Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Natáčky

09. 05. 2003
30
1
4583

Tak, druhá verze je na světě. Prosím vás o prostudování :-)

  

První verze

 

Zamkl za sebou dveře, aktovku nechal hned za nima. Po cestě do obýváku se svlíknul. Chvíli koukal do ledničky, pak vyndal láhev s naloženým hermelínem, chleba a pivo. Usadil se v křesle a dálkovým ovladačem zapnul televizi. Zabodl vidličku do jednoho kousku sýra a okusoval ho nad lahví. Chlebem si otíral omastek z brady.

„Ještěže nemám ženskou“ liboval si „to by mi tak ještě scházelo, aby mi tu pobíhala nějaká divoženka v natáčkách! Už by lítala po bytě, sbírala ze země hadry a ječela na mě, že si to jídlo mám dát na talíř.“

Nějak mu ani nechutnalo. Odložil nakousnutej sýr zpátky do sklenice a opřel se v křesle. Protáhl se. Podíval se na sebe. Už dlouho leží ladem, jestli to není škoda… podrbal se mezi nohama vstal a odešel si napustit vanu. „To, že žiju sám, neznamená přece, že musim žít jako prase.“ U zrcadla v koupelně se oholil a pak vlezl do vany a pořádně se vydrh´.

Že byl čistej, mu nepomohlo. V televizi taky dávaj kulový. Vzal prachovku a obešel byt. Zalil kytku. Opláchnul vidličku, dva hrnky a nůž. Pak si vzpomněl na půjčenej pornofilm a trošku se mu zvedla nálada. Vložil kazetu do videa a pohodlně se usadil v křesle.

Jo! Krásný kočky, to je vono! Postavil se mu hned. Pár pohybů rukou a -  přestalo ho to bavit. Koukal na televizi, bylo tam spousta krásnejch holek s krásnejma klukama. Namířil ovladač a střelil.

„Ještěže nemám žádnou ženskou…“ snažil se uvěřit „nedovolila by mi se koukat na porno…“

 

Zapnul počítač a juknul na seznamku. Nějaké vzkazy tam byly. Odeslal několik odpovědí. Dobrý, jedna se chytla. Vypadá sympaticky. Navrhl kafe za hodinu na náměstí. Souhlasila. Zapsal si její číslo, navoněl se a fofrem vypad z baráku. Aby to stihnul. Musí ještě stihnout koupit kytku a natáčky. Pravidelnej sex je pravidelnej sex.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Druhá verze

 

Zamkl za sebou dveře, aktovku nechal hned za nima. Po cestě do obýváku se svlíknul. Chvíli koukal do ledničky, pak vyndal láhev s naloženým hermelínem, chleba a pivo. Usadil se v křesle a dálkovým ovladačem zapnul televizi. Zabodl vidličku do jednoho kousku sýra a okusoval ho nad lahví. Chlebem si otíral omastek z brady.

„Ještěže nemám ženskou“ liboval si „to by mi tak ještě scházelo, aby mi tu pobíhala nějaká divoženka v natáčkách! Už by lítala po bytě, sbírala ze země hadry a ječela na mě, že si to jídlo mám dát na talíř.“

Polknul ztěžka. Nějak mu ani nechutnalo. Odložil nakousnutej sýr zpátky do sklenice a opřel se v křesle. Protáhl se. Podíval se na sebe. Jo, chlapče, máš jen mě, měl by sis mě vážit…podrbal se mezi nohama, vstal a odešel si napustit vanu.

„To, že žiju sám, neznamená přece, že musim žít jako prase.“

U zrcadla v koupelně se oholil a pak vlezl do vany a pořádně se vydrh´.

Že byl čistej, mu nepomohlo. V televizi taky dávaj kulový. Vzal prachovku a obešel byt. Zalil kytku. Opláchnul vidličku, dva hrnky a nůž. Kurva, tohle přeci není práce pro chlapa! Bylo mu hanba za to, jak ometal ten prach a šmudlal nádobí!

Pak si vzpomněl na půjčenej pornofilm a trošku se mu zvedla nálada. Vložil kazetu do videa a pohodlně se usadil v křesle.

Jo! Krásný kočky, to je vono! Postavil se mu hned. Pár pohybů rukou - a přestalo ho to bavit. Koukal na televizi, bylo tam spousta krásnejch holek s CHLAPAMA! Namířil ovladač a střelil.

„Ještěže nemám žádnou ženskou…“ snažil se uvěřit „nedovolila by mi se koukat na porno…“ Ale neuvěřil. Bylo mu hanba za to, jak potřeboval tu voňavou holčičí kůži.

 

Chvíli jen tak civěl na černej monitor. Zapnul počítač. Nějaké vzkazy tam byly. Odeslal několik odpovědí. Jedna se chytla a vypadá sympaticky. Navrhl kafe za hodinu na náměstí. Souhlasila. Zapsal si její číslo, navoněl se a fofrem vypad z baráku. Aby to stihnul. Musí ještě stihnout koupit kytku a natáčky.


1 názor

hm, kdybych tak uměla dát obě dohromady :-))))

blueberry
21. 08. 2004
Dát tip
Pekne, tahle story je muj salek caje :-) Vic se mi libi prvni verze, je takova realistictejsi bez tech detailu, ale skvostna je 'holcici vune' v te druhe. Tip

gASK
22. 05. 2003
Dát tip
Dvě verze..hmm, něco pro mojí malou pěstěnou schízičku:) Zkoušel jsem to různě, nejprve první, potom druhá..nejprve druhá, potom první...dvakrát druhá a jednou první...obě najednou...z každý půlka.......ale pořád se nemohu rozhodnout, která se mi líbí víc..asi dohromady nejvíc:) Krasný obrázek takového typického osamoceného chlapa...ještěže já jsem atypickej a neosamocenej:)..nebo jak se to... *T

:-)

Stařec
21. 05. 2003
Dát tip
Jak to děláš, že jsou u tebe vždy takové diskuze ?

Já nevim, to samo!

ille
21. 05. 2003
Dát tip
fór s dvěma verzema najednou *

to neni žádnej fór, když sem něco dám a pak to změnim, jak se dozvim, jestli to první nebylo lepší? Přece po těch lidech, co to čtou, nemůžu chtít, aby si to pamatovali! :-)))

Endif
20. 05. 2003
Dát tip
cekanka: aha, chápu, chtělas vystihnout ten kontrast, kdy se z krásný kočky (kouzlem zvaným Manželka) stane matróna s natáčkama :)

Ne, pochopils to jinak. Kočka nekočka, to je fuk, chtěla jsem tim říct, že chlap je v podstatě rád, když má doma tu matrónu v natáčkách, protože tam má někoho :-)

Endif
20. 05. 2003
Dát tip
Třeba jako npor. Mazurek v Černých baronech? :))

Aki
19. 05. 2003
Dát tip
první verze je lepčejší, bych řek... za tu tipa... rozhodně... :o)

taky si myslim, že je :-)))

ssaamm
16. 05. 2003
Dát tip
líbí...obě dvě...MOC a jen tak mimochodem...některý ženský v natáčkách jsou mnohem úchvatnější než bez nich...cekanko...a ty je nosíš??:-)

ne, nesnášim to na hlavě :-))) já si dělám takovýho červa zakroucenýho :-))) taky je to úchvatný :-)))))

Kodynie
15. 05. 2003
Dát tip
Tož jsem četla obě verze. Nechci být šťoura, ale první verze se mi zdála čtivější a svižnější. Druhá verze byla psána komplexněji, ale trochu jako pro blbé. Mám ráda, když si musím něco domýšlet a hledat skryté významy mezi řádky. Ale co člověk, to jiný styl čtení. Obě verze jsou ve skutečnosti dostatečně čtivé a našly by si své fanoušky i odpůrce. Druhá verze mi připadá trochu jako dobře odvedené řemeslo, kdežto první verze se tváří jako by se sama vylíhla bez velké námahy samotného autora a to je mi u téhle verze strašně sympatické.

I já se kloním k první verzi, taky nejsem přítel zbytečných slov :-)

Rowenna
15. 05. 2003
Dát tip
Taky se mi víc líbí první verze. **

Ale nechám tam obě :-)

j_i_r_i_k
14. 05. 2003
Dát tip
Hmmm, že bych mrknul na seznamku, ostatně pravidelnej sex... Něco z toho je mi (až nepříjemně) povědomé, celkově... sakra, Ty ale umíš, tipa na to :)...

Myslim, že seš první chlap. kterej se ztotožnil a neodsoudil :-))))) tipa za to :-)))))

j_i_r_i_k
14. 05. 2003
Dát tip
Jestli to nebude tím, že nejsem chlap ale jiřík, kolikrát to mám říkat, než to někdo pochopí? :)))...

seš pusinka, pňu :-)))

Swede
14. 05. 2003
Dát tip
já tomu chlapovi závidím..

Co?

Já nevím...ano, líbí se mi to tím popisem, vidím v tom tu realitu. Ani bych neřekla, že se navážíš do chlapů, jen je to určitej pohled. Možná mi vadí ten hranej nadhled nad tím vším a chlad, jestli tam něco takovýho od autora plyne nebo to je jen můj pocit.

Myslíš ironie? Ta tam asi bude. Trošku mi je směšnej ten chlapskej postoj, to je pravda, kdyby se chlapi od něj dokázali oprostit, byli by chlapštější :-)

Sanjuro
13. 05. 2003
Dát tip
Čekanko, jenže když říkáš někomu že to nemá zevšeobecňovat tak to nedělej sama! Protože podle toho jak to vyznívá jsme my muži všichni JEN takoví jak nás popisuješ!

Sanjuro: Ale jdi :-) to, že se s tim ztotožňujete je ten problém :-)

JASAN
12. 05. 2003
Dát tip
Mně je ten chlápek taky nesympatickej. Ne tím, jak jí a v čem chodí. To dělám taky. Ale to, že všechno hodnotí z pozice sebe: Já potřebuju sex, mně by vadilo, kdybzch nemohl rozhazovat věci kolem sebe, připadám si blbě, když utírám prach. Že vůbec nemá protřebu dávat, tvořit.

Jééééé..... :-)))))

Evička
12. 05. 2003
Dát tip
Milá talentovaná, mám tedy raději ty sebetrýznící se, hlubokomyslný, intelektuální, celé své nitro drásající i nitra jiných drásající chlapíky od Dostojevského, ale co píšeš, je asi česká, částečně virtuální, realita, naturalita,což? A a a pak, většina chlapů nenávidí natáčky - je to úchyl!

neni to úchyl, je mu smutno :-)

Evička
12. 05. 2003
Dát tip
Ty jsi báječná! Ten chlápek už musí bejt hodně v koncích, pak beru i ty natáčky, je už z tý samoty úchyl - pak ty natáčky opravdu mohou být zoufalým symbolem ženy! Milá paní Freudová! JOJOJOJOJO - za genialitu!***

a žena je symbolem rodinnýho tepla :-)

dennisneni
12. 05. 2003
Dát tip
jeste, ze nema zenskou, aspon se muze presvedcovat, jak by ho otravovala a zaroven doufat,ze nejakou najde aby mu prinesla usmev, protoze kdyby ji mel, mozna by neprisel na to, jak ji potrebuje, .... soused ma vzdycky hezci jablka

to je krásnýýýýý :-))))) tip za kritiku :-)

Endif
11. 05. 2003
Dát tip
* Chachá, už se těšim na pokračování! :)) Akorát se mi zdá, že si tam protiřečí: "Krásný kočky, to je vono!" vs. "Ještěže nemám žádnou ženskou…" (no nic, musím běžet... otřít si chlebem omastek z brady ;)

Stařec
11. 05. 2003
Dát tip
Ten chlap je zoufalé čuně, čuně, čuně...

Endif: Ale to si neprotiřečí! Ženskou nechce mít doma, ale na krásný holky na videu se koukne rád, ne! Stařec: Ale neni :-)

Marthin
11. 05. 2003
Dát tip
Mě by akorát zajmalo, kde se dá koupit nakládaný hermelín..ten mi chybí..

No, třeba v Makru jistě :-))) nebo si ho udělej :-)

Marthin
11. 05. 2003
Dát tip
Nemám živnostňák a na nakládání jsem moc líný..vůbec si myslím, že ten tvůj hrdina je málo líný..Chlap co nemá ženskou, by rozhodně neumýval(když už by se do toho pustil) jen talířek a příbor..:-)

Ale on jiný špinavý nádobí neměl :-)))

Marthin
11. 05. 2003
Dát tip
To by bylo řešení..:-) Mě fascinuje, že kdykoliv ti napíšu nějakou kritiku, tak hnedka odpovídáš...odhlašuješ se někdy?:-)

jistě, někdy ano :-)

Marthin
11. 05. 2003
Dát tip
Ale slušná závislost v tom bude, ne?:-)

Ne, závislost to neni, jen nutnost relaxace :-) když posíláš dvěstě mailů, každej stejnej, tak potřebuješ na chvilku vypadnout jinam :-) A věř mi, že od toho počítače ráda vypadnu :-)

Marthin
11. 05. 2003
Dát tip
Aha, tak tudy na to..:-) Tož ať ti šichta brzo skončí..pěkný den..:-)

Nikdy neskončí, já se živim sama :-))))) ale dík a tobě taky pěkný den :-)

Hester
11. 05. 2003
Dát tip
*** (a vůbec nemám pocit, že by ses nějak navážela do chlapů obecně)

Gerten
11. 05. 2003
Dát tip
Myslím, že se to daří. Je kolem tohoto tématu diskuse, i když zatím malá.První verze se mi líbí víc. Může to být sice systém, ale jen krátkodobě. Věřím ve smečku.

Hester: Je zajímavý pozorovat reakce ženskejch a chlapů :-) Gerten: Asi bude ještě třetí verze :-) časem :-))) Jak bylo v Praze? Moc mě to kafe mrzí :-(

Wopi
11. 05. 2003
Dát tip
fajn :)

(G)eorge
10. 05. 2003
Dát tip
achich ach, předestíráš přede mně (mladičkého naivku aby bylo jasno:) ) postupně desítky možných pokračování mýho života a já jen valím oči jednak na to co se fakt stalo a co se stát ( s trochou fantazie) může... učím se a doufám že budu žít tak, aby jednou nebyla nějaká z tvých "pesi" povídek opravdu o mě:)) "Že byl čistej, mu nepomohlo. " **** (G)

(G)eorge
10. 05. 2003
Dát tip
název jako obvykle na jednušku:))))

dík všem za pozitivní i negativní kritiky, pošlu vám avízo, až to bude přepsaný :-)

Verze číslo dvě

(G)eorge
10. 05. 2003
Dát tip
verze dva: ne o moc, ale plavnější, pár obrázků a náznaků navíc...kladnost je bezesporu taky vypuštění holení apod... jinak, takle je eště nesympatičtější:)))

nevypustila jsem holení! :-) a proč je víc nesympatickej?

Žíně
10. 05. 2003
Dát tip
Hmm. Chceš tedy vážnou kritiku? Ta druhá verze je ještě horší. A víš proč? Nahlížíš totiž na muže jako kudlanka. A v tom je ta plochost, kterou ti všichni zde přispívající muži vyčítají. Pokud píšeš o chlapech v teplácích s lahví piva (ten týpek si skvěle popsala v hrdinovi), je jasný že si bereš na paškál určitý typ chlapů, kteří mezi náma běhají a kteří jsou k politování. Ještě do toho dáš trochu nadsázky a je to skvělý. Takoví chlapi si to přece zaslouží. Problém začíná tehdy, když skrytě v podtextu povídky lze vytušit, že se u tebe už nejedná o zironizování nějakých negativních vlastností nebo náhledů na svět u určitých typů mužů, ale že se u tebe jedná o určité zevšeobecnění, a že je to vlastně tvůj pohled na všechny muže. No a to víš, to už většina z nás těžko skousává. Ale nikoliv proto, že bych si myslel, že jsem úplně jiný, ale proto, že jsem taky ještě jiný. No a v tom vidím ten pohled kudlanky na opačné pohlaví: Chlapi jsou dobrý tak akorát k tomu, aby mi udělali dítě a pak je nejlepší jim ukousnout hlavu, protože jsou zbyteční. Jen dělají všude bordel, nechají se jen obsluhovat, jsou egoisti, kteří myslí jen na sebe, nafoukaní, bez citu a bez schopnosti se vcítit, myslí jen na to, kde si užít a jsou neuvěřitelní sobci. K čemu jsou vlastně dobrý? Maximálně k tomu, že když na tebe přijde chtíč, tak potřebuješ chlapa. Ale ani to vlastně není pravda - nepotřebuješ. Já neříkám, že ta tvá povídka je o tomhle všem, co jsem napsal. Ale mnoho mužských čtenářů v ní může podprahově vidět určité zevšeobecnění, které je příliž ploché. Jinak jako vždy výborně napsané.

Kandelabr
10. 05. 2003
Dát tip
no nevím, jestli ta druhá verze měla valnější smysl., protože vyznívá naprosto stejně jako ta první...třetí rozměr má být to kňourání? není to špatné ale ještě pořád tam něco chybí (žeby třetí verze? :)))) žíně: tak trochu mimo ne? nechci se čekanky nějak zastávat (vždyt jsem nepřítel), ale proč má většina lidí nezdravou potřebu autora identifikovat s textem? když napíšu o úchylákovi vraždícím děti znamená to že jsem taky úchylák? (no dobře nmusíte odpovídat :))

ulita
10. 05. 2003
Dát tip
to jak jsou chlapi "rádi" že můžou pohazovat ponožky a pít lahváče u televize ale že je to jen taková znouzectnost...

R_D
10. 05. 2003
Dát tip
neni mi jasne, proc by chlap kupoval natacky?

Žíně
10. 05. 2003
Dát tip
Kandelábr: Ale já jsem dalek toho plně identifikovat cekanku s jejími literárními texty či postavami. Vždyť se jenom na to její dílo podívej kolik má tváří, kolik je v něm nadsázky a provokace. Na druhou stranu, když něco napíšeš, tak nelze říct, že je to pouze sterilní text od autora odtrženej. Když například napíšu pojednání o Kandelábrovi že je blbec, tak už asi těžko budu kritikům tohoto názoru dodatečně tvrdit, že to je poze literatura a oni mají nezdravou potřebu identifikovat autora s textem (promiň mi ten příklad) :-)). Ale dobře, připouštím, že kritika mohla být příliš osobní, ovlivněná asi i poznámkami cekanky pod povídkou, ze kterých je jasné, že se se svým textem identifikovala. Nicméně důvody, proč si myslím, že je dílo příliš ploché, zůstávají. A je úplně jedno, jestli se cekanka se s vým textem identifikuje nebo ne, popřípadě jestli já mám tuto nezdravou potřebu to dělat. :-))

Žíně: Tak to ale vůbec neni. Já mám ráda chlapy. A to teď řikám s naprostou vážností. Líbí se mi, že jsou jiný, líbí se mi jejich přímočarost, jejich upřimnost, líbí se mi, že se ve všem tak nešťouraj, líbí se mi jejich smysl pro přátelství a tak. Ta povídka nemá chlapa očernit. Ta povídka je o jedný chlapský neřesti. A neni to to opovržení ženskejma hodnotama, jako je pořádek a čistota. Je to ta jejich hra "na chlapa".Jak se snažej, aby si o nich všichni mysleli, že nic a nikoho nepotřebujou, chtěj si to myslet i oni sami. A přitom by jim bylo líp, kdyby se naučili řikat "potřebuju tě" a nestyděli se za to. Asi je to napsaný blbě :-)

StvN
10. 05. 2003
Dát tip
Jo, čekanko, proč nenapíšeš o nějakým správným chlapovi, z tvých děl to vypadá, že buď žádní takoví nejsou, nebo nestojí za to, aby se o nich psalo, což vyjde na stejno. Napsaný je to celkem bez problémů, i když by to sneslo uhladit. Zpočátku mi trvalo, než jsem mohl plynule číst. Co se mi líbí, je ten zvrat, že si ten chlap uvědomil, že - „To, že žiju sám, neznamená přece, že musim žít jako prase.“ Je tam znát posun ke správnýmu chlapovi, takže moje první připomínka asi nebyla tak docela na místě. Všechno pro pointu, to mě taky těší. Ta pointa.

RD: Ty natáčky jsou symbol!!!!!

Ale on je správnej chlap! Psát o správným chlapovi, myslíš jako Timur a jeho parta? Asi tak nepíšu, nepíšu o lásce, duších, srdcích, protože to neumim, přujde mi to kýč. Já toho "správnýho" chlapa vidim i v tomhle chlapovi :-)

StvN
10. 05. 2003
Dát tip
Já jen, že všichni takoví nejsou.

už jsi někdy četl knihu, nebo povídku, nebo cokoli, co by popisovalo VŠECKY lidi na světě? Nezevšeobecňuj! .-)

Zajímal by mě věk a stav těch, kterých se tohle dotklo :-)

Žíně
10. 05. 2003
Dát tip
Cekanka: To jsem si zase tou kritikou nadělal do bot. příště budu raději mlčet. Cekanko, já tě přece noobviňuju, že nemáš ráda chlapy, já jen vysvětluju, proč se mi zdála povídka plochá. Já se ti omlouvám (opravdu upřímně), že jsem o kudlančím přístupu psal v souvislosti s tebou, měl jsem psát obecněji, že ne ty, ale povídka vyznívá v tomto duchu. To, jestli máš ráda chlapy nebo ne, to je pouze věcí tebe, tvýho okolí a manžela. Já tě neznám, takže to nemohu posoudit a nemá cenu to rozebírat. Já si o tobě mohu udělat pouze obrázek z tvejch děl a z těch mi vychází, že seš citlivá a upřímná duše. Ale je to jen virtuální svět. (Ale psst před Kandelábrem, aby mě zase nesprd). No a plochost tý povídky jsem už vysvětlil. :-))

když ono je to děsně těžký, když vy v tom cejtíte něco úplně jinýho, než co v tom je :-))) a já se přece nezlobim, to mě opravdu málo znáš :-)

Pivson
10. 05. 2003
Dát tip
Mně se to moc líbí, čekanko, koupim ti spoustu natáček :-)

Žíně
10. 05. 2003
Dát tip
Cekanka: Já si myslím, že vím, cos chtěla říct (i když je pravda, že se teď už bojím něco napsat, protože je to pak opačně) :-)). Prostě klíčem k povídce jsou dvě věty: 1) „Ještěže nemám ženskou“ liboval si „to by mi tak ještě scházelo, aby mi tu pobíhala nějaká divoženka v natáčkách! 2) Musí ještě stihnout koupit kytku a natáčky. Jenže diskutuje se spíš o spornejch věcech, než o těch jasnejch:-))

žíně: jéééééééé, došlo ti to! :-))))) 3: Jakým?

ještě nemám avízo :-) ale jak přijde, tak čtu, znáš mě, jsem rychlá, jako bobr :-)))))

Zase si se ukázala, mila cekanko. Moc dobrý *...skvěle napsaný..jako vždy.

Ukázal ses ty :-))))) že se ti to líbí :-) dík :-)

gepe
10. 05. 2003
Dát tip
Tak jsem si pročetla kritiky, teda můžu říct, že mi to dalo trošku zabrat... :o)) Pánové jsou od jakživa tvorové ješitní a nepřiznávají sami sobě ani svému okolí, že by potřebovali něco/někoho jiného kromě sebe. Samozřejmě nepopírám, že jsou mezi nimi i světlé vyjímky potvrzující, že nejsou "pánové tvorstva" zase tak "tvrďácký". Ale v každém z nich je ta potřeba, mít někoho u sebe, pro sebe atd. zakořeněna. Když dají průchod svým potřebám a odhodí tu navenek dávanou "zbytečnost být s někým", tak to se z nich stávají naprostí andílci k zulíbání. :o) Ovšem i v tomhle případě zde existují nějaké vyjímky, ale to už je podle mě na jinou diskuzi. Jinak, moje máma mi kdysi řekla: "Za slzy a city by se člověk bez rozdílu neměl nikdy stydět!" Já dodávám: "Pánové nestyďte se za ruku v rozkroku a nikdy se nebojte přiznat si pravdu, ať už se týká čehokoliv a je jakákoliv." :o) na závěr dodávám... všichni potřebujeme lásku...

gepe: Dík, asi tak jsem to chtěla říct, škoda, žýe se mi to nepovedlo :-))) tobě ale ano :-)

gepe
10. 05. 2003
Dát tip
Tak jsem si pročetla kritiky, teda můžu říct, že mi to dalo trošku zabrat... :o)) Pánové jsou od jakživa tvorové ješitní a nepřiznávají sami sobě ani svému okolí, že by potřebovali něco/někoho jiného kromě sebe. Samozřejmě nepopírám, že jsou mezi nimi i světlé vyjímky potvrzující, že nejsou "pánové tvorstva" zase tak "tvrďácký". Ale v každém z nich je ta potřeba, mít někoho u sebe, pro sebe atd. zakořeněna. Když dají průchod svým potřebám a odhodí tu navenek dávanou "zbytečnost být s někým", tak to se z nich stávají naprostí andílci k zulíbání. :o) Ovšem i v tomhle případě zde existují určité vyjímky, ale to už je podle mě na jinou diskuzi. Jinak, moje máma mi kdysi řekla: "Za slzy a city by se člověk bez rozdílu neměl nikdy stydět!" Já dodávám: "Pánové nestyďte se za ruku v rozkroku a nikdy se nebojte přiznat si pravdu, ať už se týká čehokoliv a je jakákoliv." :o) na závěr dodávám, že všichni potřebujeme: nějaké to utěšující pohlazení... láskyplné obejmutí... vlahý upřímný polibek... všichni potřebujeme lásku... dovětek: jak sami pánové s oblibou mezi sebou říkávají: "vztah je dobrý na to, že je přísun pravidelného... " takže jaru ZDAR! ;o)

gepe
10. 05. 2003
Dát tip
odklikla jsem to o něco dřív a tohle je moje hotový dílko... ;o)))

Ale já jsem nikdy neřekla, že jsou takovýhle všichni chlapi! :-))))) Ale mohl by z vás někdo uznat, že se takový najdou??? :-)))))

No, dobře, jak myslíš, já budu blahosklonná a mlčim :-)))))

gepe
10. 05. 2003
Dát tip
bytíku, nebudu o tom nějak polemizovat, ale nakovec musíš sám uznat, že devadesátdevět procent chlapů si tu ruku denně aspoň jednou dá... v tom jsou po věky neměnní. ;o))) mj. i v týhle době se najdou dámy alá třicátá léta.. :o)))

cranberries
10. 05. 2003
Dát tip
Gepe: tvůj poslední názor mě zaujal, poněvadž si myslim, že máš pravdu! :)) 99% chlapů je takovejch, že si tu ruku dá - neříkám, že denně - (osobně v tom nevidim nic nenormálního), i když maj třeba přítelkyni, nebo ten pravidelnej SeX :)

gepe
10. 05. 2003
Dát tip
souhlasím s Tebou, někdy si jí tam dávaj i před přítelkyní, ale to už je taky diskuse spíš na jiný téma... :o) jinak tenhle úryvek z tvýho dílka ukazuje jeden příklad, který není zase (doufám) tak častý...: „Nazdar kočičko,“ hlesl, rozepínaje si při tom poklopec. „… brýden,“ očima hledám cestu, kudy bych se vypařila. Vzal si svůj penis do ruky a láskyplně jej pohladil. ale tyhle tři věty vystihují naprosto vše.

cranberries
10. 05. 2003
Dát tip
:)) Jo jo :))

Barbar
10. 05. 2003
Dát tip
No, je ňák podezřele milovnej pořádku, jinak by to šlávalo.... typ - BARBAR !

pňu :-)))

katugiro
10. 05. 2003
Dát tip
tak zaprvé, zpívá to Bob Dylan a chci zvláštní odměnu, to byl vzkaz pro Prochy, já bych na to pak zapomněl... :) ---- někde v prvních kritikách jsi psala, že když to čteš stále dokola, ztrácíš cit - to je pochopitelné, navíc viditelné na druhé verzi, která se od první ničím zásadním neliší; taky jsi chtěla konkrétní připomínky, tak nejdřív napíšu, co mě tak napadalo... ...po cestě do obýváku se svlíkne a pak kouká do ledničky = jak přechcat Bukowskiho, lednička hned vedle televize... :) ...z ledničky vyndá hermelín, chleba a pivo = jak přechcat výrobce chlebovek, krajíce sekáme sekyrou... :) ...(prachovka, kytka, nádobí) a "Pak si vzpomněl na půjčenej pornofilm..." = jak přechcat sám sebe, nejdřív práce, potom zábava... :) (myslím, že ten Tvůj chlap by se sotva stačil najíst) ...natáčky na schůzku je nesmysl, jako pokus o navázání na ženskou v natáčkách z úvodu to pak vyzní poněkud násilně, vždyť jsi mohla napsat třeba "...divoženka v natáčkách, samý dečky a kytičky," a pak už by sis na konci vystačila s tou kytkou. Pochopilo by to možná méně lidí, ale pro ostatní by to stejně bylo zbytečné :) Tak. Tím končí moje vlastní poznámky, je tam plno výborných momentů, povídka to byla výborná a přestaň brát zbytečné ohledy na to, co kdo pochopí :) * Pak se tu ještě rozjela diskuse o plochosti a Tvém literárním typu chlapa. Soudím jen na základě téhle povídky, ale nevšiml jsem si žádného zevšeobecnění, prostě jde o jednoho člověka, který se chová tak a tak a je v takové určité situaci. Vztahovačnost publika vzbuzuje tedy lehký úsměv. Jistá plochost tam je, ale kdo by ji zbytečně vykopával z nor? Někdy se bez toho čtenář lehce obejde.

dík, ale natáček se fakt nevzdám :-))))) a tu tvou kritiku si ještě budu muset probrat v klidu :-) a až budu lépe vnímat :-)

gepe
09. 05. 2003
Dát tip
tak to se mi líbí... :o)) *****

Dík, přivítala bych konkrétní připomínky, já když to čtu furt dokola, tak ztrácim cit :-)

Ale on to nedělá kvůli sexu, cejtí se sám, to z toho neni cejtit?

gepe
09. 05. 2003
Dát tip
je to z toho cítit, jednoduše si nechce připustit, že nechce být sám... :o)

Jojojo, přesně tak :-) dík :-)

gepe
09. 05. 2003
Dát tip
mě to z toho naprosto logicko vyplynylo a je to tam nádherně vidšt i cítit... fakt s mi to líbí :o)

:-)

gepe
09. 05. 2003
Dát tip
tak nám aspoń zkus přiblížit, co tam schází...

a co?

Sanjuro
09. 05. 2003
Dát tip
Ty se v těch podivných archeotypech společnosti zjevně vyžíváš...nejdřív chlápek v teplákách a teď tohle.

neřekla bych, že tohle je podivný, naopak, myslim, že taková je většina chlapů :-)

cranberries
09. 05. 2003
Dát tip
cekanko, nějak mi tam nesedí ty natáčky na konci.. Jinak dobrý :)

je mi líto, ale o ty natáčky přece jde :-)

cranberries
09. 05. 2003
Dát tip
chi, už vidim kluka,kterej chodí na první rande s natáčkama v ruce :)) Promiň, asi jsem moc velkej realista.. :)

SB: Ty seš beruška :-))) nikdy nezklameš :-))))) ale tobě na tom NIC nevadí????? :-) Cran: A víš co? Kdyby mi chlap přines na první rande natáčky, udělal by mi radost :-))))) přinejmenším tim, že to neni žádnej suchar :-)))

kdyby tak byl každej, jako ty! Nebyl by ten svět krásnej??? :-)))))

cranberries
09. 05. 2003
Dát tip
Cekanka: No, me by tim ten chlap tedy dostal :)))) Ale jinak - co slovo, to perla :) *

Cran: No, právě :-))) ocenila bych to přinejmenšim jako dobrej fór, kdybych už v tom nehledala to, že chce, abych ty natáčky nosila u něj doma na věky :-))))) SB: ale budeš mít hodně dětí, viď! :-)

No jo, když těch dětí tvejch dětí já už se asi nedočkám :-)))))

SB: simtě, tak sebou švihni, protože jsem sice mladá, ale kolem jezděj tramvaje a autobusy a děsně rychlý motorky s neukázněnejma řidičema! Víš, jaká je to fuška mezi nima každej den furt kličkovat, aby se do tebe netrefili?????

simtě! To bych chtěla vidět! Zděšením dupne na plyn, místo na brzdu a přejede mě ještě vyšší rychlostí!!! No...nakonec...bude to aspoň míň bolet :-)))

SB: Dík :-) a hlavně, ať si udělaj brzo řidičák :-)))))

No, já vim :-))))) taky bys něco mohla pohodit mezi dav :-)

Prochy
09. 05. 2003
Dát tip
Simvás, za našich mladejch let se na prvním rande natáčky nedávaly. jó časy se měěění (a kdo pozná, kdo zpívá tu písničku v originále dostane zvláštní odměnu, kdo pozná kdo ji zpívá česky dostane normální odměnu). No, ale Beruško ta první část je můj položivotní sen (polovina celoživotního snu). Ještě jsi zapomněla poznamenat, že si utřel nos do rukávu, případně nějaké dloubání v uchu, pak by obraz starého mládence byl IA**

No, já vim, chybí tam některý věci, ale to by to musel psát chlap.....nebo já se toho zhostim a dotáhnu to k dokonalosti :-) Pupíku!!!!! Kde se tu bééééééééééreš????? :-)

ale když to je právě to! Já se asi trošičku nepatrně stydim to psát, jako by to psal chlap :-)

Prochy
09. 05. 2003
Dát tip
Jo ještě jsem zapomněl, že zakopl včerejší trenýrky hluboko pod postel, aby na ně na první pohled nepřišla ;-)

Včerejší????? Ty víš prd, co to je starej mládenec!!!!! Myslíš, že si trenýrky mění denně????? Kdo by to pral????? :-)))

Kandelabr
09. 05. 2003
Dát tip
není to špatné, napsané fajn, ale fakt mi to příjde trochu ploché. eště jeden rozměr (třetí) bych uvítal, aby to nebylo takové placaté... (cha konečně se trochu cítím jako nepřítel, jen jsem mohl být trochu drsnější :) je to sračka, vyhod to! (no vida, jde to :))))

A nevyhodim! Zamyslim se nad tim třetím rozměrem :-)))

ulita
09. 05. 2003
Dát tip
formálně je to nenápadité, ale našla jsem si tam co jsem chtěla :))

No je vidět že je to psané z pohledu ženy ... trošku fantazíruješ ... určitě to není případ většiny mužů, takhle se prostě nechováme, a nebo že by ... ;o)

lenty2
09. 05. 2003
Dát tip
Nejakej narocnej chlapik, ne? :o)

ulita: a můžu vědět, co to bylo? :-) CN: Jo, já vim, ještě na tom budu pracovat :-) lenty: Nenáročnej, jen potřebuje pohladit :-)

Gunhead
09. 05. 2003
Dát tip
aspoň, že nebyl zhnilej a koukal na tu seznamku znám i takový co se nenamáhaj ani trošku...

Sanjuro
09. 05. 2003
Dát tip
Ač jsem chlap (teda, já tohle slovo zrovna nemám moc rád) a běžný člověk k tomu, nějak se v tom nepoznávám...já bych to spíš viděl jako začátek pátýho filmu od Quentina Tarantina (což je samozřejmě poklona:-).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru