Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ďakujem

25. 06. 2003
3
0
1329
Autor
zvedavec

ĎAKUJEM

 

 

Ty si vo mne.

 

I riešenie je vo mne

aj inšpirácia - vraj 

 

NA BIELOM PAPIERI

NAPÍSANÉ

BIELYMI PÍSMENAMI

 

šanca je všade okolo mňa

príležitosť na dotyk blízko

 

len vidieť, čítať, poznať

 

PREČÍTAŤ

ČO

NA BIELOM PAPIERI

NAPÍSANÉ JE

BIELYMI PÍSMENAMI

 

Viem, že čo je vo mne i čo je vonku, si

TY

JEDEN JEDINÝ!

 

prechádzam cez to všetko

ešte nevidiac, nerozoznávajúc...

vidím stromy a nevnímam les, či vidím more a nie kvapky zvlášť...

 

Ak čo je vo mne i čo je vonku,

SI TY

JEDEN JEDINÝ,

potom to riešenie naozaj "obsahujem" JA!

 

Len dôverovať a nájsť.

Nadviazať spojenie.

 

PREČÍTAŤ

NA BIELOM PAPIERI

NAPÍSANÉ

BIELYMI PÍSMENAMI!

 

A povedať:

 

ĎAKUJEM.

 

 

 


zvedavec
08. 07. 2003
Dát tip
Takze ;-) so vdacnostou hovorim: dakujem za reakcie. Neviem, ci je to len moja potreba: a vadi, ked naplnam nejaku svoju potrebu? Tiez si myslim, ze moju vdacnost TEN v nas (povinne) nepyta. Ze ak dava, tak bez naroku na vdacnost a kedze je nad tym vsetkym, snad - urcite - chape aj nevdacnikov. Napriek tomu VZTAH je spojeny napr. s vdacnostou (alebo aj hnevom, sklamanim,..., a s vyjadrenim roznych pocitov) aspon ako ho poznam ja. Ak nereagujem, nemam vztah. Otazkou je, ci Bohu zalezi na vztahu (alebo len niektorym nam)? Tuzba po odpocinku - myslis to tak, poistit si to, co sa nam paci? No, nieco na tom bude, ze i take nieco v nas pracuje! Vo mne zrejme (podvedome) urcite. Lenze, ak mam byt uprimna, stalo sa mi, ze sa mi zacalo nieco rucat v zivote presne od okamihu, ked som vdacne za to podakovala.

Mrkvička
07. 07. 2003
Dát tip
Krásné t*

Liso
07. 07. 2003
Dát tip
Super! :-) Otazka znie -> Je vdacnost namieste? Nie je vdacnost NASOU POTREBOU, ktoru od nas TEN v nas NEPYTA? :-) Nie je to len nasa tuzba po odpocinku?

Rowenna
25. 06. 2003
Dát tip
****

Dash_707
25. 06. 2003
Dát tip
:))**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru