Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozchod!!!

24. 05. 2003
0
0
740
Autor
Klednik

Mám za sebou jednu etapu života.

Svoj vzťah.....

Či som ho pokazil ja?Na to odpovedať neviem.

Šlo to tak samo od seba a veľmi rychlo.

Moje city k nej boli stále menej a menej intenzívne,

až som dospel do štádia,kedy už ďalej ako jej priateľ nezvládal som držať krok s jej citmi.

Ovládaný ideou samoty mi vtedy pripadalo ako jediné riešenie dať náplasť na moju nenaplnenú časť svalu v hrudi.

Stalo sa.Som sám,ona sama.....

Moja odvaha mi nedovolila byť klamárom našej spoločnej cesty.

Skončila sa dňom tak obyčajným, krásne slnečným.

Ubehlo už  zopár týždňov od toho dňa a .....Z nášho kamarátstva sa stala už len zrúcanina.

Jej nenáviť ku mne sa čoraz viac prehlbuje a ja nedokážem zastaviť tak rýchly prúd, ktorý spustila.

Bol som k nej úprimný tak ako vždy chcela...

Bola rada,že som jej vysypal svoje vnútro na výčitkami prestretý stôl.

Ukončenie priateľstva sa stalo začiatkom kamarátstva.

Teraz nedokážem pochopiť prečo.....

Prečo odrazu cíti takú nenávisť k mojej osobe.

Za to,že som bol úprimný?......

 


cvok
02. 06. 2003
Dát tip
"pravda vzdycky boli - najma ked sklamani sme boli"

katugiro
25. 05. 2003
Dát tip
možná za to, že jsi nebyl upřímný stále? Že jsi čekal, až ti nezbyde nic jiného? ... :)

tanganika
24. 05. 2003
Dát tip
tak to bohuzial chodi...uprimnost dokaze byt kruta k ludom, kt. radi zatvaraju oci pred pravdou...bohuzial....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru