Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A nightmare-moje stará

08. 04. 2003
8
0
2965
Autor
SilverArrow

Na každýho jednou dojde!

Tak se zase blížím z práce domů. Čeká mě další odpoledne s mojí starou!  Přijdu do dveří a usměje se na mě její zvraštělá, voplzlá držka 

s půlkou vyhnilejch zubů. Pod dlouhou špinavou sukní nebude mít bombarďáky a hned ve dveřích na mě vystrčí ten svůj umaštěněj kartáč. Hnusem zavřu oči a roztřepu se. Vim, že musim, jinak mi nedá pokoj. Chytnu ji za prdel a přitáhnu k sobě. Radši ji protáhnu komín než tu plesnivou díru. Řve na mě ať ji ho tam narvu, tak jí ho tam vrážim až jí to lítá ušima.  Když řve jak rujná tak ho vytáhnu a chvístnu jí na záda bílej jogurt, kterej nosim pořád při sobě. Konečně je hotovo a ona mi pokládá na stůl nějakou šlichtu. Na okamžik zahlédnu v jejích očích soucit, asi ví z čeho to vařila. Dojim tu její brambosračku a ona začne vyzvídat jak bylo v práci. Co budu tej krávě vyprávět?! Že se mi dneska chlapi v práci smáli, že smrdim vod hoven? Jak jim mám vysvětlit, že se stará každou noc posrává!  Pouštím televizi, taky pračku a mikrovlnku. Nechci slyšet její hnusnej skřehotavej hlas. Vůbec nevim proč takový svinstvo doma držim. Dneska jsem se rozhod- o víkendu bude zabijačka....

 

         OOOGH, UAAAAAAAA.....celej zpocenej se budim! Kolik je?! 9!!! Proboha já málem zaspal. Dneska se totiž žením. S Haničkou! 

Je to ta pravá!!!!!!!!!!!?????????


SilverArrow
15. 10. 2004
Dát tip
rebecca: na tebe si musim davat pozor ty si chytrejsi nez se muze zdat :))) mimochodem tohle dilko je zarazeno do sbirky: "Humáč největší" takže vidíš že tolik rozporu v tom nejni!!!

SilverArrow
29. 04. 2004
Dát tip
Kate:Who cares kdyz nejsou tvoje :)

SilverArrow
29. 04. 2004
Dát tip
Taxem to samozrejme nemyslel to dilko neni urceno detem ale jde spis o malickou provokaci ale nikomu to nerikej...

KayTee
29. 04. 2004
Dát tip
zamykám si pusu ;o)

KayTee
28. 04. 2004
Dát tip
chudák děti!

SilverArrow
22. 04. 2004
Dát tip
Atina:Nikoli me zatim stoji!!!

Atina
21. 04. 2004
Dát tip
Change skupinu,ok? That would be lepsi. :)

SilverArrow
16. 02. 2004
Dát tip
Je-li to pochvala tak od takoveho autora jako jsi ty opravdu potesi!!!

Aristopulos
15. 02. 2004
Dát tip
Sweet Shits:-)

SilverArrow
09. 01. 2004
Dát tip
Good takze ty si vlastne genitalni divka, jakymi jazyky jeste speakujes. Tipnu Anj a Nej....Jako ja?

SilverArrow
04. 01. 2004
Dát tip
Nre charlottp ten styl patrri, fakt tobe. Ja obvykle nejsem tak obhroubly ale proste nekdy se potrebuju trochu uvolnit fantazii? Do you understand? Mimochodem ja fakt ted moc nevnimam ale zda se mi ze neco pises po slovensky a neco cesky????????????

Asi jsi opilý, to se Ti zdá :-) Ba ne, někdy fakt píšu slovensky, a někdy česky. Je to kvůli tomu, že v mém okolí je spousta lidí, co mluví slovensky, a mě to trochu plete jazyk. Tak se tím vždycky uvolním. Je to normální, takhle mluvím ještě dvěma jazyky, a nikdo se nad tím nepozastavuje.

No teeda! Kdo ví, jestli se jí takhle špatně nedělá z tebe :-) Ba ne, tohle dílko se mi líbí. Fakt jo - má to myšlenku, vtip. I ty sprostý slova jsou v tomhle kontextu docela vtipný. Jen jeden dotaz. Patří ten oplzlý, vulgární styl pouze k image, nebo je Ti opravdu tak přirozený? Tip

Witch
10. 12. 2003
Dát tip
:o))) *

Není zač..... holt když je někdo stínový tanečník tak se občas musí přidat k lynči a občas proti němu..... :-) Jen tak mimochodem.... kanystry s benzínem jsou za rohem...

Merle
16. 04. 2003
Dát tip
héjáá hájáá hájáá héjáá... VŽŽÚÚÚÚÚÚÚM

Merle
14. 04. 2003
Dát tip
DF: když tě tak poslouchám, ty asi nemáš hlavu v oblacích, co? SD: :)))) dík náčelníku, že ses mě zastal

Merle: Promiň, já myslel že je to válečný malování a ne pohřební.... :-( Omlouvám se.... Příště se to nestane..... A sundej si laskvě tu čelenku, když s tebou mluvím.... :-)

Merle... když z toho nejsi nadšený, tak proč ty vítězný tanečky kolem ohně???

Merle
11. 04. 2003
Dát tip
SD: pokud nerozpoznáš prohru od vítězství, seš mamlas.

Sakra, až takhle dobrý jsem to nečekal... docela ses vodvázal, SilverArrowe :-))) Merle a Vio - strčte si hlavy vzájemně do prdele a neotravujte.

SilverArrow
10. 04. 2003
Dát tip
Co to znamena-depublikuju, to si me jako smazal nebo co? Nechtej abych se nastval:)(

SilverArrow
10. 04. 2003
Dát tip
Vio:A ty se do toho neser kdyz se ti to nelibi tak to necti!!! Je to stejny jako s Televizi tu taky muzes vypnout!!!

Merle
10. 04. 2003
Dát tip
SA: pokud tohle píšeš dětem, zasloužil bys kopanec do koulí. máš štěstí, že to wopi nepotvrdil, jinak by to už nebylo mezi dílama.

SilverArrow
10. 04. 2003
Dát tip
Ja jen chci delat osvetu, to je dneska dulezity, aby se o vecech mluvilo ne?

Merle
10. 04. 2003
Dát tip
tímhle způsobem??

Element
10. 04. 2003
Dát tip
svatá pravda SA. merle je asi dřívější ročník. vrací se mu potřeby. co, velký cenzore?!

Element
10. 04. 2003
Dát tip
ostatně i ta tendence k povalování se po kanceláři v něm zůstala hluboce zakořeněna, i ta láska k ruským jménům, touha schůzovat a být snad i předsedou - adminem tady... a věčná opilost...

Merle
10. 04. 2003
Dát tip
Element: tvoje bystrá a pronikavá psychoanalýza mě uvádí do rozpaků...

Merle: myslím že změna kategorie by tady stačila, četl jsem tu teda už "vulgárnější" díla. Ale mazat ? to snad ne :(((

Merle
10. 04. 2003
Dát tip
NT: 1) nikdo nic nesmazal 2) ano změna kategorie by stačila

Vio
10. 04. 2003
Dát tip
SA: pokud nebudeš respektovat zdejší pravidla, budu se do toho plést.

Wopi
10. 04. 2003
Dát tip
Taky jsem pro změnu kategorie.

Wopi, Merle, Vio: víte kolik podobných vulgárních dílek jsem tu viděl ? a byly taky určený dětem... a předtím se neozval nikdo- tak jaktože teď ? (a neberu že nebyli admini atd...)- hm ? jinak se změnou kategorie souhlasím jasně taky...

Merle
10. 04. 2003
Dát tip
NT: až zas nějaký uvidíš, pošli i avízo klidně i zpětně. ale nejlíp až budu moci změnit kategorii...

Wopi
10. 04. 2003
Dát tip
no právě, dřív nebyli admini (a taky tu bylo míň magorů)... je to stejný, jako když v roce 1905 měly dopravní předpisy pět řádek - dneska je to holt složitější (a jakkoliv nás štvou, je to kvůli bezpečnosti lidí) ani nevíš, jak bych byl rád, kdyby se všichni chovali mile a nebylo by co řešit

Wopi: máš sice pravdu, ááále- myslím že magorů bylo vždycky průměrně stejně... jo tenkrát nebyli admini a nikomu to nevadilo a najednou jsou a jsou tady kvůli toho takový "roztržky"... hm ? Bezpečnost lidí... to mi přijde jediný nesmyslný- vždyť víš jak to na netu je- samý porno atd... každej se dostane kam chce hned. Jediné o čem se tu můžem bavit je bezpečnost lidí na Písmáku...to pak beru, co Ty na to ? Merle: beru v potaz...

Merle
10. 04. 2003
Dát tip
NT: nebyl jsi tu ani ty a tak nevíš, že to vadilo, že se to probíralo, ale skončilo to na nedostaku času Oldy, to je všechno. lidi vždycky otupí k něčemu s čím nic neudělají...

Wopi
10. 04. 2003
Dát tip
NT: o to jde - zabránit sprostým urážkám... a porno... je na internetu, ale vim, kde je, když chci vidět roztažený nohy, najdu je na roztazenynohy.cz, když chci číst, jdu sem...

Merle:ale já tu byl...ještě jako Drakkan... Netajím se tím, že admini jsou mi proti kůži...na druhou stranu chápu, že to byla jedna z mála možností vzhledem k Oldově nedostatku času...

Merle
10. 04. 2003
Dát tip
NT: bohužel je to jediná možnost :( a věř mi, že já z toho taky nejsem nadšenej.

0/5 ...... nebo spíš ?

Vio
09. 04. 2003
Dát tip
Merle? Wopi?

Merle
09. 04. 2003
Dát tip
okamžitě depublikuju

Písmáci dětem... :-) No já nevím, ale být dítě.... :-)))))

Cha chá dost dobrý, já to znám....

No nevim ale jestli to sem patří?

fidel1
08. 04. 2003
Dát tip
Mať takú starú tak ujdem najmenej na sedem rokov do Tibetu.

a sorry zapomel jsem ti dat tip

quapa
08. 04. 2003
Dát tip
...:)))pismaci dětem....oje

Helga
08. 04. 2003
Dát tip
Ten závěr by to chtělo jinej. Tohle je moc laciný... Mno, a jináč to až tak příšerný není. (Hlavně že ty jsi byl v tom snu krasavec) :)

Element
08. 04. 2003
Dát tip
das ist bombisch!!! T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru