Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jdou…

03. 07. 2003
9
0
2938
Autor
Petula

Věnováno APRILES 2003
a APRILES–vzpomínkové výstavě v GenderStudies,
Gorazdova 20
Praha 2
od 3/7 do 16/7 2003


|||-_-|||

 

 

Jdou…

 

 

Zas vlníte se v bocích…

Tep zrychlujete Prahy

ke hvězdám

 

Svobodné po svých otcích

Těla vám daly mámy

Líbezná

 

Závistí oči klopím

Nepůjdu mezi vámi

Nepoznám

 

Jak pohybem se opít…

Jdou ženy se ženami

a co já…!

 

 


Andulka
02. 01. 2004
Dát tip
*

maracaibo
17. 07. 2003
Dát tip
výmluvný, možná to chce jen trochu odvahy nebo alkoholu .-)) m

Rowenna
08. 07. 2003
Dát tip
*****

Ivča
06. 07. 2003
Dát tip
Mluvíš (teda píšeš) mi z duše.I já "Závistí oči klopím...".

Krel
05. 07. 2003
Dát tip
hezké

nin
04. 07. 2003
Dát tip
***

nin
04. 07. 2003
Dát tip
***

Olina
04. 07. 2003
Dát tip
***

Bacil
04. 07. 2003
Dát tip
***

Astra
04. 07. 2003
Dát tip
No já nevim, mě to připomíná komunismus, spartakiádu, nějakej manifest? Jdou ženy se ženami ... tep zrychlujete Prahy ke hvězdám - přesně tak psávali straničtí básníci. Nebo jsem to možná vůbec nepochopila... Jinak: Svobodné po vašich otcích, ne svých.

Petula
04. 07. 2003
Dát tip
Astro, ► ano, je to manifest. Každoroční festival APRILES je manifest. Ne, s komunismem nemá co dělat, hvězdy tu byly dřív, než komunismus. Hvězdné nebe, výšiny, přeneseně volnost, nedostižnost mi tedy nepřipomínají ani sovětský útlak ani americkou vlajku… To, snad, jen (společenské) asociace v nás. ► „svobodné po vašich“ by tam ale asi moc nešlo… ;o) ► Ale v každém případě děkuji za kritiku!
|||-_-|||
|||-_-|||

Petula
04. 07. 2003
Dát tip
Jé, nějak jsem to přehnala s kopírováním… To není až tak velká sebestřednost, ale jen nepozornost! ;o)

Astra
04. 07. 2003
Dát tip
:-) dobře dobře, Apriles - feministky...beru... piš, piš... nechtěla jsem se tě dotknout. Já jenom že když se ideologie v šiku těl kohokoli upíná k nedostižným hvězdám, tak - já za to prostě nemůžu - ale připadá mi to trochu pošetilé. Máš nějakou básničku, v níž jsou chlapi? Ráda bych si ji přečetla :-) Nebo si kliknu a mrknu se.

Petula
04. 07. 2003
Dát tip
Hmmm… Na chlapy moc nejsem… ;o) A což takhle pod hvězdičkami s někým blízkým… Jsou nedostižné, nedosažitelné, ale romantické a inspirující. Očišťují, pozvedají nás nad balast prachu všedních dní… Nedotkla ses mne!
|||-_-|||

alina
03. 07. 2003
Dát tip
*.....

(závorka)
03. 07. 2003
Dát tip
ale jo (líbí) T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru