Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O Praze

20. 05. 2003
18
0
2341

                O Praze               

 

V kapičkách deště

potichu se mihotá

světlo luceren


katugiro
04. 01. 2004
Dát tip
ne. ne :) jde o dojmy, ale... kapičky deště nejsou Praha opravdových luceren je příliš málo a světlo tamějších se nemihotá a není tam ticho

Nevímkdo
18. 09. 2003
Dát tip
úplně to vidím... asi se vydám na výlet tip

Sklidni hormon, to slovo eexistuje je super, jako e-e-e a existuje, haiku prostě neni muj hrnek kafe. Toť fše.;-)))))))))))))))

Dash_707
02. 09. 2003
Dát tip
Líbí :o)

no jasný:)...já jenom, že tuhle chválu na prahu napsal už dávno přede mnou BIZKITFREAK!....to dílo se jmenuje praha. doporučuju

ták jo! já to tady asi zabalim, tadytu trapnost....zaprvý je to trapný:) a za druhý, dáávno přede mnou už napsal dost povedený dílko o praze můj idol a nejlepčí kamarád bizkitfreak...jestli chcete tancovat, dělejte to tam:)))

Já ty haiku ňák nemusim - moc málo prostoru, tadle patří k lepším, ovšem obrat "kritika eexistuje" mě dostal víc než ten textík.

co to tam nahoře plácám?? jaká objektivní kritika, proboha? nic takovýho eexistuje!!:o)))

Mathew
08. 08. 2003
Dát tip
no jasně, i když prahu mám rád jenom v noci :)*

kremilek
17. 06. 2003
Dát tip
ono de stejně spíš o to, co si na díle kdo najde, já sem asi neměl ani chuť hledat v tom něco krásnýho, protože sem zahlíd moc pozitivních kritik(takovýho povyku pro pár všedních slov;) a to se pak neudržim abych nezjednal rovnováhu...;))moje kritiky sou dost ovlivněný tim jak se cejtim a tak, čili je ber jenom jako reakci člověka, kterej má taky svý chybky a tak trochu je projikuje na ostatní...tim chci říct, že Tvoje dílko neni špatný, jenom já sem ho tak viděl, tak si vyber...:)

Vybírám, vybírám....:) kritika a subjektivita sou slova, který se nemůžou nikdy zkloubit dohromady, pročež na Tvá slova nic nenamítám:o)...avi. díky byl jen spontání výraz jakési zloby na svou vlastní osobu, přičemž jsem ale onen objev -svou nekvalitní tvorbu- vytýkal Tobě:)))...pak sem si ale uvědomil, co že jsem to proved, a přestože se nejednalo o nic tak strašně hanlivýho, snažil sem se v dalším avizu vše objasnit. Mno a teď....děkuju Ti, že jsi mi svůj postoj, i když byl dost zřejmej...viz. objektivní kritika. Připadáš mi jako solidní typ člověka:o))))...

kremilek
16. 06. 2003
Dát tip
naja> jestli soudíš prahu podle těch tří rádků tam nahoře, nedivim se, že Ti nepřijde moc zajímavá, ale jinak je nepopiratelně krásná, netrpíš-li agorafobií nebo něčim podobnym :)

díky.

To se asi bude těžko obhajovat:o)...křemílkovi děkuju za kritiku, protože je na ní hodně pravdy. Nicméne(pardon, nejde mi eˇn..:o) , já si u toho ten obraz vybavuju, líbí se mi a to je podle mně duležitý, ne? Snažil jsem se to tak trochu zevšednit..a zároveˇˇn ukázat, jak dokáže něco takovýho zapůsobit...doufám, že mi rozumíš:o)...mno jo, holt nemám kapacitu na to napsat něco na úrovni...

Naja
10. 06. 2003
Dát tip
nemam rada Prahu...a to predchozi haiku je o dost lepsi, nez toto (i kdyz to neni nejspis haiku)...

No jó,všichní pražácí si to tu votypujtéé!!:) ale fakt je,že ze všech českých měst se do tohohle haiku opravdu hodí nejvíc praha.asi těmi lucernami.

Katčenka
28. 05. 2003
Dát tip
Citim z toho tu vecerni vuni nasi Prahy...

Bys3k
27. 05. 2003
Dát tip
páči sa mi to TIP

úplně krásný. úplně krásný. úpně krásný. úplně vidím ... za tohle dílko opravdu děkuju.

děkuju!!:o) Moc si toho vážim.

Pisklatko
23. 05. 2003
Dát tip
Nice:o)

Bobísek
22. 05. 2003
Dát tip
*

oooo:o) Děkuji:o)

Řikám, hajku:o)

Řikám, hajku:o) ale děkuju:)

waldekke
21. 05. 2003
Dát tip
Praga Caput Regni--Praha zničená deštěm. :o) W.

Yfča
20. 05. 2003
Dát tip
Milé... *

_Mo_
20. 05. 2003
Dát tip
fajn*

Dííky!!!

Dash_707
20. 05. 2003
Dát tip
:))**

Rowenna
20. 05. 2003
Dát tip
***

Flegmatik
20. 05. 2003
Dát tip
pekny

1984
20. 05. 2003
Dát tip
milunké a jemnučké:)

Miluju Prahu, v noci, v dešti :-)*****

kremilek
20. 05. 2003
Dát tip
taky mě bere krása noční prahy za deště, ale do těch osmi slov se prostě nevešla...stejnej účinek by myslim mělo, kdybys řekl třeba: "Praha, noc, déšť, světlo luceren..." (a bylo by to i kratší ;-)

Dejf
20. 05. 2003
Dát tip
paráda, co říct víc :-) TIP

Aknel
20. 05. 2003
Dát tip
jo, jako bych ho viděla, starýho šikanédra :c)*

Albireo
20. 05. 2003
Dát tip
Hezká miniaturka. Do haiku jí chybí časové zařazení, ale to je u písmáckých "haiku" skoro pravidlem. Přesto TIP za tu náladu

Evička
20. 05. 2003
Dát tip
Zdravím posedlé!

Co to?!:o)) Asi Ti to teda nepřišlo nic moc:o//:)

probably
20. 05. 2003
Dát tip
Není to haiku, ale je to fajn

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru