Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Matka

30. 06. 2003
31
1
5927

No, neni to podle Čapka, myslim, že kdyby tu vystřih Čapek svou Matku, tak mu vynadáte, že pravděpodobnost toho, že jedný matce umřou všecky děti je opravdu mizivá. :-)))

 

„Mami,mohl by se mnou přijet můj přítel? Chtěla bys ho poznat?“

 

Položila jsem telefon, rozhovor byl beztak dávno u konce, vstala jsem a odešla do kuchyně. Vyndala jsem pánev, nakrájela anglickou a cibuli a hodila jsem to všecko na ní. Nesnášela jsem se. Jakmile se objevil problém, musela jsem ho zajíst. A že těch problémů bylo. Psycholožka mi to vysvětlila, když je žaludek plnej, organismus věnuje energii zpracování potravy a už se nevěnuje přemýšlení. To se mi líbilo. Řikala ještě spoustu dalších věcí, ale ty už nebyly tak hezký a tak jsem je zapomněla. Beztak jsem se tomu přestala věnovat už dávno. Dávno před tim, než se mi konečně podařilo otěhotnět. Krucinál, že mě to ale stálo sil! Jen kvůli tomu, že jsem tak moc chtěla dítě jsem setrvávala v hnusným manželství. A když jsem se konečně smířila s tim, že děti mít nebudu a rozvedla jsem se, otěhotněla jsem. Nevim, s kym a je mi to fuk. Vždycky mi to bylo fuk. Už jsem nechtěla žít s chlapem. Dokonce mi bylo i jedno, že moje miminko nebude mít tatínka. Nakonec, takovejch je! A třeba se někdo později najde. Občas se našel někdo na sex, dokud mě to ještě bavilo. Koupil dítěti nějakou úplně blbou hračku, udělal ťuťuťu a pak už jsem ho zajímala jen já. No, asi jsem taky potřebovala, abych někoho zajímala. Později jsem si je přestala vodit domu, nebylo to vhodný. A ještě později mě to omrzelo. Zestárla jsem a zrosolovatěla. Taky mi vytrhli pár zubů… Přesto si těch pár avantýr pořád vyčítám.  Rozklepla jsem do hrníčku tři vejce a hodila je na pánev. Zamíchala jsem je a přihodila trošku bazalky a dobromysl. Pak lžičku hořčice a kečupu. Ukrojila jsem si chleba a odnesla to všecko ke stolu. Těšila jsem se na ten kousek žvance, ale na problémy jsem myslela pořád. Neměla jsem to dělat. Měla jsem se na ten sex vykašlat. A už vůbec jsem se měla vykašlat na ty dva tenkrát na školení. Chtěla jsem bejt při tom, když spolu píchaj dva chlapi. Vždycky jsem si to představovala a snila jsem o tom a tak když se naskytla příležitost…. A fakt je, že to byl vůbec nejsilnější sexuální zážitek mýho života. Co když proto je muj syn teplej? Třeba není pravda, že to rodiče neovlivňujou. Třeba jsem já divná a tak se nemůžu divit! Myslela jsem si to už dávno. Možná jsem to věděla ještě dřív, než on. A strašně jsem chtěla vnoučata. Tak moc, že i když jsem věděla, doufala jsem, že on na to nebude chtít přijít, že si najde holku a ožení se a bude žít ten normální, posranej život, kterej žijou všichni, třeba by měl kliku a našel by nějakou fakt fajn holku, třeba by moh bejt i šťastnej, doopravdy šťastnej, protože jak bude šťastnej, když bude žít tak…..jinak? Položila jsem lžíci s vajíčkem zase zpátky na pánev. Koukala jsem na flek na zdi a před očima se mi rozjel film. Byl tak sladkej, muj syn! Bylo to to nejkrásnější miminko na světě! A pak, když začal chodit. A pak, když šel do školy. A pak a pak a pak….. Milovala jsem ho tou největší láskou, dala jsem mu všecko, co jsem mohla. A někdy jsem mu něco nedala, jen tak, z výchovných důvodů, ale bylo to těžký mu něco nedat. Bála jsem se o něj, aby se mu něco nestalo, ale zároveň jsem se těšila, že si rozbije koleno a přiběhne se řevem a skočí mi okolo krku. Protože se už nechtěl mazlit, protože už byl velkej. A zejtra přijede, muj velkej syn a přiveze mi představit chlapa, se kterým žije, kterýho miluje, se kterým……spí… Panebože, je to tak…obscénní! Jak se na ně budu koukat, abych na to nemusela myslet? Nenávidim toho chlapa už teď. Dojedla jsem vejce, odnesla pánev do dřezu a ze skříňky vyndala čokoládu. Tohle je fakt velkej problém.


1 názor

gASK
16. 12. 2003
Dát tip
Konec je nejlepší...vyndala jsem čokoládu. Tohle je fakt velkej problém. Taková hezká tečka za tímhletím sice trošku vykonstruovaným, ale stejně dostatečně reálným příběhehem:) Líbí se mi to;)))***

Já vim, ve kterých :-)))

katugiro
16. 08. 2003
Dát tip
první věc, co mě napadá, je, že je tu tolik kritik, že aspoň člověk nemá náladu je číst :) fajn je, že to ta matka vlastně nebere tak tragicky kvůli tomu, že je její syn homosexuál, ale zkrátka proto že má přítele, svůj život - podle mě by reagovala naprosto stejně, kdyby jí chtěl představi přítelkyni... jinak pořád platí, co jsem psal v těch dvou kritikách eeee - beru to abecedně, tak jen abys věděla ve kterých - jinak mě tahle bavila zatím nejvíc... :)

Aha...no, to je taky hezký :-)))

A z čeho se raduješ?

StvN
22. 07. 2003
Dát tip
Třeba když dojedu z práce domu a cestou neusnu, nebo když mi přijde dopis, když je venku hezky....

Tak pij hodně kafe a alkoholu! Zvýší se ti tlak a i srdce ti začne vynechávat :-)))

StvN
21. 07. 2003
Dát tip
Na kafe nemám žaludek, myslim, že budu svýmu tělu věřit i bez dopování různými sajrajty.

StvN: jak tak na tebe koukám, tak ty určitě ani nejíš!

StvN
21. 07. 2003
Dát tip
Když se to vezme statisticky, tak v podstatě nejím.

StvN
20. 07. 2003
Dát tip
To taky mám, ale srdce mi zatím bije docela spolehlivě.

StvN: Ty seš vůbec v poslední době studenej, jak psí čenich! JMC: Žejo! :-)

StvN
18. 07. 2003
Dát tip
Studenej znamená mrtvej a to snad ještě nejsem.

Taky můžeš mít nízkej tlak

J_M_C
17. 07. 2003
Dát tip
zajimave, pusobi to docela dobre, zive.

Aki
14. 07. 2003
Dát tip
jednička s *, jako dycky :o) já jsem v tomhle asi dost liberální, jestli budu mít syna a on bude na kluky, tak mi to bude nejspíš šumafuk... :o)

StvN: Ach tak co? Vyjádři se konkrétně, prosím :-) Aki: To záleží na tvým přístupu k sexu, u chlapů je to trošku jinak, než u ženskejch :-)

StvN
14. 07. 2003
Dát tip
Zajímavej případ, ale nechal mě chladným.

StvN
13. 07. 2003
Dát tip
Ach tak. No, každopádně, od nenávisti je k lásce jenom krůček.

j_i_r_i_k
10. 07. 2003
Dát tip
Barbar: :))) No, mě nutit nemusí a taky její dílka pro mne nejsou zastávkou na cestě, jsou startem i cílem - jo a taky diskusním fórem, to hlavně :)))...

No, je asi pravda, že tupce a cyniky nedonudí nic a nikdo. Takže je to asi zbytečný :-)

j_i_r_i_k
10. 07. 2003
Dát tip
cekanka: Ale právě že donudí, nebo spíš unudí :)))...

A no jo :-))))) překlep, ty naděláš! :-))))) pňu :-)

j_i_r_i_k
10. 07. 2003
Dát tip
Nadělám, lepší, než kdybych se z toho podělal :)))...

No dobře, je nejvyšší čas tuto debatu ukončit, koukám :-)))

j_i_r_i_k
10. 07. 2003
Dát tip
:)))

Jiříčku, až vyrosteš, taky poznáš ženy (středního věku);-)))) Ale vážně, když se s nimi setkáváš a s více případy a navíc leccos, čemu se musíš bránit, pozoruješ na sobě, není to zas tak těžký Čekanko z nejučekanějších: bodejť bys nadávala. :-)))

Barbar
09. 07. 2003
Dát tip
j_i_r_i_k Hmmm... A máš pocit, že se Ti to daří? Chtít po lidech, aby se zamysleli... Zvláště tady, kde konzum vládne a Tvé dílko je jedním z desítek, které si čtenáuři během svého pobytu tady přečtou... Myslíš, že máš fakt takovou sílu chytit? vím, má... BARBAR

Luk: To fakt nenadávám :-) Barbar: tak.....děkuju.....to moc potěší.....takovej kompliment..... :-)

j_i_r_i_k
09. 07. 2003
Dát tip
Barbar: Uf, to lovíš body (což se Ti daří) nebo mluvíš za větší skupinu Písmáků, kteří byli hromadně osloveni? Totiž netvrdím, že se nenajde x citlivých vnímavých jedinců, kteří se zamyslí (a Tebe bych k nim zařadil) - ale to jsou lidé, kteří to mají v sobě, burcovat někoho, kdo se nechá a vlastně s chutí, to není umění, donutit k zamysšlení někoho, kdo je zvyklý myslet... Ale co, vždyť jen pro to asi stojí za to psát, vzdávám se :)... Luk: Až vyrostu? Nestraš (nebo nestrašte? Jedna z úžasných věcí, co se netu týče, je samozřejmost tykání v případě libovolného rozdílu generací) :)))... No, asi nezageaguju nijak smyslupně, bo to bylo takové úsměvné rýpnutí, za nímž si nestojím :)...

Barbar
09. 07. 2003
Dát tip
j_i_r_i_k - Vidíš? I tebe už donutila :-))) BARBAR P.S. Mluvím za sebe.

Xem si přečet i toho Bráchu, líbilo se mi to, že i paměti i fikce znějí podobně. Dobře vypointované. Řekl bych, že ta matka (v jednom tvém názoru milý překlep matla) je pojata dobře - jak se dostane do názorové nehybnoti a strnulosti a ONA má problém. To že ten kluk, ačkoli je šťasten se s vým přítelem - láska jak trám - rej endorfínů, se musí nějak vypořádat s tím klimatem, které panuje v naší malé zaprděné zemičce. ONA má problé a nažere se a už nikdy se nikam nehne ani tělesně, natož pak duchovně.

Zoroaster: Čoveče, to nemusí být konzum a mluva o lásce, ale oni lidi tak nějak někdy zkostnatěj, strnou. Ona by asi ráda lásku, má jen toho kluka, tak nějak celkově neví. Kdo ví jestli pak neutíká do konzumu (nemyslím krám)

Mám pocit, že jsme v podstatě zajedno, vidíme stejný pytel, jenom podle tebe kouká z toho pytle jedno šídlo víc než druhý, já vidím vykouknutější spíše to druhý. ;-))

j_i_r_i_k
08. 07. 2003
Dát tip
Luk, Zoro: Teda závidim vám, jak dokážete zhodnotit psychiku ženy středního věku, až mám pocit, že svými jmény klamete :)))...

Luk,Zoro: děkuju za diskusi :-)

Doufej :-)))

Rowenna
07. 07. 2003
Dát tip
Dobře napsané. Dobré. ***

Rowenna: Děkuju :-)

j_i_r_i_k
07. 07. 2003
Dát tip
cekanka: Ty ale umíš člověka ukonejšit :)))...

j_i_r_i_k
06. 07. 2003
Dát tip
:))) No doufám že ne :)))

Zoro: Jen pro přesnost - nemám syna :-) tohle je fakt fikce. A nemyslim si, že by se to mělo zakázat. Někdy jsou na tom děti, který žijou jen s matkou líp, než ty, který žijou s oběma.

Jiřík: Tohle JE fikce!!!!!

j_i_r_i_k
05. 07. 2003
Dát tip
Jo, to jo, až na ty nabalené kousky reality jo :)...

JAKÝ?????????????????

j_i_r_i_k
05. 07. 2003
Dát tip
No, to o tom manželství a tak... Ale třeba to tak neni...

No jo, je to tak... Ty chceš čistou, ale opravdu úplně čistou fikci?

j_i_r_i_k
05. 07. 2003
Dát tip
Jo... A neřek jsem, že takovou nemáš :)))...

hledala jsem a něco jsem našla a jsem na tebe zvědavá .-)))

j_i_r_i_k
05. 07. 2003
Dát tip
No, co k tomu asi můžu říct... Sama jsi za mě vyhledala argumenty, že fikci psát umíš... Tak proč sem pořád cpeš ty vzpomínky? :)))))

to je dobrá otázka. Protože vám všem chci něco sdělit. Protože chci říct, že se takový věci stávaj. Protože jsem toho třeba zažila hodně a hodně věcí ošklivejch, který se nemusely stát. Protože chci, abyste přemejšleli. Tak asi proto :-)

j_i_r_i_k
05. 07. 2003
Dát tip
Hmmm... A máš pocit, že se Ti to daří? Chtít po lidech, aby se zamysleli... Zvláště tady, kde konzum vládne a Tvé dílko je jedním z desítek, které si čtenáuři během svého pobytu tady přečtou... Myslíš, že máš fakt takovou sílu chytit?

To nevim, ale nenechám toho :-) i kdyby se chytnul jeden a jednomu člověku to pomohlo, tak to je k něčemu dobrý.

j_i_r_i_k
05. 07. 2003
Dát tip
Já vím, že toho nenecháš... Ale rýpnout si můžu, ne? :)))...

Abys nemoh! Děláš to neustále a furt a přestala jsem tě snad mít ráda? :-)))

Endif
03. 07. 2003
Dát tip
cekanka: Tohle je úplně malá připomínka (k jinak zajímavému dílku) a spíš směrem k budoucnosti, takže ji tak prosím ber :)

endif: jenže já ani v budoucnosti nebudu mít děti. Obávám se, že toho se nezbavim. Obávám se, že ani nechci. Obávám se, že kdybych měla děti, tak se tu nevypisuju. Tak to tak ber :-)

guy
02. 07. 2003
Dát tip
O.K., budu se o to pokoušet, ale za výsledek svých snah neručím :-)

Tak dobře, já tě budu za to chválit a uvidíš, jak se ti to bude líbit :-)

Endif
02. 07. 2003
Dát tip
Líbí se mi tam spousta věcí - slohově ta prolínačka s pánví, obsahově polemika, kterou vedeš o vztazích. Trochu mi tam překáží povzdechy nad sebou, protože je používáš často. Ale i tak... * :)

Wopi
02. 07. 2003
Dát tip
fajn

Endif: často nad sebou vzdychám????? V jakým smyslu? Vidíš, to mi vůbec nepřijde :-) Wopi: fajn :-)))))

Endif
02. 07. 2003
Dát tip
- Nesnášela jsem se. - Setrvávala jsem v hnusným manželství. - Zestárla jsem a zrosolovatěla. Mě ty hrdinky přijdou určený k politování. Btw, pozor na opakování motivů... nemůžu-mít-děti už bylo použito ve Vánocích :)

halivera
02. 07. 2003
Dát tip
to bernadeta: proč teda píšeš "naštěstí jsou oba heterosexuální" ???

Endif: No, nemůžu-mít-děti jsem prostě já. Vyčítáš jinejm, že píšou v jednomkuse o dětech?

Já se teda vyjadřuju i negativně, už jsem se to naučila, protože mně negativní vyjádření dost chybí. Takže se neboj a mrzet tě to fakt nemusí, klidně se vyjadřuj negativně, já tě o to prosím :-)

Barbar
01. 07. 2003
Dát tip
I když původně jsem si myslel, že je to otom aby lidi začali přemýšlet.... BARBAR

Barbar: O tom to je v první řadě :-))) a už mě nezkoušej :-)))))

guy
01. 07. 2003
Dát tip
Nechal jsem si tohle téma uležet. Napsaný je to po tvém, to znamená vyzývavě polemicky. Taky jsem o tom přemýšlel, kdyby to byl můj syn. Myslím si, že by to bylo jednoznačný. Nemohl bych si syna vážit méně, než když je takovej, jakej je. To nemá nic společnýho s lítostí, že by to byl zrovna on. Přestože jsem se v dávné minulosti stával objektem zájmu homosexuálů a jejich nabídek (i honorovaných) a vyvolávalo to ve mně přinejmenším dosti nevole, snažím se být v současnosti k nim tolerantní. Pouze tolerantní, to znamená, že je beru na vědomí. Nic víc, nic míň. Předpokládám, že případného partnera mýho syna bych taky pouze bral na vědomí. Nic víc, nic míň.

guy: Děkuju, žes odpověděl na otázku, kterou jsem nepoložila :-)))))

guy
01. 07. 2003
Dát tip
já vím, že ty ne, ale musel jsem si odpovědět sám sobě ... a té paní, která položila ten telefon ...

guy: Nikdy tě to nenapadlo? Spíš by mě zajímalo, jak se ti to celý líbí :-)))

guy
01. 07. 2003
Dát tip
Ale mě se to celý líbí - kdyby se mi to celý nelíbilo, tak bych se tady ani nevyjadřoval! I když vidím v rámečku políčka deklarovaný zájem o hlubší kritiku, dovoluji si vyjádřit i bez hlubší kritiky, neboť já ji neovládám. Opravdu ne. Proto se vyjadřuju pouze u toho, co se mi líbí. Za celou dobu jsem se vyjádřil negativně asi třikrát, a i to mě svým způsobem mrzí.

3/5+T drsný...na chvíli jsem se lekl že je to vážně z tvýho života, u tebe jeden nikdy nevís čím přijdeš :))

RadeX
30. 06. 2003
Dát tip
Jo, dost dobrý! tip

Kandelabr
30. 06. 2003
Dát tip
fajn počtení jo jo :) (ehm hluboká kritika to není, pravda...)

nin
30. 06. 2003
Dát tip
tohle se ti zase povedlo ** Teichman: co je na TOMHLE obscénního, proboha? :)))

Tak..... :-) Martin: Já myslim, že matky se dotkne všecko, na knížce Memento mě nejvíc zaujal příběh tý mámy, jak mu furt nosila ty kastrůlky s rajskou. Ale to, že člověk fetuje opravdu většinou rodiče ovlivněj :-) Hester: Jo, nějak jsem vlastně chtěla napsat o obrovský vlně lásky a něhy, která tu matku zavalila, když se to dozvěděla. Protože by v tý ráně dostala šílenej strach, jak on bude žít, jestli bude šťastnej a jakej bude vůbec mít život. Ale nějak jsem to nezvládla :-) SV: Ta knížka je kravina :-))) ženský to zvládnou :-))) akorát ty děti pak maj trošku problémy, jako například naučit se žít s chlapama :-) NT:Hele, podívej, to máš jednoduchý, koukni, v jaký to je sbírce a máš jasno :-))) RadeX: Dík :-) Kandelabr: Děkuju, od tebe potěší i tohle :-))) Teichman: Jo, jsem to zrovinka já. A fakt nevim, co je na tomhle obscénního :-))) A nakonec mě stejně u tebe vytočil akorát ten jeden kousek o tom incestu a čtu tě a chválim, tak co řešíš :-))) nin: Viď! :-))))) Jo a všem díky :-)))))

ssaamm
30. 06. 2003
Dát tip
mazec za *****Tip

Teichman: Stejně mi přijde víc hnusnej chlap, kterej si u porna, na kterým je jeho patnáctiletá dcera, v klidu onanuje, než dospělá ženská, která souloží se dvěma dospělejma bisexuálníma (teplouši k tomu ženskou nepotřebujou) chlapama po vzájemný dohodě a dobrovolně. Já prostě nesnášim, když se do sexu tahaj děti.

SSAAMM: Jé :-) děkuju :-))) mazec, jako sekec mazec??? :-)))))

fungus2
30. 06. 2003
Dát tip
No co napsat.Prostě perfektně napsané TIP

halivera
30. 06. 2003
Dát tip
good * na hlubší kritičku je mocli wedro.. ber s rezervou :o) tipík dávám za zachycení myšlénky, oslovilo mě :o) věřím, že takhle "obyčejné ženy mysli", ale také bych to viděla lépěji napsané. myslím ;o) gramátičkou

Barbar
30. 06. 2003
Dát tip
Když je láska opravdová .... Jo a tip!!!!! :-)))

fungus: Dík, pýřim se :-))) Halivera: Myslíš, že bych to vážně měla zkulturnit? Když mě se zdá, že by to vypadalo pak úplně jinak, jako z knížky a to já bych nerada :-) Barbar: No jo :-))) když vo tom to neni :-)

halivera
30. 06. 2003
Dát tip
eheeheeeeee čekavá, tak teď jsi to vylepšila! na knihu se třeseš! :o))) zkus to tak napsat, zveřejni to a nechť ti k temu lidiny písnou, co se jim čte lépěji. je přecik rozdíl v tom, co se ti honí hlavou a v tom co ostatním předkladáš ze sebe. jasně, že každý má svůj styl, proto se každému líbí jiní autoři.. naštěstí :o)

halibeli: No, prosimtě, jak mě to čteš? :-))) Řikám, že to bych nerada :-))))) já si právě myslim, že to radši nechám tak. Nešlo by mi to od srdce, párkrát jsem to zkusila a nic moc :-)

Bernadeta
30. 06. 2003
Dát tip
Dobře napsaný*** Já sama jsem nad tím mnohokrát přemýšlela, jak bych zareagovala, kdyby si některej ze svých synů přivedl domů milence..... naštěstí jsou oba heterosexuální, ale člověk by na to měl být připravenej, aby byl dostatečně tolerantní.... kdo jinej by měl být víc tolerantní než matka? Mám kámošku, která byla navždy zavržená svými rodiči, když se dozvěděli, že je na holky.... oni ji prostě vydědili.

Bernadeta: pitomci, jako by jim nestačilo, jak se na ní budou koukat lidi. A budou, ono je to dneska sice tolerantnější, ale stejně, vem si jenom ty chlapy.

Barbar
30. 06. 2003
Dát tip
cekanka_ucekana - No jo :-))) když vo tom to neni Máš pravdu: Je to vo tom, jak si matka vyčítá svou mladickou nerozvážnost, jak je zoufalá ze současného i budoucího postavení svého syna v této pokytecké společnosti, o tom jak trpí její zkoušené srdce smutkm a zoufalstvím nad budoucností svého syna, svojí a jak je jí líto, že se asi nedočká přirozeného pokračování svého rodu. Je to o tom ......... .......o tom to je. Boris BARBAR Jako skutečný zážitek nic žertovného.

Barbar: Anebo jo, je to o tom, vlastně asi všecko se dá vydržet, když máš někoho, aspoň jedinýho člověka, kterej tě miluje víc, než nejvíc. Třeba mámu :-)

j_i_r_i_k
29. 06. 2003
Dát tip
Ale to, že to neni čistá fikce, nepopřeš :)))...

Stařec
29. 06. 2003
Dát tip
Cekanko, cos mi napsala u přísavce ? Smazala jsi to dřív, než jsem se stačil podívat .

Dejf
29. 06. 2003
Dát tip
Hezká povídečka. Opět tvůj stabilně dobrý styl. Popsáno do všech detailů s příslušnými reáliemi, takže to opět působí autenticky. Pěkné popsaní jistého problému, vyzývá k zamyšlení, ale podle mě postrádá nějaké výraznější tahadlo, nějaký zajímavější nápad, neobyklou formu nebo výraznější vtip. Celkově bych řekl, že je to spíš tvoje průměrnější dílko ... ale i tvůj průměr je pořád na TIP :-))) Chybky: "všecko na ní" - zde se píše krátce "ni" "Psycholožka mi to vysvětlila, když je plnej žaludek" - toto spojení zní dost zvláštně. chtělo by to buď oddělit tečkou nebo dvojtečkou, nebo vypustit "to" a před "když" dát ještě "že" ...

Jiřík: No.....když mám problém - jim :-))) Stařec: Napsala jsem tam, že to smažu :-))) Dejf: No, vidíš a já bych řekla, že tohle je jedno z těch povedenějších :-) a chyby neopravim, je to tok myšlenek obyčejný ženský, myslim, že takhle se myslí :-)

Marthin
29. 06. 2003
Dát tip
Dobrý úhel pohledu..většinou se píše o tom, jak se s tím musí načit žít homosexuálové. I zpracování dobré..prostě dobré..:-)

Hester
29. 06. 2003
Dát tip
Tradičně pěkně napsaný.*** Co se týká problému, tak o tom jsem i přemejšlela, jak bych se k tomu postavila, a to z toho důvodu, že muj muž se toho přímo děsí i u nejnevinnějších pitomejch dětskejch řečí (vezmu si Kubíka... byl bych holka, kdybych si oblík sukni?) Vzhledem k tomu, že mladej teď střídá spolužačky jak na běžícím pásu, to asi nehrozí, ale stejně myslím, že by mi na tom vadily jen dvě věci: že nebudu babička a pak to, kdyby to neuměl přijmout a byl z toho sám nešťastnej.

Hester
29. 06. 2003
Dát tip
jo, taky zajídám problémy :-) ten čokoládovej závěr sedne.

Hester
29. 06. 2003
Dát tip
a šup směr klub!!!

Stařec
28. 06. 2003
Dát tip
Fantastické . Trochu mi tam vadí ten sex, to víš jsem ze starýho světa, kde ještě vládla cudnost . Alespoň pro mne . Ale stejně mi to připadá jako u většiny tvých prací, že to je vzpomínka . Opravdu jsi měla hrozné manželství a synek ti domů přivedl svýho kluka ? Nadále bych se chtěl zeptat, jestli opravdu máš něco proti homosexuálům ., nebo to je jen v rámci povídky, kde se vžíváš do role matky, která chce mát, jako každá matka, své dítě heterosexuální ? Jinak je to samozřejmě úderné, skvělé, grandiózní ... Neustále dokazuješ, že jsi pojem .

KayTee
28. 06. 2003
Dát tip
moc se mi to líbí, taky by mě zajímalo, jestli jsou to tvé skutečné vzpomínky... *

j_i_r_i_k
28. 06. 2003
Dát tip
Pořád je v tom něco z Tebe... Ale to bych asi chtěl moc, čistou fikci, že? :))) Mě napadá, že jsou díla, která si člověk může vychutnat jen v případě, že autora buď vůbec nezná (to jako ani jméno, věk, pohlaví), nebo ho zná naopak hodně hodně dobře... Jinak se mu vždycky bude vnucovat nějaký hlodající červík...

Velmi dobré. Prolínání myšlenek a kus žvance, to je moje. :-)) Nevím, jestli je v tom kus pravdy nebo ne. Řešit to nechci a nebudu. * Zajímavý pohled, když se změněj role. :)

Děkuji vám a ne, nemám žádnýho syna a nemám nic proti homosexuálům. Jen jsem tak přemejšlela, jak se musí cejtit matka, byť liberální matka - proto je tam to o tom sexu, aby bylo jasno, že matla neni žádnej puritán - když její syn přijde s něčim takovým. Že nebude babička :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru