Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlčí město IV

18. 05. 2003
12
0
6685
Autor
Kandelabr

Vědomí se mu vracelo pomalu a neochotně. Už jen otevřít víčka ho stálo hroznou námahu. Krví podlité oči odmítaly zaostřit. Několikrát zamrkal a zatřásl hlavou, čehož ihned zalitoval, protože vidění se sice zlepšilo, ale příšerně ho rozbolela hlava. Vlastně ho bolelo úplně všechno.

Otočil hlavu na stranu, aby zjistil kde to sakra vlastně je. Spatřil obrovskou hlavu pokrytou rudou srstí, s divoce vyceněnýma zubama a vypláznutým jazykem.

“Panebože!”vykřikl přidušeně chraplavým hlasem. “Doprdele, to jsi ho musel dát zrovna sem?”

“Chtěl jsem,abys viděl, že umím držet slovo.” řekla mrtvola a vzala vlkodlačí hlavu do náručí.

“Málem jsem dostal infarkt!” zařval na něho a rozkašlal se.

“Ale jak vidím, žiješ.”

“Jak vidím, ty seš porád mrtvej. Podal bys mi batoh? Mám tam vodu.”

Mrtvý se sehnul, položil vlkodlačí trofej na zem a beze slova odešel pryč z místnosti.”

“Hergot a tohle je co?” zařval, když zjistil, že postel, na které leží je celá zacákaná zčernalou zaschlou krví.

Mrtvý se znovu objevil, podal mu měch s vodou a řekl: “Maskování. Vlkodlačí krev. Jinak by už tu pro tebe dávno byli.”

Zhluboka se napil a zašklebil se bolestí.

“Dávno? Jak dlouho jsem…”

“Pár dní. Nezapomeň, ztratil jsi hodně krve.”

“No jo, vlastně, vona mě jakási svině nemrtvá málem komplet vycucla, na to bych vopravdu málem zapomněl.”šáhnul si na krk a zasyčel bolestí,která se ozvala v rameni. Na krku nebyla ani ranka.

“A ta svině je tvým dlužníkem”

“Ještěžes neřekl až do smrti. A hele proč jsi mě vlastně nevysál úplně?”

“Dohodli jsme se, ne?”

“Zásadovej upír, to je teda fór.”

“Nejsem upír.”

“Ne? A co teda?”

“To bych sám rád věděl.”

“Aha, to zavání nějakým dalším průserem.Auu…kotník…parádně natekl, prevít.”

“ To ano, může z toho být zánět žil.”

“Co ty vo tom můžeš vědět?”

“Taky jsem byl člověk…kdysi…”

“Ušetři mě těch sentimentálních keců, prosímtě jo? Hele díky za pomoc, ale já z tohodle zkurvenýho města, kde vlci a upovídaný mrtvoly dávaj dobrou noc chci co nejdřív vypadnout.”

“A proč jsi sem vlastně šel? To nebylo moc chytré. Navíc neozbrojený.”

“Po tom ti nic není. A spolíhal jsem na svou vrozenou šikovnost.”

“S tou nohou tady nemáš sebemenší šanci.”

“No dobrý, tak už to řekni.”

“Co?”

“No že mi nabízíš pomoc, že mi to dlužíš a tak dál.”

“Sebevědomí ti tedy nechybí.”

“Neřek jsem že chybí. Chybí mi dvě zdravé nohy.”

“A mně dvě zdravé oči.”

“A kurva…myslel jsem, že máš třeba nějaký vnitřní vidění nebo tak.”

“To bohužel nemám.”

“A jak si zabil toho macka?”

“Se štěstím, řekl bych.”

“Samý lepší…a pomůžeš mi teda?”

“Pomůžu.”

“Ale?”

“Správně. Zadarmo to nebude.”

“Tušil jsem to. Takže?”

“Co že to ty máš dvakrát a já ani jednou?”

 

(pokračování...)


hurvinek
09. 06. 2003
Dát tip
no ja bych mu nejprve asi mel dat bryle...

katugiro
24. 05. 2003
Dát tip
bavím se :) *

alina
21. 05. 2003
Dát tip
....."“aha, to zavání nějakým dalším průserem"....... :o)))

Kandelabr
21. 05. 2003
Dát tip

Kodynie
21. 05. 2003
Dát tip
Kandy, kde je ilustrační obrázek k této části? Buďto jsem slepá nebo tu není.

Humble
21. 05. 2003
Dát tip
Je tam, já ho vidím! :o)

Kodynie
21. 05. 2003
Dát tip
Tak jsem rychlejší než Ty. Jdu v Tvých stopách a ilustrace doráží se zpožděním. Tak já chvilku počkám až oilustruješ i ostatní. PS: Pro ostatní, nejsem slepá, jen ilustrátor má zpoždění, slíbí, že ilustrace jsou už všude a ještě mu tam nedorazily.

Kandelabr
21. 05. 2003
Dát tip
Kodynie: omlouvám se, na tenhle jsem zapomněl :) napraveno, snad u jsou obrázci všude :)

Kodynie
21. 05. 2003
Dát tip
Kandy a co ten velký bílý flek u šesté části? Nějak se tam ten obrázek nechce mrška zobrazovat.

Kodynie
20. 05. 2003
Dát tip
Aha, to byl maličký urýveček z povídky a já to nepoznala, to jsem nepozorný čtenář. Ostuda. Hanba.

Humble
20. 05. 2003
Dát tip
:o)

yoyo
20. 05. 2003
Dát tip
krásně záhrobní...*

joooo.... drsny... tip!.

Carrie
19. 05. 2003
Dát tip
čimdáltimlíp!!!! atip :-))))

StvN
19. 05. 2003
Dát tip
Pěkně se to rozjíždí. Dialog je dobrá věc, al echybí mi trochu popisu, pro dokreslení situace, navození atmosféry, jo, asi ta atmosféra tomu trochu chybí. Rozhodně dobrej nápad.

Humble
19. 05. 2003
Dát tip
"Ušetři mě těch sentimentálních keců" :o)*

JASAN
19. 05. 2003
Dát tip
“Ale jak vidím, žiješ.” “Jak vidím, ty seš porád mrtvej. Podal bys mi batoh? Mám tam vodu.” Nenásilnej humor. Dává to tomu parádní nadhled. Fakt dobrý. Nejsou to jen upíři a mrtvoly, je tam něco víc. Není nic lepšího, než když člověk s talentem píše pokleslý žánr. A není nic horšího, než když se tupec bez talentu pustí do psychologického románu nebo opery. Pro natvrdlé: Kandelábr talent má.

Cirilla
19. 05. 2003
Dát tip
JASAN: to je naprosto neoddiskutovatelné :))

Kodynie
19. 05. 2003
Dát tip
Humble, kdo nás má ušetřit sentimentálních keců? Kodynie je trochu natvrdlá.

Humble
19. 05. 2003
Dát tip
To nemá mít žádný druhosmysl, já jen, že ta věta je dokonale vyseknutá a že mě tím Kandelabr docela dostal :o)

Medjídek
18. 05. 2003
Dát tip
mě se to líbí, poněkud morbidní, přijít o oko, ale dobrý vždycky je něco co druhej potřebuje...

Kodynie
18. 05. 2003
Dát tip
Dobrý Kandy, už se těším jak to bude dál. Začíná se to pěkně rozjíždět.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru