Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje žena byla v Makru

27. 06. 2003
17
0
5075
Autor
Bacil

...a tuhle ještě taky (*2. 6. 2003)

Moje žena byla v Makru

a já říkám: Tak to dík,

zase vláčet z auta, ksakru,

kofol šest a dvanáct mlík!

 

Nejsem sice střízlík ani

sýkorka či bělořit,

přesto rekord ve vzpírání

nechystám se pokořit!

 

Tohle kdysi neřekla mi

když šla se mnou na rande

že kámoška bude s vámi -

- Makro, Meinle, Kauflande!


Bacil
13. 08. 2005
Dát tip
Ano, to byl záměr :-)

Ten konec zní trochu jako "Hynku, Viléme, Jarmilo!" ;D

Fidunka
07. 02. 2004
Dát tip
Úletový:))

Bacil
08. 01. 2004
Dát tip
Milly, já se podle nálady kloním občas k názoru Tvému a občas k Papouchovu. Někdy si říkám - no co, vždyť to avízko se dá i smazat. A jindy mám pocit, že mě to zdržuje... nikdy se nezavděčíš všem (i já budu určtě zas někdy vrčet, že avízka nechci :-))) ) A děkuju za postřeh.

papouch
08. 01. 2004
Dát tip
nojo, je to těžký, poslat, neposlat.... :-) Říkám, nejlepší je - avízek jako šafránu :-) howgh, mějte se krrrásně ☼

papouch
07. 01. 2004
Dát tip
Milly.: a proč rozesíláš avíza na všechny strany? Myslíš že zrovna mě to zajímá, žes byla někde na brigádě? Představ si, že by všichni lidi bezmyšlenkovitě posílali odevšad avíza Tobě... Avízek jako šafránu, ano? :-)

Milly
07. 01. 2004
Dát tip
To jsem už dnes někde četla....no jo, Tys byl v tý diskuzi asi taky, co?Tak promiň, mně prostě přišlo legrační, že jsem si to spletla s těma makrama na počítačích..Tebe to asi nepobavilo.a zrovna dneska mi přišlo líto, že jsem avíza nedostala, když jsem náhodou narazila na díla ke kterejm jsem psala kritiky... Omlouvám se

Yfča
07. 01. 2004
Dát tip
Milly: ;o)

Milly
06. 01. 2004
Dát tip
Já jsem z tý výpočetky úplně blbá........: no, mě při přečtení názvu napadlo, že jde o makra na počítačích!!!!!!! :-)))) Hahahaha!!!!!!!! Jinak, velký prodejny já nesnáším-jsou neekologický a svádí lidi k nakupování zbytečností, který původně nechtěli.....já byla v Macru na brigádě na pokladně-a těch zbytečnejch obalů...........a lidi tam jezdí autem........

Bacil
10. 12. 2003
Dát tip
Ale jo, takové oddělení chlastu (zvláště vína) mě taky docela láká :-) Ono snad nejde ani o to, nikdy tam ani nezajít, spíš o ten přístup...

Aaronix
09. 12. 2003
Dát tip
Moje žena Macro nesnáší - já ho miluju!:-) (zvlášť oddělení chlastu)

Chenoa
14. 09. 2003
Dát tip
Hmm já taky moc ráda nakupuju.....tip

Mrkvička
17. 07. 2003
Dát tip
Chi chi - to je super. Cítím s Tebou, já taky hrozně nerada nakupuju. Líbí :o) *

Endif
03. 07. 2003
Dát tip
Zařiď si to tak, aby tam s tebou žena nikdy neBilla anebo choď s Albertem do Delvity, to je taky Prima :)

T_O_M_
29. 06. 2003
Dát tip
Dobrý tip :-)

papouch
29. 06. 2003
Dát tip
hehehe :-) taky přidám průpovídku, kterou jsem vymyslel: Proč si nechávat pracně plesnivět potraviny doma? Albert vám je zplesniví! :-)

Bacil
27. 06. 2003
Dát tip
Já nejsem primárně proti nakupování :-) Jen se děsím toho, když se z toho stane takový ten konzumní rituál :-)

:o)*

Wopi
27. 06. 2003
Dát tip
:)))

Hester
27. 06. 2003
Dát tip
:-))*

Wopi
27. 06. 2003
Dát tip
já chci taky PPR! - za to mohu dát k dispozici svou oblíbenou (vojna naródnaja)

Gulliver
27. 06. 2003
Dát tip
:)))*

wopi: jo, já tu adresu smazala, tak jedině Yfčík :-)))

Pecheur
27. 06. 2003
Dát tip
moje ne...

Evička
27. 06. 2003
Dát tip
Supermarkety MILUJU!*(Chodíme se tam zadara najíst! - Vejdeš hladovej a vyjdeš najedenej, v tý spoustě se to ztratí!) :-))))

nin
27. 06. 2003
Dát tip
to by se líbilo gd :)) *

SV: A jak to souvisí se supermarketem? Evička: Taky tam jezdíme na výlety, ovšem my jsme rozežraný a tak nám ty ochutnávky nestačej :-)))

SV: Jo, já si to myslela :-)))

Evička
27. 06. 2003
Dát tip
To mě napadlo - někdo mi říkal, že některý bezdomovci choděj do supermarketů, daj si tu sýr, jogurt (obal vrátěj do regálu), něco popijou a napapaný jdou zas ven. NIC NENESOU! Sociální záchytka! :-)

Binna
27. 06. 2003
Dát tip
joo, super rymovacka... to zkopiruju memu drahemu.. :p

S tím ujídáním v supermarketech, o tom byla dokonce kdysi "reportáž" ve zprávách, tuším na Nově; dělali jsme si z toho pak děsnou prdel na MAGEU a chtěli uspořádat žranici v nejbližší Delvitě. :o) Přiznejte se, kdo z vás už se nakrmil zadára v obchodě? :o)

No, já se musim přiznat, že mě do těch ochutnávek musej nutit, nějak jsem vychovaná, že mám jíst jenom to, co si zaplatim, když je to zadarmo, přijde mi, že kradu :-) zato muj muž se cpe, až se mu dělaj boule za ušima :-)))))

Binna
27. 06. 2003
Dát tip
no hele, do mne akorat jednou v Delvite kamaradka po treningu nacpala banan... a i tak jsem to chtela zaplatit... ja nejsem ten pravej vyzirac obchodu...

Zvážilas tu slupku?????? :-))))

Gulliver
27. 06. 2003
Dát tip
No co se tady jeden nedoví :)))

Yfča
27. 06. 2003
Dát tip
Naposledy mne v Makru nutili ochutnávat nějakej blivajs, bionel aktiv, nebo něco podobného... Hodně nahlas jsem se zeptala, zda je to ten hnus, po kterém Žilková vypadá jako dvacet let mrtvej Somálec. Kačaba ještě víc hlasitě konstatovala, že akorát dělám ostudu a zmizela za nejbližším regálem. Ta nabízečka pravila, že to je něco jiného a lepšího (jak jinak taky) a nalila mi to. Vtom dorazil můj muž a řekl, ať se napiju, když mám tu životní pojistku, že by už konečně potřeboval nový auto. Druhá nabízečka protočila panenky a dost naštvaně prohlásila, že takhle nic neprodají. Abych jim udělala kšeft, tak jsem to hrdinně požila. Když jsme jeli domů, musela jsem prošlápnout plyn až k podlaze, protože mě to parádně prohnalo. Takže já už radši nikde nic ochutnávat nebudu...

djPrd
27. 06. 2003
Dát tip
Známe ty reklamní písně ochutnávky staré plísně; říkám pravdu, hrome k sakru: moje žena blila v Makru

Když mě se Žilková líbí :-) chtěla bych ve svým věku vypadat, jako ona v tom jejím :-)))))

Yfča
27. 06. 2003
Dát tip
Myslíš vychrtle? :o)))

Yfča
27. 06. 2003
Dát tip
Moje babička ale říkala, že válku přežijou jenom ty tlustý, ať teda pořádně jím... :o)))

Jo, vychrtle, chci bejt hubená a nemít žádný prsa! Protože se mi líběj ty dlouhý hubený holky, jak se skládaj do křesel :-) a kolena maj pod bradou. Já nemám kolena asi už vůbec :-))))) A když se svlíknou, tak jim nic nespadne na břicho. Nad ŽEBRAMA maj něco jenom tak malýho a roztomilýho :-)))))

A vůbec mě neutěšuj, že přežiju válku! :-))))) Nepřežiju, náš soudrzh učitel na brannou výchovu řikal, že se nemáme mejt, protože pak budeme zhejčkaný a až přijde válka, tak umřeme na špínu. A já se nezodpovědně meju!

Yfča
27. 06. 2003
Dát tip
Koukám, že fakt děláš pěkný blbosti... :o)))

stydim se.....ale jen díky tomu se nemusim bát bacilůůůůůůůůůůůů :-))))))))))))))))))))))

V Lidlu? A to je zase kterej? Já tyhlety hypermarkety vůbec neznám, vím že je Delvita, Julius Meinl, a na Smíchově u Anděla je Albert, ale jinak... jsem konzumním věděním neposkvrněna. :o)))

Ale bez nakupování nejde žít!!!!! :-)))))

Yfča
26. 06. 2003
Dát tip
:o)

Yfča
26. 06. 2003
Dát tip
cekanko, bez chleba nejde žít!!!!!!!

Já vim! A bez vody nejde pít, tuhle písničku schánim v mp3!

Yfča
26. 06. 2003
Dát tip
Že neřekneš... Jukni se na http://www.budovatel.cz/

Yfča
26. 06. 2003
Dát tip
Přesná adresa je: http://www.budovatel.cz/data/pisne/noty/mp3/Rozkvetly_den.mp3

Jééééééééééé, hele a neni tam taky Avanti popolo????? Dííííííík :-))))) Budu mít celou sbírku :-)))))

Yfča
26. 06. 2003
Dát tip
Se jukni... Tohle se jmenuje Rozkvetlý den - kdybys hledala slova... To víš, zpívali jsme to každé ráno cestou do školy... ;o)))

Už to mám stažený a jak dohraje Turbo, jede to! :-)))))

Yfča
26. 06. 2003
Dát tip
Já si právě pouštím Pochod padlých revolucionářů. Velmi povedený kousek! :o)))

Já ho chci taky! Taky ti něco pošlu! Hele, hymnu CCCP, Internacionálu, Píseň práce a Kalinku, kterou zpívá Karel Gott německy!

Yfča
26. 06. 2003
Dát tip
Podívej se na té stránce do odkazů - tam najdeš další lahůdkoviny... :o))

hermit
26. 06. 2003
Dát tip
eště že mě todle minulo a míjí. ufff... tip

Rowenna
26. 06. 2003
Dát tip
:-)))

Naja
26. 06. 2003
Dát tip
Bacilku, to mi pripomnelo, ze jsem sla s jednim kamaradem nakupovat a potkali jsme dalsiho kamarada a ten soudil, ze kdyz uz spolu chodime i nakupovat jidlo, tak ten nas vztah musi byt vazny... :=)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru