Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poprava

01. 05. 2003
35
0
2306

Nerada používám slova, jako jsou láska a srdce a tak, ale dneska to na mě tak nějak přišlo, asi že je ten první máj... Pro J.L. :-)

 

Pamatuješ na ty patetický kecy?

Na ty dlouhý rozhovory

Jejichž jediným tématem bylo

Miluju tě

Ne, já tebe miluju mnohem víc?

Vplynula jsem do tebe

Jako kyslík

Tak lehce a přirozeně

Rozpustila jsem se v tobě

Zasnoubila jsem se s každou molekulou tvýho já

Jedna duše

Jedno srdce

 

Teď stojím na pranýři

Za lásku

Za oddanost

Za to, že jsem ti to všecko žrala

Jsem blázen

Zešílela jsem tou hanbou

A strašně mi chybíš

 

A tak se modlim k Bohu

Ačkoliv nevěřim

A vzývám mocnosti pekelné

Ačkoliv se bojim

Aby mi poslali někoho

Kdo mi bude lhát stejný lži

 


:) no, čekanko, je na tobě vidět, že ty slova lásky nerada používáš, ze začátku je z toho cítit ironie nebo posměch, ale má to punc..líbí se mi to "Mlčet o tom, jak nás to spaluje Mlčet o tom, jak si patříme Prostě mlčet o všem Když teď s někym mlčim, je to nuda" tak já budu mlčet, i když vím, že to nuda je...

tohle jsem právě vymazala :-))) nějak mi to tam přišlo navíc :-)

tohle jsem právě vymazala :-))) nějak mi to tam přišlo navíc :-)

Tak to tu stejně máš :-), mně se to líbí, ať to bylo či nebylo navíc :-) takže sisi nepomohla, jedině smáznout kritiku, ale to ty asi nemůžeš :-)

No, to nemůžu :-))))) tak jsi mi to asi zachránila :-)))))

:-)), víš, škoda, že sis něčeho nevšimla...líb se mi to a přeci neohodnotím .-))

No, všimla, ale myslela jsem si, že to teda neni nic moc :-)))

Pivson
01. 05. 2003
Dát tip
Vplynula jsem do tebe Jako kyslík Tak lehce a přirozeně Rozpustila jsem se v tobě Zasnoubila jsem se s každou molekulou tvýho já ****** Čekanko, chodim sem číst jen tebe, víš to?

Nevim...proč to děláš?

Pivson
01. 05. 2003
Dát tip
Protože mě ta tvoje zraněná dušička oslovuje. Jsem z tebe vždycky trošku smutnej, ale taky mám naději, že když jsem potkal tebe tady, tak někdy třebas potkám nějakou takovou někde v tramvaji :-)

Třeba :-))))) potkala jsem se v tramvaji se svým manželem :-)))))

Pivson
01. 05. 2003
Dát tip
Tak teď nevim, jestli mám mít radost, nebo ne

Jasně, že jo! Potvrzuje to beze zbytku tvou teorii :-)))))

Fagus
01. 05. 2003
Dát tip
Jako báseň - nic moc. Jako příběh - lepší. Pro linku důvěry - vynikající. Ne, neber mne prosím vážně, Čekanko. Jen kroutím hlavou nad nekonečnou holčičí naivitou :-) Na tvé básni mne zaujal poslední odstavec, ten má šmrnc.

No, já zrovna přemejšlela, že bych to dala do ostatního, nebo tak něco...možná do indispozice :-))))) A nech nás bejt, vy nejste o nic lepší :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru