Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Politikům

27. 05. 2003
0
0
2673
Autor
Kastel

 

Jedovatý plyny

a nášlapný miny

Jaderný hlavice

a plechový čepice

 

Kdekdo ti zavelí

a neumřeš v posteli

Dejte svý pracky pryč

válka je hroznej kýč

 

Měřit si pinďoury

na to vás užije

Čekáte u ďoury

až nás někdo zabije

 

Hrajete na city

-ťukáte na hrdost

Mám divný pocity

a hlavně vás mám dost...

 


Cirilla
01. 06. 2003
Dát tip
Jmenuju se Pavla Nováková (dost debilní jméno si myslim, hlavně když na střední nás bylo ve třídě pět Novákovejch), ale to žlutý Pé En na tom sněhu bylo :)

No kdyby ses jmenovala IVA nebo LEA, tak by to s tím čuráním taky neměl tak složitý. Horší by bylo, kdyby ses jmenovala třeba Kateřina nebo Anastázie. :o)

Najada
29. 05. 2003
Dát tip
Byla by z toho dobrá píseň, tak trošku Krylovka

Kastel
29. 05. 2003
Dát tip
...:o) Monty - jí ti nevím, ale vrátit se zpět k od .....a k háčku - to musí dost bolet i když člověk nemá problém s prostatou.... Naj - dík - ale opravdu jen trošku (i když - takovej Boris, kdyby to napsal, by jistě řekl, že to má lepší :o)

pooo
28. 05. 2003
Dát tip
Kastelán taky pán...však Cirilla bych činil v sněhu Metodějem, dějem slušná miniaturka.

Cirilla
27. 05. 2003
Dát tip
Nemám a v dětství sem tim dost trpěla. Nikdy jsem ty kluky nemohla přečůrat a vždycky mě štvalo, že jsem si musela čupnout. Jen jednou jsem byla potěšena, když můj tehdejší milý vyčůral do sněhu mé jméno. To byla romantika! :))

Kastel
27. 05. 2003
Dát tip
:o)) ...tak to byl frajer - já se zmžu tak na dvě písmena

Cirilla
27. 05. 2003
Dát tip
No dobrá, no, byl to jen monogram ;)

Cirilla
26. 05. 2003
Dát tip
Jak víš, že si měřej pinďoury? Nebo to děláte všichni? :)

Kastel
26. 05. 2003
Dát tip
...měřit si pindďoury znamená soutežit v čemkoli, od kuliček po soutežení o větší bombičky - ale to určitě víš :o) - vlastně nevíš, vždyť Ty ho nemáš :o)

tak se tak nerozčiluj, bejt politik taky neni žádná prdel :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru