Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dar blazna

10. 04. 2003
20
0
2940
Autor
Liso

Bol so mnou. So mnou normalnym, blazon. Nic nechapal.
Bol som smutny a blazon sa smial. Uplne som sa rozclivel.
Bol som unaveny a potreboval som posilu. Blazon povedal
oddychni si a zobral mi tym zvysok sil.
Triasla sa mi ruka a chcel som to utajit. Blazon ma upozornil
a mne vypadlo vsetko na zem.
Koktal som a blazon mi povedal - nevadi a ja som ledva
dododopovedal vetu.
Strasne som tuzil milovat sa a blazon mi ponukol svoje telo...

Ach blazon! Kto by sa chcel milovat s Tebou!? Davas mi nieco
po com netuzim a nikdy nebudem!
Vtedy blazon pochopil a zmudrel... Mlcal smutnymi ocami
...
Vravim mu nesmutni, ale on bol este smutnejsi,
vravim mu zasmej sa znovu a jemu sklza slza po tvari...
Vzdychol som:
nech robim co chcem, vsetko len pokazim.

On vtedy na mna pozrel akoby to co vravim uz raz zazil. A ja
som videl.
Videl som, ze on je ja a ja som blazon.
A dlho, dlho sme sa schuti smiali ako sa len blazni mozu smiat...

Hmm. Odvtedy nas osud zavial hrozne daleko...

....

Teraz uz chapete moje psychicke problemy?

Ja, ja ... som NORMALNY! Viete to liecit?
Eva_S
02. 01. 2006
Dát tip
líbí se mi, víc ten začátek teda, ale je to fajn.....

Kimísek
06. 05. 2005
Dát tip
Moc pěkné :-)*

maia
03. 05. 2005
Dát tip
*

Craerassy
13. 02. 2005
Dát tip
tady se mi líbí:-) tip

dobré t.

revion
22. 08. 2004
Dát tip
,.promiň,ale podle mne nic moc..

Liso
22. 08. 2004
Dát tip
OK. Revion! :) Nemusis vysvetlovat preco ak nechces :)

bielaaura
17. 03. 2004
Dát tip
Tip

Semeno
17. 12. 2003
Dát tip
Boj s mým vlastním bláznem! To je nádhera. Dobře, vím, že to ve své podstatě není boj, je to dialog, a se mnou dia-mluví můj blázen, ale dělá, že to jsem já! Miluji ho celou svou duší. A on mne? Nemůže mě vystát... :O))))

Kačírek
23. 11. 2003
Dát tip
To je hezký, mě taky často příde, že nic neumím, na nic nestačím, nic mi nejde a na co sáhnu to pos...(kazím), ale vono to tak hrozný není. To je jenom "blbá nálada". :o)

Witch
12. 10. 2003
Dát tip
to není vůbec špatný... vlastně, je to moooc krásný *

Liso
30. 05. 2003
Dát tip
Pen uvazujem nad Tvojou kritikou a zaujimalo by ma ktore bodky myslis! :-) Vdaka!

Aaria
30. 05. 2003
Dát tip
Bylo to moc hezky napsané, ani nevím, co bych dodala. Tak trosku jsem v tom cosi poznavála........ :-)

Liso
28. 05. 2003
Dát tip
Stando dik! Od Teba (po tom co si mi pred chvilou napisal u seba) ma to zvlast tesi! ;-)

Rowenna
28. 05. 2003
Dát tip
Mám ráda lidi, kteří se stále ptají. :-)))

tanganika
23. 04. 2003
Dát tip
*

zvedavec
16. 04. 2003
Dát tip
:-) Mily Liso, celkom normalny nie si, NASTASTIE!!! mne sa Tvoje slova vacsinou pacia... i ked ich vnimam skor intuiciou, tym, co je za nimi, nie ako kritik

Lyryk
16. 04. 2003
Dát tip
.-)))

Liso
14. 04. 2003
Dát tip
:-)) Ozaj mperdik pise, ze sa mu paci tato BASEN... No poucte prosim niekto hlupaka! Ja som to zaradil ako poviedku...

BorisCvek
14. 04. 2003
Dát tip
Liso, je to spíše báseň než povídka :-). Báseň v próze :-).

Wopi
14. 04. 2003
Dát tip
V tomto souhlasím s B.C. ;-)

Liso
14. 04. 2003
Dát tip
:-) Som rad, ze suhlasite! Dokonca som si povedal, ze tomu dielu zmenim kategoriu... Ale mozem si vybrat - 1. basne epicke 2. basne lyricke rymovane 3. basne lyricke nerymovane A mne to nikde nezapada! :-) Najskor asi lyricka nerymovana, ale zda sa mi, ze to ma akusi epiku... Teda - neudriem niekoho pastou do oka ak to tam zaradim? Neurazim niekoho cit pre delenie poezie? :-))

Wopi
14. 04. 2003
Dát tip
věřím, že neurazíš :)

BorisCvek
14. 04. 2003
Dát tip
Liso, nebuď tak úzkostlivý a změň to :-). Nebo to neměň, to je JEDNO :-).

Liso
14. 04. 2003
Dát tip
Boris nie som uzkostlivy! Len sa slusne pytam. A mam z toho celeho RADOST! Radost z pytania sa, radost z odpovedi - to nie je o uzkosti!!! A inac - uz som to zmenil! :-)

BorisCvek
14. 04. 2003
Dát tip
OK :-)

Wopi
14. 04. 2003
Dát tip
OK :-)

fidel1
14. 04. 2003
Dát tip
Si taký normálny blázon, :-)))) -ale kto nieje...

BorisCvek
12. 04. 2003
Dát tip
Vynikající.... především rozvinutou myšlenkou, která zasahuje velmi HLUBOKO do bolestného tajemství lidské existence. TIP :-)

Barbar
11. 04. 2003
Dát tip
Občas na to každej příjde že se nedá pořád stát někdy třeba odpočinout zbláznit se a MILOVAT BARBAR

Drago
11. 04. 2003
Dát tip
je to velmi pěkné... 4/5+T

Liso
11. 04. 2003
Dát tip
mperdik, kedze viem, ze si krestan (a nie hinduista :-) - hovoria Ti nieco slova "blaznovstvo kriza"? Alebo „Vezmite, toto je moje telo!“ ? :-) Ty jeden cudzoloznik! :-)

mperdik
11. 04. 2003
Dát tip
Omlouvám se liso. Líbí se mi ta báseň. Samozřejmě znám pravý kontext té básně. A o čem je...........

Berenice
10. 04. 2003
Dát tip
hm... vitaj v klube :)))) diagnoza... na ktoru bohuzial neexistuje adekvatna liecba... hm... tak aspon TIP :)

Johani
10. 04. 2003
Dát tip
tak tomuto CITLIVÉMU :-))) autorovi dávam tip.

Liso
10. 04. 2003
Dát tip
Ale Johanka, ze som Ta na kolenach musel prosit to ma trosku mrzi! :-)))) (ozaj viem si sam sebe dat tip? Vyskusam! :-)

Liso
10. 04. 2003
Dát tip
Doprcic! Nepodarilo sa mi dat si Tip!!! :-) Budem plakat!!! :-)))

mperdik
10. 04. 2003
Dát tip
Doporučil bych Ti psychatra z Bohnic Prokopa. Ten by mohl tvého blázna zachránit. Psal si mi, žes měl jen jednu ženu. Myslím si, cizoložíš-li očima a srdcem, je naprosto jedno kolik jsi jich měl............ Ach blazon! Kto by sa chcel milovat s Tebou!? To je výstižný verš!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru