Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kaimad pilininge

23. 06. 2003
4
0
1692

 

ehtele' taure

============= rato amrun  morpilin'

kire ardina

 

(překlad neviditelným písmem:)
Spící šíp
 

jarní les

============= brzy ráno  černý šíp

přeťal ticho

 


Beepee
21. 08. 2003
Dát tip
koukni :)

WiruZ
05. 08. 2003
Dát tip
parada*/*

doplněn překlad

Silmeriel
13. 07. 2003
Dát tip
Tel Liritarrim: Podle mně dostupných slovníků to bylo s ehtele a tuile přesně naopak tj. tuile = jaro, potůček = ehtele. Jinak moc hezké, škoda, že nás není víc :-) Tip.

Lysandra
28. 06. 2003
Dát tip
: )) t*+K

waldekke
23. 06. 2003
Dát tip
ehtele (eithel, sin.) = pramen, potůček Jinak * za elfštinu! Chtělo to by víc takových vlaštovek. W.

waldekke
23. 06. 2003
Dát tip
no, nedá mi to: amrűn = východ (svět. strana) Takže: ALESTE VI PETHARF! (nevěřte slovníkům)

Beepee
23. 06. 2003
Dát tip
Wal - odkud cerpas ty?? Rada bych porovnala slovnik... tohle je vazne podezrele!

waldekke
23. 06. 2003
Dát tip
Nazdar Bípí, na našel jsem korpus Elfštiny http://mapage.noos.fr/hisweloke/sindar/DragonFlame.zip

díky za podnětnou diskuzi, my čerpáme z tohoto zdroje: http://www.grey-company.org/Language/Files/elven.zip ad ehtele: angl. spring - jaro. anglické spring ale znamená i potůček, zde je možná záměna. spring (watter) je dle nasich zdrojů "tuile" ad amrun - dle našich zdrojů "morning". - česky tedy ráno. i zde cítím jistou možnou záměnu: ráno - východ slunce - východ. Ovšem i Dragon Flame uvádí na amrűn* n.  east,  orient ◇ am+rhűn "uprising, sunrise" - na ě. místě "sunrise" :) ale hlavní je že elfština nevymřela!

waldekke
23. 06. 2003
Dát tip
:o) slovníky jsou havěť. :o) W.

Beepee
21. 06. 2003
Dát tip
jarní les =========== brzy ráno - černý šíp přeťal ticho ...škoda, že to nejspíš žádný elfík nečte... A pech, že já to neumím tak pěkně s barvičkama. Líbí se vám to taky tak moc jako mně? :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru