Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlčí město VIII

22. 05. 2003
9
0
6389
Autor
Kandelabr

Tři velcí tmaví psi běžící v čele se téměř zároveň odrazili od země a skočili přímo na ně. První trýznivě zakňučel, když mu ostří meče projelo tělem jen několik centimetrů od srdce. Druhý se zakousl mrtvému do jeho šlachovitého krku. A třetí s ďábelskou rychlostí vyškubl kus mas ze stehna  poraněné nohy.

Oba zařvali bolestí a zběsile švihali svými meči. Smrtelné kňučení raněných psů zanikalo v ohlušujícím štěkotu přibíhajících. Kousali. Trhali. A velký černý vlkodlak se beze spěchu blížil.

“To…dělo! Honem!” křikl a jednou ranou rozpůlil psí hlavu. Ke strážnici už to bylo jen několik kroků.

Tři metry. Deset mrtvých psů. Krev prýštící z rány na boku. Nesnesitelné kvičení umírajících. Příšerná bolest v rameni.

Dva metry. Krev v očích. Ruce umdlévají, svaly pálí. Krev všude. Vlastní i cizí.

Jeden metr. Přetnout krční tepnu, kopnout. Úsporné pohyby. Mechanicky.

Dělo.

“Doprdele, louč, tak chmátni kurva pro tu zasranou louč!”

Mrtvý zahodil meč, natáhl se pro louč, která dosud plála ve stojanu na stěně a přiložil ji k doutnáku.

Dělo vystřelilo přímo doprostřed chumlu. Zvedlo se mračno prachu. Psi byli rozmetáni po celé ulici. S ustupující ozvěnou výstřelu začaly na zem dopadat cáry masa. Všude kvičeli a pištěli ranění.

“Sundej mě, kurva, sundej mě nebo vykrvácím!” zakřičel. Tvrdě dopadl na zem. Hlava se mu zatočila. Nesmíš omdlít! Nesmíš. Nadechni se. Vydechni. Ta rána v boku vypadá dost hrozně, hluboká, krve je všude, do hajzlu! Ve stehně je díra, naštěstí neprokousnul tepnu. Tisíce škrábanců a menších kousnutí po celém těle, pálí to, kurva kurevská. Rychle si uškubl kus nohavice a přitisknul k boku.

“Ta rána vypadá dost hrozně.” Řekla mrtvola. Chyběl jí kus krku a tři prsty.

“To…kurva…jo.” Vydechl.

“A ta noha taky.”

“Starej se vo svůj krk.”

“Dej mi napít.”

“CO? Cože? Ty hajzle, dyk já možná vykrvácím, myslíš…že mám teď …na rozdávání?” dýchal hlasitě a namáhavě.

“Nemyslel jsem to zle.Rána se pak zatáhne.”

“Jo…takhle…kurva…” vzpomněl si, že po tom kousnutí na krku taky nezůstala ani stopa.

Podíval se na mrtvého a chtěl něco říct, ale cítil, že už nemá sílu…jen kývl. Mrtvý se sklonil a přisál se k boku. Chlemtnul trochu krve. Pak se napil i ze stehna. Krev přestala téct. Rána se pomalu zacelila.

Probral se.

“Tak jak je?”

“Kurva, kotník. Kurva rameno.Kurva všecko. Motá se mi palice. Cigáro bych si dal.”

Opatrně vstal, zavrávoral, opřel se o dělo a podíval se na ulici.

“Tomu teda říkám…”, rozkašlal se a vyplivl chuchvalec krve “dělat psí kusy.”

Chraplavě se rozesmál, zvedl svůj meč a kývnul na mrtvého.

“Tak co? Dem dál?”

“Rychle, než příjdou další.”

“A do prdele!”

Mezi plačícími plazícími se raněnými psi se z prachu zvedalo mohutné, dvou a půl metrové tělo. Černá srst se leskla krví. Pravá paže byla pryč. A v očích plála všechna nenávist světa.

 

(pokračování...)


katugiro
24. 05. 2003
Dát tip
tohle byla nuda oproti předchozím dílům :) aha, oni to už ostatní psali... no ale přece to teď nesmažu :)

alina
22. 05. 2003
Dát tip
hmmm, to je mi teda symbióza - těch dvou týpků :o))) Až se začínám bát jak to skončí! Tou zprávičkou jsi mě vyděsil! Nejradši bych hned nalistovala na poslední stránku! ....ale fůůůj, to se přece neděláááá! :o).........

Gunhead
22. 05. 2003
Dát tip
Tenhle díl se mi zdá zatím nejslabčí... neřikám, že je špatnej, ale byly lepčí...

JASAN
22. 05. 2003
Dát tip
Jo, je to slabší. Je to jen o tom jak se perou. Nic víc v tom není. Tip - ale s chlupem.

Plopez
22. 05. 2003
Dát tip
Myslim že se moc vážeš na tu mrtvolu. Ze všeho ho vytáhne, rány zacelí, po vlasech pohladí...Připomíná mi starýho dobrýho Pátka z robinzona. (A hlavně si do toho nenech kecat!)

StvN
22. 05. 2003
Dát tip
Obrazky dobry....

evina
22. 05. 2003
Dát tip
áááá:-)ja to čtu a přitom se bojim a přitom mě zajímá jak to skončí, je to strašně super ale mohli byslte si odpustit ty morbidní obrázečky(Humble) !! :o) je to úžasný, sem unešená.. já chcíííí pokračovááááníííííí :o)*********

Humble
22. 05. 2003
Dát tip
Tenhle obrázek jsem tam dal na výslovné přání autora (nicméně mně osobně přijde skvěěělýýýý) :o)))

Humble
21. 05. 2003
Dát tip
:o)))*

Kandelabr
21. 05. 2003
Dát tip

No, už to zkrať :-) už to aspiruje na Holywoodskej trhák :-)))*

Kandelabr
21. 05. 2003
Dát tip

Kandelabr
21. 05. 2003
Dát tip
fňuk :(já se to nenaučím :(((

Kandelabr
21. 05. 2003
Dát tip

Kandelabr
21. 05. 2003
Dát tip
tak budete bez obrázku :(

Kandelabr
21. 05. 2003
Dát tip
ten obrázek je tady : http://www.kemonet.com/kemogallery/display.cgi?file=p08furoyajiu.jpg kdyby se vám někomu podařilo ho sem dostat, byl bych rád :)

Humble
21. 05. 2003
Dát tip

Kandelabr
21. 05. 2003
Dát tip
humble: díky! :) jsem neschopný :)

No fuj! To je ale odpornej obrázek! Tim obrázkem jsi to svoje dílo mezi ty Dallasy fakt zařadil!

StvN
21. 05. 2003
Dát tip
Obrázek super. Čtení mě baví čím dál víc. V každém díle nějaké překvapení, dobré. Léčivé sliny mrtvého....jestli si to trochu nezjednodušuješ, sakra to je slovo. Taky bych chtěl vložit nějakej obrázek, jak se to dělá?

Carrie
21. 05. 2003
Dát tip
jojo, psí kusy :-))))

Kodynie
21. 05. 2003
Dát tip
Tak pro STvNa a ostatní, které to zajímá tu máte odkaz na Dannyho dílo, kde nás vkládání obrázků na Písmáka učil. Zaobrázkujme Písmáka

Kodynie
21. 05. 2003
Dát tip
Kandy, tak doufám že teď už jen nepoteče krev proudem a pohneme se v ději zase o kousek dál, jo. Pozor, pozor, tenhle čtenář Ti při tomhle dílku začíná trochu zívat.

StvN
21. 05. 2003
Dát tip
Kodynie - díky ti

Cirilla
21. 05. 2003
Dát tip
Hm... kámoši jaksepatří. Nojo, no, prostě Kandelábr. Tak hlavně ať jim to spolu dlouho vydrží, klukům ušatejm. Dobrá fraška, fakt dobrá. A zas to fanynkovství. Dala bych si kur.. cigáro. Se tady vobrázkuje jak vo život, to teda čumim.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru