Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

muži v bílém

07. 04. 2003
3
0
3198
Autor
Kastel

 

…když jsme ji otevřeli, měla střeva úplně prožraný. Podejte mi mísu. Všechno jsem to vyndal a dal tam umělou trubku. Třeba s tím ještě chvíli vydrží.

Na vizitě jsem se ptal mladého kolegy na stav pacientky. Paní má asi zauzlení střev, bylo mi řečeno. Pane kolego, a už jste někdy viděl uzel na umělohmotný trubce ? Žila ještě rok navíc....

ã

Když jsem jezdíval se sanitkou měl jsem bezvadnýho řidiče. Jak hlásili výjezd k úrazu malýho  kluka, jel jako o závod. Málem přejel všechny, kteří byli mladší než to dítě.

Jednou nás zase volali k případu. Stařenka 98 let, bezvědomí. Mažu k sanitce, řidič dojídá housku a v klidu nastupuje. Pozvolna řadí… Neměl bys na to trochu šlápnout ? Ále doktore, nechcete dát tý přírodě  taky trochu šanci ?


PS
25. 05. 2003
Dát tip
Přijde mi to strašně rozdílné... Ta první takové nereálná, ta druhá taková... lidská. :o)

(závorka)
19. 05. 2003
Dát tip
jo! (líbí) T*

jeden muj kamarád jezdil se sanitkou, slyšela jsem hodně hodně podobných příběhů :-))))) nebo vlastně :-(((((

Audrey
20. 04. 2003
Dát tip
Tady už fakt není,kam chvátat.

Quinn
19. 04. 2003
Dát tip
realita nebo jen tak nápad večerní nudy?

Quinn
19. 04. 2003
Dát tip
* avi

maxie
09. 04. 2003
Dát tip
Trochu drsný, ale řekla bych, že to není daleko od pravdy. Ta poslední věta je fakt perfektní tečka.

No, to je teda hustý.

fidel1
07. 04. 2003
Dát tip
Ále doktore, nechcete dát tý přírodě taky trochu šanci ? :-))

Cirilla
07. 04. 2003
Dát tip
éééch! Ještě že vím, o čem to zdravotnictví je :).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru