Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tam

16. 05. 2003
4
0
2015
Autor
ashentree

Dnes při ranním hraní k rozproudění duše do úst vešla mne slova Layne Staleyho...Nálada byla taková...Mad season pokračuje...Vyřval jsem jeho hymny...Pak s úctou napsal tohle...Už je tomu přes rok, co je tam...

Na rozzuřené židli
stažený zadek
Samota kolem krku
jako had


Tma prořízla hrdlo Seattlu,
pod kůži jehlu,
do krve světlo,
Heroin


Chytili kohouta
do pohádky v řetězech
Nášlapná trhavina
jest ranní rozbřesk


Ráno mrtvé hrdlo Seattlu,
z něj temný chrapot
a v krvi světlo,
Heroin


Samota předávkovala
vysněný svět
Snílek skonal
tak tiše


Někdo mrtvým hlasem zpívá:


Wake up young man
It's time to wake up
Wake up
Wake up...


Nevstal...
Nezájem...
Nevěděli...
Do krve moc světla...
Snad se smrtí lepší býti sám...


Půl chladné luny ubylo,
již stěží poznali ho...


Básník,
malíř,
snílek,
jen hlas zůstal dole,
ostatní se vzneslo...


Tam...


V řece otrávené lží
Pod mostem konzumu
V umělé červeni,
v tom bordelu
brodím se dál...


Tam...


Někdy vzpomenu si

s plameny na svícnu

škrtíc hlas skrz struny
zpívám si do ticha:


My pain is self chosen, at least so the prophet says
I could either burn or cut off my pride and buy some time
A head full of lies is the weight tied to my waist

The river of deceit pulls down,
the only direction we flow is down...


Tam...


Teď nevím, jestli mám ohodnit tvoje dílko nebo tvou kritiku, ale výjde to na stejno..* moc pravdivý a přitom lehce podaný.

ashentree
16. 05. 2003
Dát tip
Mirka D. zrovna nemusím, Růženko, je vymyšlený a neskutečně umělý...Já nejsem skaut...A ani jsem jím nikdy nebyl :-)) Jsem jen malý stromek plný orosených listů, s kůrou, co se mi pomalu slíká jak procitám, a to holé dřevo chce něco dokázat...Shulený budu se být za legalizaci drog a vysvětlovat lidem, že některý jsou fajn a některý nebezpečný...Nějak tak to je...Herák bych si fakt nepíchl...

ashentree
16. 05. 2003
Dát tip
Jsou drogy a je tráva a jiné věci...Oddělme plevy od zrn :-))

ashentree
16. 05. 2003
Dát tip
Odsuzuju to, že někdo dokáže na někom vydělávat, a přitom ho zabíjet...Nabídnout mu smrt...Jestliže se mi takhle ztratil kamoš, tak vím co říkám...Něco jiného je zahulit si trávu, dát si éčko...Ale jakmile začne jít veškerý plat nesvobodně na herák nebo koks, je zle...Dealeři jsou vrahové za peníze...Tohle mne neskutečně sere...Když si začnu píchat něco takovýho mocnýho sám, z vlastní zvědavosti, je to jiná věc...To je volba toho druhýho světa...Dalo by se o tom přemýšlet, protože někdy se mi zdá, že je to možná lepší...

ashentree
16. 05. 2003
Dát tip
Přesněji, jednodušší...Ale nemám rád, když jsou věci jednoduchý...

yoyo
16. 05. 2003
Dát tip
achchchch*

ashentree
16. 05. 2003
Dát tip
Drogy jsou druhý svět, přitom vrah...Otázka je, jaký svět žít...Máme volbu...Ten s nimi a nebe možná dřív...Nebo ten bez nich, tím se prodírám, v tý stejný řece, jen s čistou krví...Kam dojdu? Nevím...Mám sny...Ještě pořád, ty chci splnit...Jednou se stejně sejdem TAM...Moc Ti díky, yoyi...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru