Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pytat sa, ci nepytat?

14. 04. 2003
0
0
1788
Autor
Liso

Pytal som sa uz a dostal pekne odpovede, ale ...

Citam basen, dielko a (ne)paci sa mi a predsa vyvolava otazniky.

 

Ako sa spytat autora? Alebo pytat sa ho vobec? Nepitve sa tym, zivy tvor?

 

Ako odolat zvedavosti?

 

"Hej autor! Co si tym myslel? Preco tamto slovo a nie ono, co znamena postava XY? Je to o Tebe? Trapi Ta nieco? Uz si v poriadku? " :-)

 

Hmmmmm. :-)

 

 


York
17. 04. 2003
Dát tip
Liso ešte pár týchto otáznikov a narastie ti šedivá brada a budeš sa opiera o palicu, ako starí filozofi,čo sa sústavne vŕtali v niečom,čo malo tak malicherný zmysel,že tá jednoduchosť oveľa viac zaslepila odpoveďe tak zložité a prešpekulované, že na povrchu ich mozgov plával veľký otvor na klúč a pýtal sa myšlienok na kontrólne otázky z nezmyselna. ak je tam otáznik,pokojne sa opýtaj. ak nie,tak utekaj. gŕŕŕŕŕŕŕŕŕŕ....

Wopi
14. 04. 2003
Dát tip
Řídil bych se podle žádanosti kritiky. Zaškrtl-li si autor, že nestojí o hlubší kritiku, očekávám, že nechce debatovat a neptám se. Jinak bych se klidně zeptal.

Liso
14. 04. 2003
Dát tip
Co je to hlbsia kritika? Pozri Spev Slavika u Berenice http://www.pismak.cz/dilo.php?num=80660 A moju reakciu k tomu... To sa neda nazvat hlbsou kritikou! To je proste HRANIE sa spolu s autorom. Prezivanie radosti. Tanec k jeho pesnicke! Ked budem na podiu spievat, budem sa tesit, ked dole bude niekto tancovat a nemusim mat zaujem o kritiku... Ale ako rozoznat, ci ten hore spieva TANECNE piesne? :-) Berenice sa to paci! Hra so mnou tu hru... Ako zareagujes Ty, ked napisem kritiku ku Koanu? :-)))

Wopi
14. 04. 2003
Dát tip
jsem přístupný čemukoliv kromě urážek ;-) a hraní spolu s autorem jsem provozoval mnohokrát :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru