Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chlípné odpoledne

Výběr: hermit
20. 06. 2003
12
0
1620
Autor
Calavera

Z cyklu Chlípný den aneb Tragedie jednoho slova

Chlípné odpoledne

Vešli jsme do Kamarádova bytu, kde bydlel se ségrou. Nechápu proč byla natřena vstupní hala na hnědo.
"Tý stěny si, prosím tě, nevšímej," řekl, jako by slyšel co si myslím. Je to odporný, pomyslel jsem si, zatímco jsem se zouval.
"Já vím, je to odporný, ale tak to tady nechali naši než odešli," zas jako by reagoval na mé myšlenky. Zřejmě nejsem první, kdo na to hleděl s odporem.
"Hele, a kdy se vaši vrátí?"
"Nevím, odešli před rokem a půl na dovolenou, prý si vod nás oddechnout..., " zahleděl se do země, a pak řekl: "Ále, to je jedno, pojď dál." Řekl to, jako by si vzpomněl na něco nepodstatného. Vešel jsem za ním do pokoje s červeným světlem.
"Pozor schod!" uchechtl se a já jsem v poslední chvíli překročil tělo ležící na zemi. A musím říct, že to tělo mělo moc hezký zadek. Rychle jsem došlápl, abych neupadl. Ta holka se zřejmě lekla, protože sebou trhla a posadila se. Hleděly na mě dva červené špunty, které vypadaly jako plavecké brýle.
"Nemůžeš dávat pozor, slone?"
"Ne," řekl jsem automaticky.
"Tak si naser." A lehla si na bok proti UV zářiči, díky kterému to tady zvenku muselo vypadat jako bordel.
"No tak, člověče, pojď už. Jí si nevšímej, je cáklá. Má rozum v kozách, opalovat se v obejváku," pobízel mě Kamarád.
Čekal jsem štiplavou odezvu, ale nic. Holka si totiž mezitím nasadila sluchátka od walkmena.
Kamarád se nakláněl z balkonu a triedrem hleděl někam do protějšího baráku.
"Na, koukni se. Třetí poschodí. Zelený závěsy," podal mi dalekohled. Nahlédl jsem do něj a ani jsem nemusel hledat, ty zelený závěsy byly přímo naproti, jen o patro níž.
"Vidíš to?"
"Ne."
"Ty zelený záv..."
"Mám je. Mám je," skočil jsem mu do řeči. "Ale asi ne ty správný, je tam nějakej dědek a otírá si o košili ruce, jakoby je měl zpocené."
"To je on, tak chvíli počkej."
"Tos' mě volal kvůli nějakýmu zpocenýmu dědkovi? Tak na tohle jsem ještě dost zdravej..."
"Dočkej času..., a pak uvidíš, jestli se chceš dívat."
Chvíli jsem pozoroval staříka, jak se nervózně prochází po cimře. Pak sebou trhl, jako by se lekl, a rychle odkráčel z místnosti.
"Tak a je pryč, to je všechno?" ptal jsem se se sarkazmem v hlase.
"Někdo zvoní u dveří." Řekl to hlasem, jako bych byl děcko, on můj táta, bylo Svatýho Mikuláše a u dveří se ozval zvonek. A skutečně za chvíli se dědek vrátil. Zdálo se mi, že je ještě nervóznější. Sedl si na sofa. Za ním vešla mladá holka v laciný bundě.
"Hmm, ten má ale vnouče," řekl jsem, abych Kamarádovi naznačil, že zřejmě přišlo to, na co jsem měl čekat. Ale když pak ta holka začala před dědkem tancovat a rozepínat si tu lacinou bundu, měl jsem na jazyku něco, čemu jsem sám nevěřil. Starému chlípníkovi se rychleji zvedala prsa a holka se dál svlékala. Tělo měla hezké, do tváře jsem jí neviděl, ale ten pohled mi moc dobře nedělal, protože dědek začínal zapojovat taky ruce. Odtrhl jsem dalekohled od očí, jako bych ho měl přisátý k tváři, a vrátil ho Kamarádovi. Zasmál se, protože jsem musel vypadat, jako bych snědl žížalu. Ještě sám pohlédl na tu scénu přes dalekohled, a pak vešel dovnitř. Já jsem jazykem ohmatával vnitřek pusy, jestli tam tu žížalu opravdu nemám.
"Tak pojď, ..." vybídl mě Kamarád.


evalota47
28. 04. 2005
Dát tip
Chlapče,kde jsou ty slibované pokračování - kolik,že to prázdnin uběhlo?

Áda116
25. 06. 2003
Dát tip
Já osobně ano. Přijde mi, že kamarád je moc neosobní, ale to je můj názor-a tím se nikdo řídit nemusí ;-)

Zly
23. 06. 2003
Dát tip
***

Calavera
23. 06. 2003
Dát tip
vážne by si dala Kamarádovi meno? :D

Calavera
22. 06. 2003
Dát tip
áno, už to bolo, je to len moja neschopnosť, chcel som to totiž dať do zbierky, ale keď som zistil, že to chce aspoň tri diela, tak už to bolo v háji :(

Áda116
22. 06. 2003
Dát tip
Přečetla jsem to jedním dechem. Poněvadž je to napsané, tak že očekávám co se stane dál-zajímá mě to. Musím souhlasit z názorem, že je to popsané velmi živě. A taky se mi líbí, že jsou tam i takové vychytávky jako věta: "Tos' mě volal kvůli nějakýmu zpocenýmu dědkovi?" Jediné co bych změnila, ža bych dala kamarádovi jméno. No a klady převažují zápory, takže ti musím dát tip.

Grip
21. 06. 2003
Dát tip
To jsem už někde četl.

Dejf
21. 06. 2003
Dát tip
Nebylo to už náhodou jednou vydaný. Myslím, že už sem to četl. A pořád je to stejně dobrý. Všiml jsem si jenom pár chyb v interpunkci - ale to se snese :-))) TIP

hermit
20. 06. 2003
Dát tip
čoveče to je dobrý, jaktože tak málo čtený? dobře napsaný a vůbec...:-) tip

Wopi
20. 06. 2003
Dát tip
fakt dobrý

nin
20. 06. 2003
Dát tip
Wopimu díky za avi, to je fakt dobrý! ************************ Musím se mrknout na tvý další díla!

Rowenna
20. 06. 2003
Dát tip
*****

Patti
20. 06. 2003
Dát tip
O hnusu v nás a kolem nás? dobře napsané. Skvělé vychytávky, které dílko činí svěžím, třeba jak si ohmatával jazykem vnitřek pusy, jestli tam nemá tu žížalu skutečně. A jiné, jiné.

geper
20. 06. 2003
Dát tip
Dobře vyprávený...i když na tý žížale něco je...brr!

Calavera
20. 06. 2003
Dát tip
ďakujem moc, zajtra bude pokračovanie a v priebehu leta dúfam ďalšie

cilka
20. 06. 2003
Dát tip
Hezky vyprávíš, živě...jako by tam člověk byl s vámi :-) *

fungus2
20. 06. 2003
Dát tip
Tak to se povedlo. TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru