Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Růžová knihovna, ztracený svazek 'Nezkrotná touha'

28. 04. 2003
1
0
833
Autor
pegasík

Dlouho na tuhle šanci čekala.

Neslyšně vstoupila do jejich ložnice. Pavel oddychoval klidným spánkem slaměných vdovců. Potichu se přikradla k posteli. V šeru měsíčního světla pátrala po objektu svého zájmu. Přes deku sledovala v slabé venkovní záři jeho obrysy. Srovnávala jej s těmi, co sama již držela v ruce a s výsledkem byla nadmíru spokojena.

Na chvíli mírně znejistěla. Avšak její prsty již byly na správném místě.

Opatrně jej uchopila do dlaně. Překvapil ji – zdál se jí najednou menší a na okamžik pocítila mírnou nedůvěru. Rychle ji setřásla a začala jej zkoumat. Jemně po něm přejela z boku palcem. Tak měkký a sametový na dotyk, pomyslela si. Nemohla se ubránit a zlehka se jej dotkla rty.

Pavel s sebou ze sna trhnul. Lekla se a zaváhala… pak se rozhodla rychle jednat. Opatrně jej položila zpět a neslyšně zmizela do svého pokoje pro hosty.

 

Dlouho do noci pak nemohla usnout. Musela na něj stále myslet, na to, jaké by to bylo kdyby byl jen její, na ten pocit.

Kdyby i ona měla takový mobil.


Endif
30. 04. 2003
Dát tip
Mobil... samozřejmě s vibračním vyzváněním! ;)

cvok
28. 04. 2003
Dát tip
Pavel oddychoval klidným spánkem slaměných vdovců... usmevna veta :-)

houba
28. 04. 2003
Dát tip
cha cha cha....... kam se ty mobily všude nedostanou ! tip*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru