Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak šel Depil do zeleniny

10. 06. 2006
10
3
3806
Autor
Fairiella

POHÁDKA PÁTÁ

V jednom ("Nešlo by ve dvou?" NE, NEŠLO!!!) domečku na kraji pole žil Depil. Ten domeček byl hrozně moc vysoký a Depil bydlel až v sedmém patře. Výtah byl navíc  pomalý a stah ještě víc, takže když se chtěl "milý" Depil rychle dostat dolů, musel použít schody.

  Jednoho ("A nešlo by druhého?" NEEE!) dne si Depil usmyslel, že si uvaří k obědu zeleninový vývar a rizoto. Ale neměl zeleninu. Tak seběhl schody a upaloval k Zelenině. Pak se zarazil: "Může mi někdo vysvětlit, proč tak ženu?!"  Pokračoval tedy dál procházkovým krokem a dokonce si i pískal. Náhle se rozpomněl, proč tak chvátal - zavírají za deset minut! Rozběhl se sprintem k Zelenině.

  Doběhl taktak před zavírací dobou, naházel do košíku karotku, mrkev (tu vrátil zpátky do přepravky, protože si uvědomil, že karotka a mrkev je totéž), kedlubny, brokolici, pár snítek pažitky pro chuť, rajčata, petržel, květák, kokos ("No co, může se hodit..") a přistoupil k pokladně. Stál tam... kdo jiný než pan Breber! Namarkoval Depilovi nákup a spiklenecky mrkl. Tohle je jeho třicáté třetí zaměstnání! 

  Depil pana Brebera pozval na véču (na oběd už bylo pozdě), protože už stejně brzy zavíral. Po ní si dali vínko a pak... "No nic moc," řekl pan Breber, když odcházel z ložnice (!).Tak končí naše komédie, zlo prohrává a dobro žije-

-co je?!                                                   


3 názory

baronka
25. 07. 2008
Dát tip
Nebylo by k zahození kdyby bydlel ve dvou domech Je pěkná T

Fairiella
27. 02. 2007
Dát tip
Alejandra Samuell : :-D

Fairiella
11. 06. 2006
Dát tip
etna :-) také díky :-)

etna
11. 06. 2006
Dát tip
naházel do košíku karotku, mrkev (tu vrátil zpátky do přepravky, protože si uvědomil, že karotka a mrkev je totéž) ... díky tahle fakt pobavila ***

Jeheheman
15. 05. 2005
Dát tip
stejně.. Depil...:o) tak budu řikat jednomu vůlovi:))

Fairiella
15. 05. 2005
Dát tip
vůlovi? :-DDD

Jeheheman
28. 04. 2005
Dát tip
eh?:)) to si sem budu chodit číst před spaním ty pohádky. dycky jednu

souhlas s Monty Pythonem! ;) *

"protože si uvědomil, že karotka a mrkev je totéž" ... to je HUSTÝ!!!*

Fairiella
28. 06. 2003
Dát tip
díky všem, ještě budou další dvě pohádky! :-)

Krel
26. 06. 2003
Dát tip
:-))) talente na takovýhle hovadiny... !*

Fairiella
26. 06. 2003
Dát tip
NOjo, co bys čekal, kdybys znal Rút (to je ta kámoška, co to psala - teda její přezdívka) a mě, tak se neznáš. :-))))

ursi
23. 06. 2003
Dát tip
To je fakt dobrý :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ************************************************************************************************************************************************** ještě jednu prosím!!............

Fairiella
23. 06. 2003
Dát tip
ursi: už se na tom pracuje!!! :-)))))))))))

To třicáté třetí povolání, to mě dostalo :-))))))))))))

Tu máš tip... jo a taky mě dost zaskočil ten konec, zajímavý....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru