Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Koření

27. 04. 2003
1
0
1558

Toto neberte vážně.Je to jej básnička.

                                                      Koření

 

 

Každá správná hospodyňka,zná skřítečka Majoránka.

Do každé polívčičky dá aspoň dvě špetičky.

 

Každá správná hospodyňka zná skřítečka Tymiánka.

Do každé omáčičky dá aspoň dvě hrstičky.


neela
21. 03. 2005
Dát tip
Ještě že mi nevaříš...ale prolog je !!!:)))

Wicana
16. 10. 2003
Dát tip
milé, a voní to po bylinkách :--) prolog mě zmátl, hehe

815_0
16. 09. 2003
Dát tip
Ach jo - takhle to chodí - teď takovýhle skvělý pohodový textíky, za pár let zklamaný textíky o Lásce a pak - kdo ví... Po pravdě - myslím, že píšeš pohodově - to mě se takovýhle začátky vyhnuly - ve Tvym věku jsem spíš jen přemejšlel o tom, jak budu chránit zvířátka před lidma, jak budu ničit továrny, aby nekouřili a aby bylo na světě líp... Mý první dílko (První pohled na svět - jak mu tady říkám) jsem napsal až potom, co jsem si uvědomil, že psát je vlastně skvělý...:-) Jsem rád, žes to zjistila tak "brzo" :-) TIPík :-)

drfaust
18. 07. 2003
Dát tip
Jak se někde vaří polívka, hned myslím na nový koření a jestli náhodou neni otrávený...

to by nebylo ono.zná skřítečku Majoránka?divné, ale je to prostě osobní názor.

1) nefunguje rytmus 2) sem si vždycky myslel, že majoránka je rodu ženskýho


hergot....................................?

houba
27. 04. 2003
Dát tip
možná by ses mohl uplatnit jako tvůrce reklamních sloganů :o) osobně mě básnička - miniatura moc nezaujala, takže ji neberu vážně, jak doporučuješ :o/

Dejf
27. 04. 2003
Dát tip
Roztomilé, možná bys ale mohla upozorňovat na svůj věk :-)

Cirilla
27. 04. 2003
Dát tip
čí je to básnička, když je to "jej" básnička? veselé, veselé, líbilo :o) (Informace: za čárkou a tečkou se dělá mezera. Díky :) )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru