06. 04. 2003
Dát tip
:o)

Martin6
06. 04. 2003
Dát tip
jen aby na ten fotbal chodil.......kdy že se probouzí mužské hormony???? :o)) Tedík

Barbar
05. 04. 2003
Dát tip
Ty a pan Zajíc v magazínu Práva mi děláte dneska pěkné ráno. Děkuju a tip

anonym_25
05. 04. 2003
Dát tip
bavit se s mamou o holkach?! sorry, ale to se může stát jenom v nějakým špatným seriálu...

viz. kritika předešlá, jen ten TIP je ještě jeden!!! :o)

Stanislave, Stanislave!!! :o)

aRmida
01. 04. 2003
Dát tip
:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru