Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myšovití pišovití

30. 06. 2003
3
0
1556
Autor
Sargis

Pamatujete na \"Myšice jsou různá\"? ;)

Pískomil saharský
rád má biftek tatarský,

však pišťucha stepní
ani kousek nesní.

To myšice malooká
z láhve rum chutě loká

a myšice temnopásá
svět z temna kouzly spásá.

Pro myšice křovinné
jsou prostná povinné,

kdežto hraboš mokřadní
je až příliš obřadní.

Vačice trpasličí
nejrači spí na jehličí

a vačice opossum
sedí v kině ob jedno.

A že nevíte, co dělá čuňa černozobá?
Já taky ne, není to myš.


Hester
04. 07. 2003
Dát tip
No ale opeřenej hmyz je strašná vzácnost!!! Já ji viděla a hlavně slyšela na Konopišti, vlastně díky tvýmu upozornění na nějaké jiné její vystoupení. Šla jsem pozdě jako vždycky a všude a hnala jsme se na malou scénu šílenou rychlostí do kopce, div jsem z toho neumřela :-) a nelitovala jsem.

papouch
03. 07. 2003
Dát tip
A co teprv křečci! Směj se nebo breč si Nejhebčejší hlazení - křeček. V zádech mrazení.

papouch
03. 07. 2003
Dát tip
Stejně bych však nejraděj i když je to beznaděj a ode mne snad i hřích hladil vlasů zrzavých Žofinečky Kabelkové... Já vím, není to nic nové, vzývám Ji jak hostiii.. Yes. Miluju Žofii. :-)

Merle
03. 07. 2003
Dát tip
nějak se odchyluješ od tématu papouchu :))))

Sargis
03. 07. 2003
Dát tip
A Papouše, vodkdyvěvá sou myši zrzavé? ;))

Hester
03. 07. 2003
Dát tip
Žofinka nejni žádná myš, poslechni si a uvidíš.

Hester
03. 07. 2003
Dát tip
Papouch má to štěstí znát tuhle skvělou dámu osobně?

papouch
03. 07. 2003
Dát tip
Heste.: jojo, znám ji osobně již delší dobu (dva a půl roku) a Ona mne taky, ale zatímco Ona na mne shlíží jako na hmyz plazící se u Jejích nohou, tak já k Ní vzhlížím jako k Bohyni.... :-) áááchjo..

(závorka)
02. 07. 2003
Dát tip
.. a jestlipak víš, co mi dělá myš? (klídek, klid, kliká tip)

papouch
02. 07. 2003
Dát tip
Nejhebčejší Kde maj myše koží šíšek? No - na břiše! Pohlaď myšku po hřbetu a hnedle jich spousta tu čeká na své pohlazení... Zkrátka - nad myšičky není. .... :-))

Merle
01. 07. 2003
Dát tip
kdyby sis vyhrál s rytmem, jako s myšima... :))

Hester
01. 07. 2003
Dát tip
:-)) Včera plšík lískový koukal na mě ze křoví a vedle něj lesní plch vynadal mi hnusných mrch. Merle má pravdu. Chtělo to víc vypracovat, ale vtipný to je.

guy
01. 07. 2003
Dát tip
tvojí čuňu černozobou na Písmáka nepustili že odmítla jíti s dobou přeťali jí No Name žili

Wopi
01. 07. 2003
Dát tip
:)

papouch
01. 07. 2003
Dát tip
:-) No a milý potkánek už se těší na spánek.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru