Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...za ním...

09. 05. 2003
6
0
1160
Autor
mila_hanska

Většina toho co pošlo ode mne nemá název. Je snad jen tam, kde to bylo nezbytné...

Kráse a vznešenosti bylo učiněno za dost.

Boty se prošlapaly

a kabát ztratil své barvy.

Odhalila se druhá strana. Nyní je na čase

učinit za dost té důležitější půlce.

Říkal to i starý letec.

Nyní už projdeme všechno.


Ten letec je tam perfektní! Několik plynulých řádků, které přeruší (nebo zpestří, doplní, okrášlí,...) najednou, zničehonic starý letec. Moc líbí, tip.

Jé, já jsem to zapomněla "ožlutit", tak aspoň ted' dodatečně... ;)

mila_hanska
12. 05. 2003
Dát tip
Necekal jsem takové pozitivní názory na věc tak starou, že i já sám ji přestávám chápat tak jak byla zamýšlena a nalézám v ní nové a možná "zcela milné hlubiny". Ale o tom to snad je... Díky.

JRR
12. 05. 2003
Dát tip
Jdeme dál... Líbí, Tip, snad jen... Ta velká červená písmená mě skoro odstrašila. Což by bylo škoda:-)

mila_hanska
12. 05. 2003
Dát tip
Vysvětlím... Velká jsou proto, aby i lidé s vadou zraku neměli bez brýlí větší potíže s přečtením textu a červená jsou jen pro to, že tíhnu k původním kulturám ameriky a u té barvy bylo slovo "indiánská". Ale zamyslím se nad tím a snad s tím do budoucna něco udělám.

gepe
09. 05. 2003
Dát tip
*** líbí

Litochowitz
09. 05. 2003
Dát tip
.......hezká miniatura...........

Dash_707
09. 05. 2003
Dát tip
:))**

Diania
09. 05. 2003
Dát tip
Je to krasne poskladane, plné krásných slov

Působí to na mne jako zajímavá imprese. Připadne mi, jako by opisem vyjadřovala jisté peripetie mezilidského vztahu, ale straší mě tam ten letec, takže nejspíš hledám zcela milné hlubiny... :) Každý si v tom patrně najde ledacos, ale podstata únavy a obnošenosti zůstává stále stejná... Určitě se ještě vrátím.

gepe
09. 05. 2003
Dát tip
*** líbí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru