Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"KNIHA MÚDROSTI"

01. 06. 2003
1
0
1227
Autor
zvedavec

Môj syn mi dlho sprostredkovával \\\"učenie\\\" o tom, že existuje kniha, tuším sa volá AKAŠA, kde sa dá všetko prečítať. Veľmi si chcel niečo z nej prečítať! Niečo, čím by získal ľahko to, čo iní musia vybojovávať. Dobré známky v škole a bez učenia a také veci... Mne sa to nepozdávalo, vôbec nie! Nemá hodnotu, čo nie je výsledkom námahy - vravela som mu. Ale zase - myslela som si, že všetko príde s mierou!

"KNIHA MÚDROSTI"

 

 

 

Vraj

 

naše telá a mysle

kontaktujú

milióny, miliardy

SIGNÁLOV.

 

Stačí len prečítať

upozornenia , správy...

 

Vraj

 

intuícia,

nenaučená múdrosť!

 

 

Ťarcha opadne,

duch s ľahkosťou

zdvihne sa!

 

Len predo mnou hmla...

Snáď  zatiaľ...

 

 

;-)

 

Čo keď

 

i TOTO je výsledkom

KONTAKTU, PLÁNU...

 

Čo keď

 

I  JEHO RIEŠENIE

prichádza cez

tápanie, bolesť?

 

 

Tak

 

som, či nie som

NAPOJENÁ?

 

Dúfam.

 

A o niekoľko rokov...


zvedavec
18. 06. 2003
Dát tip
No ale ked som na nu napojena! Nadarmo si tiez myslim, ze cas moze byt iluzia. Ked sa z tej iluzie neviem dostat. Ostava mi v ramci tej prezivanej iluzie vyckat "casu, ako hus klasu"... Ozaj, nie tak davno prebleskla mediami sprava (no padla do nepovsimnutia), ze nejaky vedec ma akusi hypotezu, matematicky model, z ktoreho mu vyplynulo, ze cas neexistuje. A vsetko mu zapadlo na spravne miesta. Ktovie, co to je za model - moze to byt aj nieco vazne zaujimaveho! Ale zase i nemusi.

Liso
18. 06. 2003
Dát tip
Ja neverim, ze cas existuje :-) Ale nepletme sem fyziku a pozri sa na to "mystikou". Ak sa chces dostat z niecoho co neexistuje, nesmies proti tomu bojovat! :-) To len prinasas energiu falosnym myslienkam! To sa len hlbsie zamotavas! To je ako keby si chcela bojovat proti chorobnej ziarlivosti peclivou kontrolou partnera! :-) Nie! Musis sa oslobodit od toho co Ti to zdanlivo moze zobrat! ;-)

Liso
17. 06. 2003
Dát tip
To je na zamyslenie, nielen na radost. :-) A mozno s tym roky nemaju nic docinenia. :-) Mozno su roky iba iluzia na ktoru si napojena! ;-)

zvedavec
01. 06. 2003
Dát tip
K prologu - moje predstavy: mam taky pocit, ze ta Kniha mudrosti sa nam otvara, ale vzdy len natolko, kolko sme schopni spravne spracovat. Otvara sa cez intuiciu. Cez stretnutia s ludmi, s ich nazormi, cez situacie...cez cokolvek. Neviem preco, ale viem, ze to treba takto. A potom to "funguje". Len tolko spozname, kolko nezneuzijeme. Ako pises, nie je tak jednoduche do nej nahliadnut. Za normalnych okolnosti. Nie su mozne skratky - v zivote. (mozno ale je moze i nejake nepatricne vstupenie do onej knihy cez nejaku MAGIU. S tym nechcem mat nic spolocne!) Ako pisu niekdy umelci, ako pisu aj sportovci, ako hovoria uspesni ludia (ti naozaj uspesni a nie vychytralci) - niekedy staci len precitat, co maju urobit, niekedy to za tych sportovcov same "hra", niekedy sa napady v praci same dostavuju, bez voloveho usilia. Mozno vsetko je dostupne. Zrelemu. Mozno vsak predsa len najprv treba dozriet a mozno niekedy aj bolestne. Kategoria "pre radost" - no, basnicka je pre radost, vlastne povzbudenie. To u mna este nevylucuje zaujem o to, ako sa to vnima. :-) Som vdacna za Tvoje zhodnotenie.

Dash_707
01. 06. 2003
Dát tip
:)*

zvedavec
01. 06. 2003
Dát tip
vdaka

zvedavec
01. 06. 2003
Dát tip
vdaka

Wopi
31. 05. 2003
Dát tip
k prologu: no, ono je to tak, že nahlédnout do ní není jednoduché... není to místo, kde by se daly najít informace, na které nemá nárok... alespoň tak jsem to chápal ----------------------------- k dílu samotnému... no... ještě váhám....

Wopi
31. 05. 2003
Dát tip
tedy - nejde mi dohromady ten nesoulad žádosti o hlubší kritiku a kategorie "jen tak pro radost" přikláním se na stranu té kategorie :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru