Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O spoléhání

07. 06. 2003
2
0
1087
Autor
Happy

Spoléhat na cenná díla

                     kterým slouží světlo rozumu 

                                                    je dobré pro zkušenost

 

Spoléhat na lampu poctivosti

                     z které plá nespalující plamen hříchu

                                                             je dobré pro život


epiktetos
25. 06. 2003
Dát tip
Toť gut- velké myšlenky na malém prostoru. Nestává se z tebe náhodou filosof ?!

guy
11. 06. 2003
Dát tip
Za sebe bych s tím docela souhlasil, ale nevím, jak pomůže panu senátorovi Železnému, že ukládal kapitál do cenných děl. To druhé spoléhání je značně rafinované, každopádně dnes spoléhat na tu obyčejnou poctivost, se kterou se v minulosti docházelo nejdál, může leda blázen. ***

guy
11. 06. 2003
Dát tip
Myslím tu poctivost, z které neplá nespalující plamen hříchu.

Happy
11. 06. 2003
Dát tip
Železný v tomhle vzorci? Vidím ho spíš v první části, pro zkušenost, kudy cesta nevede. A pro život - že by spoléhal na lampu, byla by to ale lampa o které mluvíme? Opěvovatel Esmerald, příznivce generátorů ság .. myslím, že pokud takovou lampu zná, svítí si něčím jiným.

guy
11. 06. 2003
Dát tip
Promiň mojí ironii, opravdu jsem tím myslel jenom odtrženě ten první řádek. Byla to čistě automatická asociace a nic jiného. Asi nejsem v současné době dobře uzpůsoben na závážná témata, tak budu radši příště zticha.

Happy
11. 06. 2003
Dát tip
He? Guy, já nevím o tom, že by ses mě něčím dotk... já jsem rád že mi sem píšeš, skoro sám, jen jsem k tomu nedal smajlík ani smutník, protože je nerad používám. A ještě větší radost mám z toho, že se mi zdá žes to pochopil jak jsem to myslel, i když jsi to trochu zhltal ...

Lu_Po
07. 06. 2003
Dát tip
Je... Jip TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru