Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Písmáčci:-)

03. 06. 2003
3
0
3474
Autor
Carodej

Kuk na kluka!

Ahojky, tak jsem zase tady:) Jen jsem vás chtěl pozdravit, tak najednou, nevím sám proč, říci vám všem

 

Dobréééé rááááno Pííííísmáááákůůůůů (ehm, je odpoledne, ale není čas relativní? )

 

 

Takže jsem zase tu a tu a tu....

 

:o))))))))**************


pozorovatel
01. 03. 2005
Dát tip
já s nima souhlasim dobře to udělali a je tady i sranda:))

Irvinia
24. 06. 2003
Dát tip
Hehe. To je tedy dobré. Ty po nich chlebem, oni po Tobě kamením. No tak to bejvá no......

Merle
10. 06. 2003
Dát tip
Carodej: co jsi tu nebyl, se lecos zmenilo, a hodne toho nechapes, ale ja tu nejsem od toho, abych ti to vysvetloval. tu zmenu kategorii potvrdili dva ruzni admini, v tomhle pripade ja a Wopi, a to podle danych pravidel. pokud s tim mas problem, obrat se na vyssi autoritu, coz uz je ted Lyryk.

"A to je pro ty kvanta, co mne znají:) " já tě neznám. tak mě neser.

Carodej
06. 06. 2003
Dát tip
Ad all - asi jsem přišel pozdě, takže jsem si to musel pročíst, než jsem pochopil:)))) Tohle auditko vzniklo jenom jako pozdrav Písmákům, z nichž mnohé znám osobně a jelikož jsem tu dlouho nebyl. Nic víc. A je to Diskuse:) Se mnou:)

Merle
06. 06. 2003
Dát tip
už není... příště nebuď líný a rozešli jim to poštou

Merle: ač nerad jsem na straně čaroděje co se diskuze týče...Proč by si někdo nemohl založit svou vlastní diskuzi kde není pevně ohraničené téma ? Jak sám uznáš když to umístíš jako dílko tak si moc nepokecáš... ale to je jen můj postřeh nic víc...rád si poslechnu tvůj názor. díky

Merle
06. 06. 2003
Dát tip
NT: pokud si chce někdo pokecat, je tu od toho přece pokec... a pokud chce mluvit s konkrétníma lidma, svýma přátelama, může si založit dílo a poslat jim avíza

Merle: jenže pokec je reálný, kdežto tohle by mohlo být auditorium, ne každej může být pořád online na pokecu, co myslíš ? Co se týče konkrétních lidí tak souhlasím, nicméně pokud jich je víc jad dvacet mohla by to být docela otrava...tohle mi přijde jednodušší...

Merle
06. 06. 2003
Dát tip
NT: jednodušší jistě... ale ze své podstaty to nepatří na titulku. buď si to může vyřešit složitěji a správně, nebo má smůlu.

ze své podstaty...to bude právě ta podstata proč sem se o tom začal bavit :) ... mnu neuděám nic...:) díky za odpověď

Merle
06. 06. 2003
Dát tip
NT: já vím... přesně o tom samém jsme se my dva už bavili...

Merle: také si myslím...

nin
06. 06. 2003
Dát tip
no ale moc známejch na to stejně nereagovalo, skoro nikdo, takže se tu stejně žádná diskuse nerozjela, tak to máte už fuk neposílejte mi avíza prosim

Carodej
06. 06. 2003
Dát tip
Merle, nepřipadáš si někdy neskutečně důležitej? Já nemá uloženej seznam nicků, které považuju za přátele, prostě to byl pozdrav Písmákovi, nechápu, proč tě ta kategorie tak dráždila a nevím, kdo měl tu drzost ji měnit. Slovy básníka Důležitý pane Merle běžte prosím do pe (derle. )

Merle
05. 06. 2003
Dát tip
tohle není diskuze... a ten zbytek ani radši nebudu komentovat

djPes
04. 06. 2003
Dát tip
Konečně jsem pochopil, na co je výběr a redaktoři.

Litochowitz
04. 06. 2003
Dát tip
...."konečně jsem pochopil, na co je výběr a redaktoři"...:-)......jo, přesně na tohle tu jsou, že?....:-).......na nic.....i ty přihlouplý výběry.......

Wopi
04. 06. 2003
Dát tip
JRR: propána, to myslíš vážně?? téměř nikdy neprotestuju proti výběru, jakkoli se někdy divím, ale tady se tedy neudržím...

Albireo
04. 06. 2003
Dát tip
Panebože! Moje výběry také leckomu nevoní, ale tohle těžko vydejchám.

Hakim
04. 06. 2003
Dát tip
:o)

nin
04. 06. 2003
Dát tip
JRR, já se teda výběrama při projíždění děl neřídim, ale jestli někdo jo, tak ti jistě poděkuje za upozornění chjo

Aki
04. 06. 2003
Dát tip
Carodej: hele, že vy jste byli s JRR někde chlastat...? by mě zajímalo, kdo z vás dvou byl víc zhulákanej... jinak si to vysvětlit nedokážu...

JRR
04. 06. 2003
Dát tip
Tohle není dílo! To není výběr za dílo! Tohle je výkřik, výběr je... za lidskost. Výběr za to, že se někdo po velmi dlouhé době projevil na titulní stránce pozitivně. Dlouho to tu nebylo. Za tohle je výběr, víte? Pokud ovšem má někdo opravdu výhrady, stáhnu, ač nerad. A ne, nechlastali jsme spolu, nehulili, Carodeje mimo písmáka vůbec neznám. djPes: Ne, na tohle nejsme. Pokud se na mě podíváš, jako redaktor se snažim fungovat převážně coby podpora nováčkům. Ale úlet si z pozice člověka dovolit můžu.

Aki
04. 06. 2003
Dát tip
JRR: no já jen, že takovýchhle výkřiků tady bylo už vícero a moc pozitivní kritiky nesklidily... mi to přijde jen jako pokus o zviditelnění se (nic osobního proti čarodějovi), žádnej jinej účel v tom nevidím... :o) ledaže by byl autor při tvorbě tohohle veledíla vážně lehce pod parou :o)

JRR
04. 06. 2003
Dát tip
Aki: Nevim, nemyslim si. Ale věci bejvaj jinak, než je vidívám... Já si takovýhle výkřiky nepamatuju, možná proto, že těmhle věcem na titulní stránce moc pozornosti nevěnuju, taktak stíhám číst. :-(

Aki
04. 06. 2003
Dát tip
JRR: no jo, pěkně se to tu rozrůstá, daleko hůř se hledaj perly... přesto si myslím, že tohle k nim nepatří, ať měl čaroděj radost jakoukoliv... ale na mě nedej, já jsem jednoduchej :o)

Cirilla
04. 06. 2003
Dát tip
Milý Carodeji, dals mi první V a proto si na Tě moc a moc dobře pamatuju... Teď už jsou mi tipy nebo véčka šumák, ael tehdy potěšilo moc a moc. *** :)

JRR
04. 06. 2003
Dát tip
Jo, máte asi pravdu. Svým způsobem. A protože já způsoby nemám žádné, tak tomu chápu, ale do hlavy nevleze:-) Člověk má tendenci řvát "Jsem tady, koukejte na mě. Teď!" v podstatě už v prenatálním období vývoje. Kope. Když se narodí, řve. Když je na Písmáku, revoltuje. Proti čemukoliv. Postaví se k věci, která mu padne na kostce, negativně. K redakci, k omezování svobody na Písmáku, k anarchistům, ke globalizaci. Ukazuje na sebe, téměř vždy způsobem, který by měl ostatní, pokud mají zdravé jákési morální cítění, nasrat. Nebo aspoň pobouřit. Jenže čím je výkřiků víc, tím jsou hrany obroušenější, míň ostré... a nakonec se vytvoří na opačném pólu. K nekonstruktivní kritice vůči redakci se někteří přidají, někteří ne, budou se třeba přít... a pak se začne ignorovat. Spontánně. Ale běda, jak se někdo v prostoru vyhrazeném pro události, knihy a očerňování objeví něco jako je tohle. Lidi to akorát přejdou trapným mlčením, ve smyslu asi: „Ten je ale divnej, že má radost. Chm, a když už jí teda má, tak ať si jí píše do poezie...“ A protože je stále co řešit, lidi zapomněli na radost. Vesměs je radost obtížná produktivitě. Ať už na sebe třeba i sobecky ukazuje, je důležitá. Tohle dílo je mi tisíckrát důležitější, než jakékoliv upoutávky na neschopnost redakce, byť redaktorem teď jsem, byť jsem i takové upoutávky sám psal. Chtěl jsem, aby to bylo vidět... V zájmu zdraví (duševního).

Wopi
04. 06. 2003
Dát tip
Výběr je koncipovanej na to, aby upozorňoval na obzvlášť kvalitní díla. Na nic jiného. Já nesměl dát do výběru ani upozornění na literární akci! Dát do výběru sebereklamu (co je na sebereklamě proboha pozitivního???) je naprosté shození myšlenky výběru.

JRR
04. 06. 2003
Dát tip
Oki, beru z5.

Wopi
04. 06. 2003
Dát tip
Dík.

JRR
04. 06. 2003
Dát tip
Ehm. Tak já budu dělat, že jsem tu nebyl, oki? :-)

Wopi
04. 06. 2003
Dát tip
Já taky.

cvok
03. 06. 2003
Dát tip
a?

Carodej
03. 06. 2003
Dát tip
A to je pro ty kvanta, co mne znají:)

Wopi
03. 06. 2003
Dát tip
no a??

Kalim
03. 06. 2003
Dát tip
huááááááááááá!

Carodej
03. 06. 2003
Dát tip
Wopi - bléééééééééé:)

JRR
03. 06. 2003
Dát tip
:-) To se mi líbí. Znám ten pocit... I feel so alive*

JRR: aby z toho nebyl zlatej výběr...:(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru