Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vytrženo z deňýčku XII.

28. 04. 2003
28
0
3225
Autor
Yfča

Kačaba vylovila z komory náš umělohmotný vánoční stromeček a pustila se do jeho zdobení. "Není to brzo?" divila jsem se, neboť do Štědrého dne zbývaly tři týdny. "Proč?" zeptala se. "Já jsem ten stromek vytáhla už dneska, protože vypadáš tak hrozně, že neni jistý, jestli se vánoc vůbec dožiješ!"

*
 
Káťa si celý pokojíček vyzdobila plakáty a fotografiemi koní. Přilepila je na dveře a stěny, na palandu, dokonce i strop zkrášlila několika zvlášť vyvedenými reprodukcemi. Když se mne dnes zeptala, zda může pár obrázků se svými zamilovanými zvířaty umístit do jiných prostor naší panelákové klícky, odvětila jsem, že mám strach, abych nenašla koně i v ledničce. Kačaba pravila, že jsem hnusná a urazila se.

*

"Mami, nemohla by sis z mýho pokojíčku odstěhovat počítač a tu skříň se šanonama k sobě do ložnice?" otázala se mne dnes večer Kačaba. "Proč?" podivila jsem se. "No, já si přivedu domů kluka a ty tam budeš sedět a účtovat?" opáčila dotčeně. "To chceš už ve čtrnácti začít s pohlavním životem? Já jsem si myslela, že počkáš tak do sedmnácti," pravila jsem, když jsem překonala šok. "Mami, uvědom si, že se doba změnila," odsekla, "nechápu, proč bych měla čekat tak dlouho!" Rozhodla jsem se, že svoji minikancelář hned tak nepřemístím...

*

Kamarád čekal v Uherském Brodě na autobusovém nádraží. Nudil se, a tak se rozhlížel kolem sebe. Jeho pozornost upoutaly dvě babky, dobíhající nedaleko stojící karosu. První, která měla o poznání lepší styl, již spočinula nohou na schodech, když ta pomalejší teprve dofuněla k autobusu, podívala se na čelní sklo a s hrůzou zařvala: "Růžo, do teho nelez, ten jede do Fridexu!"

Elyn
13. 06. 2004
Dát tip
:) Quarryman: hezký....:)

anonym1
28. 11. 2003
Dát tip
Kamarad mi jednou vypravel, ze sel po Uherskem Hradisti a pred nim kracela maminka s dvemi malymi ditky. Ocividne spechala a tahla obe ratolesti za drobne rucky za sebou. Jedno dite proneslo: "Mami, kup nam neco. Treba cokoladu." Matka nervozne odvetila: "Ne, uz jste dnes cokoladu meli." Na to se ozvalo druhe dite: " Nebo pexeso..." Porad mi ta prihoda lezi v hlave. Rikam si, ze musi mit nejakou hlubokou filozofii nebo alespon nejake pouceni... Asi je pro rodice dobre mit se na pozoru, jakmile se potomci zacnou spis nez o cokoladu a pexeso zajimat o opacne pohlavi...

Quarryman
28. 11. 2003
Dát tip
Pardon, nebyl jsem prihlasen. Anonym 1 jsem ja... Preji krasny den...

Yfča
29. 07. 2003
Dát tip
ofčátko, myslíš, že mám Kačabě uvolnit prostor? ;o))

ofčátko
29. 07. 2003
Dát tip
:o))

ofčátko
28. 07. 2003
Dát tip
Fridex :o)) ten kanclík, nevim, nevim...

Elyanne
13. 06. 2003
Dát tip
Hehehe*

j_i_r_i_k
28. 05. 2003
Dát tip
Jejda, to už se pomalu dostáváme do současnosti, super :)... A komp nestěhuj, jen ať chodí k němu, blažená nevědomost...

ssaamm
21. 05. 2003
Dát tip
já bych se s tvou dcerou docela seznámil...miluju jméno Kateřina:-))))

Yfča
21. 05. 2003
Dát tip
Kačaba zase miluje Kutnou Horu... :o)

Nechci tě děsit, Yfčo, ale moje sestra začala s pohlavním životem v patnácti a den poté mi nadšeně telefonovala, že naprosto nechápe, jak bez toho mohla vydržet celých 15 let a že teď nebude dělat nic jinýho... a asi nelhala, protože třeťák na střední škole opakovala 2x a do čtvrťáku pro jistotu vůbec nenastoupila...:o))) Doufám, že náš syn bude mít tolik slušnosti a bude si holky vozit na chatu... budeš mu půjčovat klíče, že, muži? :o))) Jinak... dobrá práce. :o)*

No já bych mu u toho taky nesvítila...:o)))

Bobísek
20. 05. 2003
Dát tip
A jak na to bude prvně vidět, když mu neposvítíte? Musí to natrénovat za světla! :-))

Yfča
20. 05. 2003
Dát tip
Jak vidím, mám se na co těšit... :o(

Bacil
20. 05. 2003
Dát tip
No jo... moje dcera bude mít letos devět, tak za pár let......

zjuuuva !:-) tiiip

Kytička
07. 05. 2003
Dát tip
Jsi perfektní!!! *

Kamila
06. 05. 2003
Dát tip
Fridex!!! moc pěkné

Bacil
05. 05. 2003
Dát tip
Možná nejde jen o frekvenci zjevování, ale taky o čas a formu zjevení :o)) Není zjevení, jako zjevení :o))

Bacil
02. 05. 2003
Dát tip
Tak jsem právě zjistil, že jsem tady u téhle Tvé roztomilé věcinky byl v pondělí, a Ty mi píšeš, že jsi mě na Písmáku už dlouho neviděla ;-))

Yfča
02. 05. 2003
Dát tip
Bacilku, tady jsem Tě opravdu potkala po hodně dlouhé době! :o))

Bacil
02. 05. 2003
Dát tip
Však jo, to já jen tak o:)) ale vážně se tu zjevuji častěji, než si myslíš :o))

Yfča
02. 05. 2003
Dát tip
V tom případku se tady já zjevuji méně často, než si myslím... :o))

Yfča
02. 05. 2003
Dát tip
... mělo být "častěji" (ke stáru se mi již třesou prstíky)

Aki
29. 04. 2003
Dát tip
:o)))*

bbb
29. 04. 2003
Dát tip
Moc rád čtu Tvoje historky. TIP

Josefk
29. 04. 2003
Dát tip
říkáš čtrnáct? naše malá ve třinácti tancovala pro celou sokolovnu na stole kozáčka, naštěstí ne nahatá... šikulka Kačaba :-)))

Yfča
29. 04. 2003
Dát tip
Josefku, a kolik jste tím kozáčkem vydělali? Bylo na pivko? :o))

JASAN
29. 04. 2003
Dát tip
Jé, hele deňýček se objevil. :-)))). Radši si ten počítač odstěhuj, ať nedostane dceruška zánět ledvin.

Nanthei
28. 04. 2003
Dát tip
Vánoce jsou taky dost drsný... :o))))))) *

Olina
28. 04. 2003
Dát tip
když jsem četla, vybavila jsem si k tomu Tvé grimasy:)))

Yfča
28. 04. 2003
Dát tip
Máš pravdu, Olino, šklebím se přímo vzorově! :o)

Bacil
28. 04. 2003
Dát tip
No to je dokonalé, všechno bez výjimky :o))))))))))

Carrie
28. 04. 2003
Dát tip
pobavila :-)))

Bobísek
28. 04. 2003
Dát tip
Jedna historka lepší než druhá! :-)) Ale nejvíc jsem se chechtal u té pohlavní :-))

guy
28. 04. 2003
Dát tip
Pro mě nejhezčí první a poslední ***

JRR
28. 04. 2003
Dát tip
To je milé:)

Albireo
28. 04. 2003
Dát tip
Deníčky čtu coby závislák pravidelně, ale typoslední 2 záznamy jsou super! TIP

R_D
27. 04. 2003
Dát tip
fridex a pohlavni zivot vitezi :) ***

Cirilla
27. 04. 2003
Dát tip
souhlas s R_D :o))) *

Pavson
27. 04. 2003
Dát tip
jo, koňové jsou slušný *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru