Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pro děti... různého věku

29. 04. 2003
2
0
1494
Autor
Maretta

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej uvědom si i květinové vzory!

napsat spoustu blbých veršů

není na tom nic moc...

 

vlastně nepotřebuji

nepotřebuji psát

není na tom nic moc...

 

krátce stupidní rýmovánky

pomalu je čteš a jsou o ničem...

stejně jako ty

ve všem je přece něco.

 

a i v těch nejnemožnějších básničkách

najdeš

minimálně

ponaučení

do

života

---

hledej krásu

i

v

idiotskydebilně kreténských kravinách:)))


MeTB
28. 11. 2003
Dát tip
Spousta lidi pise blby basne (patrim tam taky). Myslim, ze je to proto, ze si mysli, ze kdyz to ze sebe vypisou, ulevi se jim (sem nepatrim). A asi to tak i funguje - prolem je, kdyz pak jeden precte dvacet spatnych basni, aby narazil na jedinou dobrou. Problem vsech literarnich serveru; inflace lidi. Tom

j_i_r_i_k
11. 05. 2003
Dát tip
Maretta: Jasně, že to je oslovení... Jen mi přijde ve světle Tvé argumentace dost nelogické... Ale, co je to oslovení, stejně jako Milý pane XY, taky nám nemusí být milý...

Maretta
07. 05. 2003
Dát tip
chichichi:))

Maretta
06. 05. 2003
Dát tip
tak to jo...:)))

Mně jsou ostatní kategorie taky fuk. Nekoukám se na ně, ale tahle kategorie.....asi že vůbec téma děti je pro mě choulostivý

No, v kategorii písmáci dětem prostě hledám neco pro děti.

Maretta
04. 05. 2003
Dát tip
čekanka:já taky, ale nevim, jaký kategorie ke svým dílkům přiřadit, nemám to ráda, všechno je moc specifické - rada pro tebe: u mých děl se na kategorii nedívej:))) sleeping beauty: to samé platí pro mě, chtěla sem obhájit vlastní psací neschopnost - tím tě nechci zpochybňovat:))) jirik: ty děti - u mě jsou děti i důchodci, je to jen pouhé oslovení:)

Bernadeta
02. 05. 2003
Dát tip
To bych tedy dítěti nedala přečíst ani náhodou.

Maretta
02. 05. 2003
Dát tip
PROBOHA!!! ty děti - to byla nadsázka! nemaj to být ty malý roztomilý tvorečci, které máme tak rádi! co blbnete? inu dobrá... raději už o tom nemluvte, protože se nestačím divit:) mějte se hezky a neberte u mě zařazení do kategorií tak vážně a názvy už vůbec ne! jsem praštěná a baví mě si hrát se slovíčky. ty děti v názvu, to jsou lidi, co tu krásu vidět nechtějí, ti, co si myslí, že krása musí být vidět hned. tak nic no... ale dětem to samozřemjě číst nedávejte:)))

j_i_r_i_k
02. 05. 2003
Dát tip
"ty malý roztomilý tvorečci, které máme tak rádi" Mluv za sebe - někdo by třeba řekl "ty malý uřvaný bestie, co bych je nejradši nakopal do míst, kam mě sami posílají" :)))... Aha, takže lidi, kteří v kravinách nehledají krásu, nazýváš dětmi... IMHO ta paralela trochu nesedí, dítě přijímá vše, nemá předsudky, neškatulkuje, spíše ti ostatní by měli být dětmi... Ale je to všechno jen hra se slovíčky, v tom máš recht :)))...

j_i_r_i_k
01. 05. 2003
Dát tip
Uf, spousta slov, kterým nerozumím, někdo z nás dvou je zančně mimo a vzhledem k počtu Tvých slov to asi budu já :)... Ale zkusme to nějak rozmotat: 1) No ale já nevím, co si mám myslet, takže jsem důkaz toho, že Tvé činy nejdou ruku v ruce s Tvými slovy :)... 2) Co napíšeš, tomu budu oponovat? Ne, to jsem si určitě neřek... Ono kdybys napsala "zítra půjdu do krámu a koupím deset rohlíků"... Proti tomu bych sotva něco namítal... 3) Nějak do toho nevidím, stání, na úrovni... Ale asi nesouhlasím... Myslím, že celkem kdokoliv dokáže napsat něco, co ovlivní masy, k tomu není třeba žádný zvláštní talent, lidé chtějí být klamáni a může jim to umožnit celkem leckdo... Ale asi ano, jistá úroveň potřeba bude, myslím, že žák prvního stupně základky to zvládne dost těžko... A k tomu PS - ano, naschvál rýpu a baví mě oponovat :)... Asi takhle - pokud se setkám s nějakým názorem, s nímž nesouhlasím, je to příležitost - podrobím tento názor konfrontaci se svým současným pohledem na svět, pokud obstojí, mohu jej přijmout, může se stát, že nějaká myšlenka vyvrátí něco, o čem jsem byl do té doby přesvědčen, pak je tato myšlenka lepší než to, co vyvrací, a proto ji přijmu... Prostě hledám příležitosti k diskusi a chytám se toho, co mi zrovna přijde zajímavé... Následuje samozřejmě konflikt, neboť ze souhlasného přikyvování nic nového nevzejde... A to je veškerá jiříkova filozofie :)... Uf, nějak dlouhé, co? Snad to Maretta skousne...

Budu to čílsovat, abychom se z toho doopravdy vymotali... 1. Víš, když nevíš, co si máš myslet ty, tak já ti to určitě nevysvětlím. S jedničkou jsem skončila, protože to jsme evidentně mimo oba. 2. Neměla jsem na mysli konstatování, ale vyjádřeni postoje. 3. Asi nehlousíš, dobrá..já také ne...každý neumím ovládnout masy, musí umět ptodat to, co má a ještě nějaký "talent" by měl mít také. Nevím, jestli to skousne Maretta, ale Martina s tím měla značné potíže :-)

j_i_r_i_k
01. 05. 2003
Dát tip
Ale proč by někdo, kdo chce ovládnout masy, musel "něco mít"? Vždyť už tolik před ním měo, stačí vzít špetku toho, špetku onoho, dát tomu nějaký super název a máme novou modlu, všechno tu bylo a ještě mnohokrát bude, mění se názvy, ne podstata... A Martině uznání za skousnutí :)...

nemůžu jinak, než smutně říkat "souhlas" :-) ne, v tomhle se s tebou přít nechci, také neni o čem. To mi připomnělo..svět se mění a my s ním, ale jakožto lidé tu jsme od pradávna...( jak jsi napsal...podstata zůstává) no nic, dnes už toho moc nic nevyřeším... P.S: ale stejně si myslím, že musíš "nějak zaujmout", abys prorazil, aby se to stalo hitem, abys mohl být vládcem..buď nějakými kecy nebo mít v sobě něco...

j_i_r_i_k
01. 05. 2003
Dát tip
No dobře, se pokusím vymyslet nějaký protipříklad, protože to stojí za zamyšlení... Ale až... no, sice dnes, ale až se vyspinkám :)...

Děti si všecko uvědomí, až přijde jejich čas, nepotřebujou, abysme jim to vnucovali takhle podivnou formou. Vyděsily by se :-)

j_i_r_i_k
30. 04. 2003
Dát tip
Proč? Jsou to idiotskydebilně kreténské kraviny... Radši budu hledat krásu ve chvění listů posledního stromu, co se snaží přežít uprostřed betonu... V odlesku slunečních paprsků ve velkých oknech moderního světa... V labuti, která plave po Vltavě s hlavou vztyčenou myšlenkou, že je královnou okolní vody... Kolem nás je skutečný svět a je v něm tolik krásy... Proč ji mám tedy hledat v zajetí bitů a bytů složených do tak neestetických vzorů?

Tak tohle bych vůbec nepřečetla žádnýmu dítěti, ani s banánem!!!!! Dej tomu, prosím, jinou kategorii!

Marwin
30. 04. 2003
Dát tip
Tohle se mi líbí. Idiotskydebilně kreténské kraviny nás stále obklopují... T*

Maretta
30. 04. 2003
Dát tip
j_i_r_i_k: máš hledat krásu i v idiotskydebilně kreténských kravinách!!! i ! Marwin: děkuji:) cekanka_ucekana: nedám, tohle je hlavně pro ně, musí vědět, že nemají zatracovat idiotskydebilně kreténské kraviny, protože i v nich je ta krása, láska, něha... jen to musíš chtít vidět - that´s it, my dear! Don´t_worry: mám z tebe radost:) don´t be gay for a day:) - citát

j_i_r_i_k
30. 04. 2003
Dát tip
No jo, ale pořád nechápu proč, když je kolem tolik lepších míst, kde hledat... Když chci poslouchat muziku, taky si nepustím komerční *teďmichybíslušnéslovo*, ale něco kvalitního... A podle reakce cekance mi přijde, že se snažíš vychovávat děti k tomu, aby brali všechno, co je, a nepozastavovali se nad kvalitou a jinými podřadnostmi - taková výchova směrem k jednotnému světu nebo komunismu, to už je jedno, nicméně tato snaha se mi hodně nelíbí... Ale třeba jen blbě plkám :)))...

jiříku, nemyslíš, že tím chtěl autor říct o trošku něco jiného?

Maretta
30. 04. 2003
Dát tip
Don´t worry to vystihl, já tím chci říct: neodsuzujte úplně všechno, jen proto, že je toidiotskydebilně kreténská kravina!!! ale máš právo na názor a ten může být i negativní:)

j_i_r_i_k
30. 04. 2003
Dát tip
DW: Asi jo, ale proč to neposunout a trošku si nerýpnout? Pokud to tak pochopím já, co ty děti? Třeba se jim to někde v podvědomí taky takhle srovná, a rázem tu máme standardní lidi pro standardní hamburgery :)... Já nepochybuji o tom, že se autorka tímto dílkem nesnaží propagovat extrémistická hnutí či jakoukoliv jinou politiku, však celé dílko je o básničkách a hledat v tom něco víc směrem jakým jsem hledal já je nejspíš značně neintuitivní, jen jsem chtěl ukázat, že to jde :)... A vezmu-li to dílko... Nelíbí se mi, že mi tvrdí, že jsem stejně o ničem jako stupidní básničky, taky nesouhlasím s tím, že i v té nejnemožnější je poučení do života, prostě po ideové stránce mi toto dílko více než nesedlo... Ale to jsem sem psát nechtěl, proč taky...

já se přeci jen cítím jako žena, opravdu :-)) já jsem chtěla jen podotknout, že tu nikdo snad ani nechce tahat k jednomu názoru a jednotnému světu...

j_i_r_i_k
30. 04. 2003
Dát tip
Maretta: Pokud něco nazvu "idiotskydebilně kreténská kravina", je to nejspíš proto, že mě to nijak neoslovilo, možná popudilo, třeba to pro mě byla ztráta času vůbec číst a myslím si, že to akorát zbytečně zabírá prostředky - místo na disku, papír, ... Pokud bych toto neměl odsuzovat, je potom vůbec něco, co by se odsuzovat dalo? Nebo je Tvůj pohled na svět takový, že všechno je fajn a v pohodě a vše, co se děje, je strašně super?

j_i_r_i_k
30. 04. 2003
Dát tip
DW: Nechce tož nechce, to je fajn, nic takového jsem netvrdil :)... Jen mi to tak nějak vyznělo z reakce - tedy ne tak nadrsno, přecejen jsem to posunul, uznávám...

ano, básničky jsou tu proto, aby si pod nimi lidé představovali to, co v nich vyvolávají. Né vždy je to shodné s tím, co chtěl autor vytáhnout. Ta kategorie...nevadí mi to, je tu spousta jiných kontroverzních básniček, které nepatří ani do jednoho. A tvůj názor nezměním, tak jako ničí jiný...

jsem o krok pozadu..nač ti jsou, jiříku, tyhle kritiky? "byla ztráta času vůbec číst a myslím si, že to akorát zbytečně zabírá prostředky - místo na disku"

j_i_r_i_k
30. 04. 2003
Dát tip
DW: Hmmm, máš pocit, že nezměníš ničí názor? A co kdybys přednesla přesvědčivé argumenty? Ale asi máš na mysli názor na konkrétní věc, která je pocitová spíše než rozumová, že? Tak já už přestanu rýpat...

j_i_r_i_k
30. 04. 2003
Dát tip
DW: Hezkýýý... Nač mi jsou? 1) Baví mě to. 2) Je to diskuse, konflikt a to je jediný zdroj myšlenek. 3) Když někdo napíše něco, na co mám chuť reagovat, tak reaguji. Tak asi tak - a co se místa týče - jo, možná by nebyo od věci zavést funkci mazání kritik - teda pokud dochází na Písmáku místo, což netuším...

jiříku, kdybys byl žena ( a to je jen maminka a Bůh ví, co jsi zač), tak bych ti přála brzké upálení .-)) neee, nebo bych ti alespoň půjčila koště :) ano, myslela jsem v pocitech, nikoho neovlivníš,pokud sám nechce a k ruzomovým...no, to bych nakonec musela i já chtít přesvědčit, doufat, že to chci, že to za něco stojí

j_i_r_i_k
30. 04. 2003
Dát tip
Eh? Upálit? Koště? Na co narážíš? Přesvědčit je možné člověka i tehdy, když o to nijak zvlášť nestojíš... Slova mají moc i nad těmi, pro něž nebyla určena, mnohdy je to zničující, neboť jsou pak pochopena špatně, v historii najdeme příkladů dost...

jiříku, já na nic nikdy nenarážím, buď něco apíšu nebo ne, nedělám jen takouv troškovou ironii, kdy neví, co si má druhý člověk myslet, že..? Ty sis prostě řekl, že co napíšu..tomu budeš oponovat? Dobrá, baví mě to, proč ne... nestojíš...ano, ale zase musíš být na úrovni, abys dokázal něco vymyslet JEN TAK ( čekám, co z tebe vypadne) P.S:naschvál rýpeš nebo tě baví oponovat... (cokoliv řeknete, bude použito proti vám) , abys lezl člověku na kůži nebo na nervy .-) jestli je to za B, takti dávám pomyslný tip, a hodnotím odvahu :-)

Hlubší kritika? ne-e :-)) "hledej krásu i v idiotskydebilně kreténských kravinách:)))" to je dobrý, budu se tím řídit

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru