Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak se kolínko loupalo pinzetou

10. 06. 2006
8
3
4858
Autor
Fairiella

POHÁDKA DRUHÁ

  Jednoho krásného slunného jarního dne se v zeleném doupěti trápil Křeček Masožrout. Měl bolavé klouby a hlavně kolínko. Bolelo ho, proto ho neustále musel loupat od hnisu. Ale neměl pinzetu, a proto ho nemohl tak dobře sloupávat. Dobře, že v lese nikdo nebyl! Kolínko Křečkovi naštvaně plivalo  hnis na čumák.. Masožrouta to velmi štvalo. A plival téže. Ještě k tomu se na kolínku začal stravovat komár. A ty chlupy, těch bylo!!! Rostly všude, to víte, křečci. Neznají pořádné žiletky, dokonce ani neví, co je to depilace! Křeček si sice holil podpaží, ale na nožičky už prostě Gillette nestačily. Proto šel do krámu, jako že si koupí Venus. Teda myslel si, že  tam zajde a koupí si ten velmi účinný krém, ale kolínko móóóc zlobilo. Cestou ho potkal nezaměstnaný motorkář, pan Breber a ten Křečka vzal do sajdkáry. Tam však Venus neměli. Ještě k tomu dostal Masožrout menses.. A V SAJDKÁŘE (kupodivu) NEMĚLI ANI VĚCIČKY ANTIMENSESKY!!! "Tak to je provar", řekl si smutně Křeček. a Breber povídá:"Měl bych ale SAKRA natankovat a ne tady vozit křečky s plesnivým kolenem a menses do drogerky." Hlupáček. Nevěděl, že to na kolínku Křečka Masožrouta není (nebyla a NIKDY nebude) plíseň, ale hnis...


3 názory

Manuamanua
20. 02. 2011
Dát tip
Tak to je moc.

jH
13. 06. 2007
Dát tip
Taky jsem trpival svemu mozku aby obcas vyprodukoval nejake ty pohadky. Ted uz mam za sebou asi moc piv a prokalenejch noci na to vracet se ke korenum :] *

Sonor
06. 02. 2006
Dát tip
Nemáš vůbec zač.

Sonor
25. 01. 2006
Dát tip
haha. tohle číst dětem ve školce po obědě aby usnuli. nám taky četli poháky sice ne takovýhle, ale je jiná doba, dnešní děti tě budou milovat. avi UNICEF *

Fairiella
25. 01. 2006
Dát tip
Sonor Díky moc:-)

Vihar
20. 01. 2006
Dát tip
Tohle mohou číst snad jen pubošácí :o) Jsem se nějak v prostředku zapotácel slabostí na vnitřnostech.(asi už nejsem v pubertě, ho hó, to mi manželka neuvěří :o) ) (Kdysi mě varan drze spolkl za mými zády oblíbeného džungarského křečka, tak jsem ho donutil křečka zase vyplivnout - neptej se prosím jak - a týden jsem ho ošetřoval, měl strup a pod ním hnis po celém boku) a ta menstruační červeň je na tom jak brusinkový terčík na svíčkové :o) tomuhle se fakt musí dát tip PS Tvoje ségra nosí slipy? :o) po bráchovi?

Fairiella
20. 01. 2006
Dát tip
Vihar: ona je to taková pseudosestra, byla to moje kámoška :-) Chudáček křeček :-D díky za tip

Fairiella
14. 07. 2005
Dát tip
Nojo, dobře, chápu tvůj názor. :-) (myslim si svoje ;-))

Fairiella
14. 07. 2005
Dát tip

Jeheheman
13. 07. 2005
Dát tip
řadovka:)

Fairiella
13. 07. 2005
Dát tip
co tím myslíš, řadovka? Je to řada pohádek o panu Breberovi, to jo. :-) Ale každá je originál, ručně dělaná, žádná tovární výroba :-D

Jeheheman
13. 07. 2005
Dát tip
jakože moc nevyčuhuje z řady,) ale taky přečteníhodná opět depilace;))

Leda že....

Krel
15. 06. 2003
Dát tip
Hele nejseš na to moc mladá?:-))))) Na takovýhe pohádky:-))

Fairiella
15. 06. 2003
Dát tip
Myslím, že ne, Krele. ;-)

SilverArrow
13. 06. 2003
Dát tip
Nejlepší číst před spaním!

A V SAJDKÁŘE (kupodivu) NEMĚLI ANI VĚCIČKY ANTIMENSESKY!!! johohohohoho!!! avi břím & strám ANTIKONZUMENTŮM

SESTER
13. 06. 2003
Dát tip
doooobrý *

Fairiella
13. 06. 2003
Dát tip
díky všem, brzy přibydou další pohádky... :-)

Marthin
13. 06. 2003
Dát tip
Jdu spat..:-)

zupa

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru