Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

HIV

08. 04. 2003
1
0
3232
Autor
Kastel

trocha černého humoru aneb - nebuďte negativní

 

To byl zase dneska den

- složenky a hádky

Prostě síla jako křen

- žádný průběh hladký

 

Já se ale nesložím

- lékaři jsou vlivní

Už o sobě dlouho vím

- jsem člověk pozitivní…


PS
26. 05. 2003
Dát tip
tady by to příliš zavádělo (toť můj názor)

Kastel
26. 05. 2003
Dát tip
jak to přišlo, tak to přišlo - tak jsem to tam prdnul - ale díky za názory (upřímně si myslím, že tohle je jedno zmých slabších 197 "děl" :o)

PS
25. 05. 2003
Dát tip
Napadlo mě to samé co čekanku, i když jsem to hned zavrhnul, kvůli nepřesnosti významu oproti slovnímu spojení pozitivní člověk. ("Jsem pozitivní" opravdu není totéž co "Jsem pozitivní člověk". :o))

Ovšem já mám ráda dvojsmysly, trojsmysly i vícesmysly :-))))) nakonec může bejt to i to, pokud je to, je potom lepší, když je zároveň i to :-)

tady bych v posledním řádku napsala "že jsem pozitivní" protože mi tam skřípe rytmus :-) ale je to tvoje básnička :-)

Quinn
19. 04. 2003
Dát tip
Hmm...líbí se mi ten začátek, ňák se to k tobě nehodí. Ale ten začátek je takovej...no zvláštní...k danému názvu. Nevim, ale TIPuju.

Humble
11. 04. 2003
Dát tip
:o)

woai
10. 04. 2003
Dát tip
Humble, co si přečíst název? chceš ho "přeložit"? :-) - hříčka na AIDS pěkné dílko!

SmartMio
10. 04. 2003
Dát tip
MAN it' goooood.

Humble
10. 04. 2003
Dát tip
HIV jako Hluboce Infiltrovaný Vyzvědač? :o)

woai
10. 04. 2003
Dát tip
pššššššššššššššššt nebo se prozradíš ;-))))))

Humble
08. 04. 2003
Dát tip
To jako že jsi neprošel lustrační procedurou?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru