Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nech si raděj tlusťocha

06. 06. 2003
17
0
4089
Autor
Kastel

Po večeři včera

píchala mě Věra…

…prstem přímo do špeků

je mi z toho do breku

 

Nejspíš začnu cvičit

 - svoje tuky ničit

Až ty buňky zhynou

tak si najdu jinou…


Abyss
06. 12. 2003
Dát tip
fuuuuuuuj! :)

Kastel
06. 12. 2003
Dát tip
ják ffuuuuuj - jaro Abyss věděla, jedna vlaštovička nedělá :o)

Abyss
06. 12. 2003
Dát tip
chce se mi zvracet

Kastel
06. 12. 2003
Dát tip
...to mě rozesmálo :o) - ale pozor - to dělaj bulimičky (já jsem zatím polobulimik -nebo jak se to píše - všechno sežeru a nic nezvrátim - pak bych totiž neměl žádný svaly :o)

Abyss
06. 12. 2003
Dát tip
:)) ty ses spis blazen! :) ...no tak ja ti dam jeste jednu sanci a jeste neco si zkusim precist... kdyz me se z tlustych predstav dela trosku nevolno... to bude asi panem odporem... zkus mi doporucit nejakou basnicku ktera je tohohle prosta :) a ne sprosta (pls!!!)

Kastel
06. 12. 2003
Dát tip
dík za lichotku - bejt normální - to by mě děsilo - zkus třeba podzimní představení, nebo Auáá ... to jsou ty úplně nahoře jak je autor skromně sám doporučuje :o)

Abyss
06. 12. 2003
Dát tip
aha! vidis toho sem si vubec nevsimla! :)

Nemám slov, protože přes smích nemohu mluvit... Tip!

Grim
22. 09. 2003
Dát tip
Oplácím návštěvu. Tohle teda jo, to můžu. *

Dr_Lecter
05. 09. 2003
Dát tip
Ale nejspíš nezačnu, to spíš dorta si načnu, pořádně se nakrmím, a tu babu vykrmím!....T

skromna
12. 07. 2003
Dát tip
hahahahaha :-)


Carrie
03. 07. 2003
Dát tip
hezkej pejsek :o))) volám spolek "Zvířata v nouzi"!

Kastel
03. 07. 2003
Dát tip
Takhle nějak vypadá Damoklův meč ? :o)

MP: Na týhle rybářský sedačce jsem sedávala celý léto u kamarádky na chatě. Byla stará, odrbaná, děravá (ta sedačka) a moje prdelka na ní byla velká, těžká a urputná. A pak přišel den D. Sedla jsem si mimořádně na schody, padesátikilová kamarádka na sedačku......a sedačka rupla. Myslim, že to byla největší radost mýho života :-)))))

Beata
17. 06. 2003
Dát tip
prima!*

Dejf
10. 06. 2003
Dát tip
ČuprTIp :)

gioni
09. 06. 2003
Dát tip
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

papouch
07. 06. 2003
Dát tip
uááááááááááááááááá :-))))))))) jo jo jo!!!!! :-))))) !*§*§*!

Yfča
06. 06. 2003
Dát tip
:o))*

Kamila
06. 06. 2003
Dát tip
:-))) *

Litochowitz
06. 06. 2003
Dát tip
.tak to má bejt:-))

Bobísek
06. 06. 2003
Dát tip
:-))

Od té doby, co jsem vepř, nemám ráda slova jako "špek" a "tuk". :o)

Bobísek
06. 06. 2003
Dát tip
Monty, ty jsi vepř??? No nevím, na fotkách vypadáš spíš podvýživeně..... :-)))

To jsou Bobísku starý fotky... :o) Od tý doby, co máme mimino, jsem vepř. :o) Ale všeho do času, já toho sádelnatce ze zad zase shodím, jen co přestanu kojit. :o)

Carrie
06. 06. 2003
Dát tip
tomu říkám potravní řetězec ;o)))))

Helenice
06. 06. 2003
Dát tip
:-))

Rowenna
06. 06. 2003
Dát tip
:-))))

Flegmatik
06. 06. 2003
Dát tip
:-)

Monty: Vidíš! Jako muj muž, zrovinka, jako on! :-)))))Doma bude mít radši slona, jen aby mu po něm nikdo nekoukal a sám si bude užívat někde s nějakejma hubeňourama :-)))))

Mno, já nevím, ale po mě nikdo nekoukal, ani když jsem nebyla slon. Teď jsem si vybavila takovou dětskou říkanku, o slonovi... bože... Jeminánku, je to on! Dům veliký jako slon! Slon veliký jako dům nakukuje k sousedům. To se dějou věci...

...je mi vedro... a bolí mě hlava... a ti skřítci dneska tak nepříjemně hvízdají... možná je to tím, že jsem otevřela těm mrtvejm montérkám, aby tu byl luft...

Jé, ten Stáník je TAK pozorný!!!!! Taky ti nosí každej večer z práce Studentskou pečeť? :-)))

Nenosí, on už docela dost let nestuduje... dřív mi nosil Kinder vaječníky, ale teď už ne... už ho to přešlo...

je vedro, vaječníky by se cestou z hradu roztekly, on něco vymyslí :-)))

Bana
06. 06. 2003
Dát tip
;-) drzim palce v utopickych pocinoch

Stáníku, poradim ti do ouška, v letních parnech je neocenitelným dárkem meloun a jahody s cukrem a smetanou! :-)

Evička
06. 06. 2003
Dát tip
hahahahahahaha*** Zaručená dietka: Nežeeeeeeeeer!

Viktorín
06. 06. 2003
Dát tip
:)))

Cirilla
05. 06. 2003
Dát tip
Ojé, no vidišto, I share with U :) ***

Humble
05. 06. 2003
Dát tip
Tohle nemůžu neotipovat :o)))

tohle je filozofie mýho manžela :-))))) když vidí, že mám snahu nejíst, nic neřekne a jde nakoupit žrádlo, nebo mě pozve na večeři :-))) holt nechce, aby mě chtěl ještě někdo jinej :-)))))*****

0/5 tak to jo :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru