Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dvacet od Egona Bondyho po 25 letech

18. 12. 1998
1
1
2113
Autor
Kombajn

Egon Bondy is live !!!

Vše zůstává pořád na stejno, prašivej život stojí za psí lejno. A i když je ti teprv dvacet, chce se ti ze všeho zvracet. Když je ti něco přes čtyřicet, tak cítíš se sotva na třicet. A taky chce se ti z toho blít, na život nadávat a klít. V šedesáti už nemáš pevný skus, dobře víš, že život je pěknej hnus. Už nemáš práci, učení a hračky, než dojdeš hajzl, v kalhotech máš sračky. V osmdesáti ani nevíš, že ještě žiješ, za úplňku v ústavech na měsíc viješ. Nejraděj bys, do hlavy si kulku vpálil, a rovnou se do rakve rychle svalil.

1 názor

viwian1
27. 01. 2011
Dát tip
Nelíbí se mi vulgární díla, ale tady to bylö potřeba k vtipnému nádechu. Hezké, i když k tomu mám určité výhrady.

JosefTupý
20. 08. 2002
Dát tip
ale po tom, co jsem četl asi před rokem nějakej rozhovor s ním, jsem usoudil, že už mu šíbe...

Bříza
29. 07. 1999
Dát tip
Na měsíc se myslim "vyje" s tvrdym
já teda pokud vyju, tak vždycky s tvrdym
Bondy is live o tom není diskuze !!!

Theo Bodia
09. 01. 1999
Dát tip
Do opravdového Bondyho má báseň sice ještě dost daleko, ale jinak je působivá. Možná schází trochu dlouhodobější působení toho optimismu, o němž píšeš.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru