Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NELIPNI

04. 07. 2003
2
1
1127
Autor
zvedavec

NELIPNI

 

keby Ti osud povedal

NELIPNI NA INTERNETE

 

mne to hovorí

robí opatrenia

 

strácam svojich, ani na tých nemám LIPNÚŤ

priateľov, s ktorými som z diaľky

no priveľmi dôverne zdieľala myšlienky

 

vlastne aj Teba


1 názor

des_te_meer
10. 07. 2003
Dát tip
mi se nejlip vyplatilo nejdriv internet, pak pocase, az jsem s lidma mela "duveru", tak jsme se videli osobne a ted je to kombinace obojiho, kdyz nemame cas mluvit spolu live, tak pokecame aspon na netu, aby se neztratil ten kontakt, na kterem mi uz zacalo zalezet, protoze jsme si uz vzajemne hodne predali ... :-)

Liso
09. 07. 2003
Dát tip
:-)) Ja si vravim, ze ked nebudes mat Internet, mal by som Ta konecne aj navstivit! ;-) Ja viem, ze to zase nie je az taka dobra sprava :-)), ale ktovie mozno budes mat cas aj na inych ludi a zacnes ich navstevovat alebo oni Teba? Mozno budes organizovavat cajove stretnutia o piatej (s go partiami!!! :-) a pokecmi priatelov o filozofii, politike, ... Mozno budes organizovat go kruzok pre deti a usporaduvat s nasim go kruzkom vzajomne zapasy. Mozno sa rozhodnes citat zaujimave knihy a pisat o nich recenzie ktore prednesies priatelom na cajovom vecierku, mozno zacnes studovat, mozno ... :-) Alebo sa stanes zavislou na SMS-kach! :-)))

zvedavec
09. 07. 2003
Dát tip
;-) Nie, SMS-ky mi nic nehovoria, zatial! :-) Tvoja sprava je velmi dobra sprava, ;-) je to zavislost, ak sa tazko vzdavam ludi, ktorych som si oblubila? Aj ked je, tazko sa ich vzdavam. Patris NAOZAJ k nim, a je ich aj viac, ze by si Ty bol " v suchu"? Ze by som sa naucila kvoli Tebe a mozno aj kvoli tunajsim detom GO? Je to zato i inak nieco take, co ma laka. Niekomu niecim prospiet. (vraj je to ten mudrejsi egoizmus:-) ) A deti si to zasluzia urcite. Ale ani sach som sa doteraz nenaucila! Nikdy. Neslo mi to.

zvedavec
08. 07. 2003
Dát tip
Priznam sa, Tvoja veta: Skus zit Internet mimo Internetu! :-) mi behala po hlave odvcera. Jediny problem, ze neviem, ako, a co si mi chcel povedat. Lebo vysvetleni som nasla niekolko, neviem, ci a ako by som tie moje vymyslene zrealizovala. Celkom vazne.

Liso
07. 07. 2003
Dát tip
Uff! :-( Ale to je mozno dobra sprava! Skus zit Internet mimo Internetu! :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru