Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Brácha

07. 07. 2003
23
0
4748

Mýmu bráchovi, aby mi odpustil...

 

Byl to jednoznačně krásnej kluk. Nemohla jsem k němu cejtit sympatie, nesnášela jsem hezounky. Jeho modrý oči, černý vlasy a křídla, na který byl tak pyšnej ho předurčovaly k tomu, aby byl muj nepřítel. A jak se smál! Naskakovala mi z jeho smíchu husí kůže. Byla jsem děsně nadšená, když ho ke mně jednou někdo dotáh na mejdan. A znáte to, zrovna, jako naschvál jsem skončila s nim v posteli. Teda spali jsme, žádnej sex! A ráno jsme se probudili, všichni odešli někam na pivo a mně se nechtělo a jemu taky ne…najednou jsme byli sami v bytě. Leželi jsme na kanapi, zmožený a měli jsme zapnutou televizi a něco mezi náma viselo. To něco se mi nelíbilo, fakt jsem nesnášela tyhle krasavečky, co jim holky lezou samy do postele, takže proč by si jich měli vážit. Když vzal moji ruku a položil si ji na poklopec, šáhla jsem si, abych věděla, čeho se vzápětí vzdám. A pak jsem řekla něco, co většinou fakt fungovalo: „Hele, já myslim, že to není dobrej nápad. Seš fajn kluk a já chci bejt tvoje kámoška a když se spolu vyspíme, tak to bude v prdeli.“ Asi ho to překvapilo, asi na to opravdu nebyl zvyklej. Od tý doby se ode mě nehnul. Nesváděl mě. Pasoval mě na svou ségru. Bylo to fajn, nikdy jsem neměla bráchu, ani mi nevadilo, že od tý doby jsem spala výhradně s nim v jedný posteli a to bez ohledu na to, jestli byla někde nějaká volná, nebo ne. Ani mi nevadilo, že ke mně vlastně žádnýho chlapa nepustil. Nastěhoval se ke mně v podstatě. Vyhnal všechny vyžírky z mýho bytu. Byl to muj ochránce. Pučil si auto, prachy a jeli jsme nakupovat. Nakoupili jsme jídlo (u mě do tý doby věc nevídaná), záclony, stůl, prostě spoustu neužitečnejch věcí, který patřej ke slušnýmu životu. V tý době jsem už nemakala, nějak se mně komunisti zhnusili a mně se podařilo odejít ze zaměstnání bez razítka, takže jsem se nemusela bát, že mě zavřou za příživu. Odpoledne jsem na bráchu čekávala u nás ve vinárně. Přišel, holky se za nim od všech stolů hladově otáčely a on šel rovnou cestou ke mně a hodně nahlas řikal: „Sem du ségra, jen kvůli tobě!“ No, musim přiznat, že mi to dělalo hodně dobře. V tu dobu chodil s jednou slušnou dívkou, měl ji moc rád "ona je, ségra, úplně jiná, než my" a ona špatně nesla, že se tak málo viděj. No a tak se po nějakým čase zase začal věnovat jí. Neměla mě ráda, takže nepřicházelo v úvahu, že by přišli oba. Brácha si pro mě vyšetřoval chvilky. Pak se museli vzít, čekali mímo. Na svatbu jsem nešla, jen jsem bráchovi zamávala z okna. Když se jim narodilo miminko, tak jsem se ale vnutila, to už se nedalo nic dělat. A chodila jsem k nim tak často, že jsem se skamarádila i s ní. Byla to moc fajn holka. Pak přišla revoluce a já odjela do světa a v podstatě jsem dva roky nebyla doma. Když jsem se vrátila, už nebydleli tam, co předtím a tak jsem je ztratila z očí. Na dost let. A pak jsem potkala ji se dvěma dětma. Řekla, že je rozvedená, že brácha se zbláznil, že jak byli všichni okolo něj za komančů jednou nohou v kriminále a on jedinej makal a nekrad, tak teď je v kriminále jednou nohou on. Že teď  žije s nějakou ženskou, která dělá v Tescu u kasy a vráží do něj spoustu prachů. A alimenty neplatí. No, nepátrala jsem po něm. Přešlo zase několik let a já na něj občas myslela. A pak jsem šla na kafe s jednou společnou kamarádkou a ta mi řekla: „Ty bláho, potkala jsem ho minulej tejden, akorát se vrátil z kriminálu! Má oholenou hlavu, je samá kérka, měl tričko s dlouhejma rukávama a vypadal zfetovanej!“ a dala mi jeho telefon. Zavolala jsem mu, sešli jsme se ve městě. Měl oholenou hlavu, byl vyhublej na kost, kdeže byl konec jeho křídlům, opravdu byl samá kérka, ale nebyly to kérky z Uzi, byly to takový ty namatlaný amatérem. A měl tričko s dlouhejma rukávama a byl dost nervózní. Oba jsme brečeli. Drželi jsme se za ruce, hladili jsme se a brečeli jsme. Ptal se, jak žiju, vyprávěla jsem mu, co jsem dělala těch deset let, co jsme se neviděli a přemejšlela jsem o tom, jestli mi taky něco řekne. Řekl. „Jsem na heroinu, ségra.“ No, tušila jsem něco takovýho, nešlo to netušit, ale stejně mě to porazilo. Zeptala jsem se ho, jestli mu můžu nějak pomoct. Řekl: „Hele, na rovinu, vykašli se na mě, zrovna tobě bych nerad ublížil. Vyser se na mě, fakt, ségra, vyser se na mě.“ Zvedl se od stolu a pomalu, nejistě, odcházel. Seděla jsem tam, koukala jsem na něj a přišlo mi, že všecko je marnost. Koukala jsem jak se po něm otáčej pohledy ženskejch v místnosti, už vůbec ne hladový, ale zhnusený. Jen já jsem tam viděla jít vzpřímený, mladý tělo krásnýho kluka, kterej má před sebou celej život. Jen já jsem viděla jeho dlouhý, černý vlasy a křídla na zádech. Myslela jsem na něj, když jsem přišla domu a klohnila manželovi večeři. Myslela jsem na něj, když jsme jeli na výlet. Myslela jsem na něj a přemejšlela, jestli mu nemám zavolat. Nikdy jsem to neudělala. Měla jsem šílenej strach z problémů. Měla jsem šílenej strach, že ze mě bude tahat prachy. Měla jsem šílenej strach, co na to bude řikat muj muž. Měla jsem šílenej strach o sebe. Chtěla jsem mít děti, ne problémy s feťákem. Myslela jsem na to, o co je on lepší, než já. Sám ve sračkách a schopnej nepotopit někoho, na kom mu kdysi záleželo. A já vysmátá, prachatá a bez problémů a neschopná si ten svůj svět nabourat. Předevčírem jsem potkala jeho bejvalou manželku. Řekla mi, že už půl roku je nezvěstnej. A já doufám, že je někde v Americe...


a tam se i opálim?

gASK
30. 12. 2003
Dát tip
Krásný vyprávění o žívotě, o lidech, o proměnách, o křídlech a o světě...čekanko, tak tímhle sis u mne ještě víc polepšila...nádhera:)))***

jak víc? To ještě šlo? :-)))))

gASK
30. 12. 2003
Dát tip
To jde až do nebes:))) A pak případně ještě vejš, já kvůli tobě klidně zvednu svoje měřítka....

Jo zvedneš nebesa! Bože, neřikaj ti Atlas, nebo tak nějak? :-)))))

gASK
30. 12. 2003
Dát tip
Mám mnoho jmen:) Ale Atlas mi nikdo neříkal...já myslel svoje osobní nebesa, svůj pomyslnej duševní Olymp (když už jsme v tom Řecku:)...nebo tak něco...

jéééééééééé já chci bejt v Řecku,,,,,,,,,

gASK
30. 12. 2003
Dát tip
Šup...a jsi tam. Aspoň v mé fantazii...:)))

Evička
22. 07. 2003
Dát tip
Ty jedna vypravěčko přímo ze života! :-)***

Pošlu ti kopii :-)))

StvN
21. 07. 2003
Dát tip
Kecáš.

StvN: uhods

StvN
20. 07. 2003
Dát tip
O kritiku vejš. Jinak žádnou tvojí matriku jsem neviděl, tak se tu s ní neoháněj.

Nejsem tvoje máma!

StvN
18. 07. 2003
Dát tip
A já nejsem tvůj nosič piva.

StvN: A to je napsaný v matrice? Protože v matrice je napsaný, že nejsem tvoje máma! Kde je napsaný, že ty nejsi muj nosič piva?

StvN: Někdy ti nerozumim :-))))) Zoro: Neseděj mi krasavci, prostě neseděj. Mně se líbí chlap, jako chlap, žádná holčičí tvářička a černý zatočený řasy :-) Ono to bude asi tak, že krása je relativní pojem. Já tady myslim krásu v tom obecným smyslu. Mám trošičku jinej vkus :-) A navíc, o tom to ani neni :-)

No, ono jde i o to, že jak mi byl protivnej, když jsem ho neznala, tak potom, jak jsem ho měla ráda, už mi přišel prostě hezkej :-) já to tak mám. Jak mám někoho ráda, tak se mi líbí :-)

StvN
17. 07. 2003
Dát tip
Kdy?

StvN: No, v poslední době furt :-)))

StvN
17. 07. 2003
Dát tip
Nemáš bejt vybíravá.

StvN: Musim bejt vybíravá, protože chci to nejlepší!

StvN
17. 07. 2003
Dát tip
Neumíš poznat, co je nejlepší.

StvN: Ty ano?

StvN
17. 07. 2003
Dát tip
Já to nikdy netvrdil. Neprahnu po nejlepším.

StvN: Já jo :-))))) proto se s tebou furt bavim :-)))

StvN
17. 07. 2003
Dát tip
Já to dělám proto, že tě mám rád.

StvN: No, dyk, to já tebe taky, protože jsi to nejlepší! :-) Teda ne jedinej :-)

StvN
17. 07. 2003
Dát tip
Ty jsi ale drzá.

StvN: Drzej seš ty, koukni se, kolik mi je, ty mi máš nosit pivo!

StvN
17. 07. 2003
Dát tip
Budu ti nosit pivo, až mi budeš prát spodky.

Na stupnici od jedna do deset? :-)))

StvN
14. 07. 2003
Dát tip
Na stupnici dobrý-nedobrý.

DW: No, víš, já mám docela silnou fantazii a tak si tak spřádám příběhy, že kolikrát ani sama nevim, co je pravda a co ne :-)))

čekanko, docela mě mrzí, že někteří si myslí, že všechno, co píšu, je pravda...to je blbost :-)

To je trošku bolest zdejších čtenářů bych řekla, všecko, co si přečteme, to považujeme za realitu. Pokud to nejsou kandelábří mrtvoláci :-)

asi ano :))

StvN
13. 07. 2003
Dát tip
Je to dobrý.

Málem jsem se rozbrečela.... :-) Ale slzy jsem udržela, neboj. Líbilo moc, o drogách se můžu dočíct všelicos, ale nikdy to, co bych mohla cítit já....být dole a zkusit se vyškrábat se nahoru (těžko), ale také být na druhém břehu. * No a s tou vaší fikcí...Skoro každý sbírá střípky ve všedním životě a jestli je zabalí do vymyšleného příběhu, je jeho věc. Vlastně bych to, čekanko, nepostřehla, co je v tomhle doopravdy a co vymyšlené.

No ono asi záleží na tom, jak na tom jsou, jestli ještě zvládaj jakž takž existovat, anebo už žijou jenom pro fet, nemá smysl to tady rozebírat, každopádně heroin je dost konečná a nevím snad o nikom, kdo by se z něj dostal...:o(

Rowenna
10. 07. 2003
Dát tip
Já jsem včera podruhé v televizi shlédla dokument o té dívce, která je na heroinu, dělala to Třeštíková, a přišlo mi to tak hrozné, že ještě teď nejsem utvořit větu. Takže tahle povídka, to je takové nakouknutí klíčovou dírkou do světa narkomanů, a spíš ani to ne. Bojíme se té bolesti, té špíny, a to je podle mě nejsilnější pasáž tvé povídky - ta maličká soukromá zrada, zbabělost, takové to: promiň, ee, já raději nejdu ani k té klíčové dírce, co kdybych se najednou sama přistihla, jak ležím někde na proválené špinavé matraci, co když to sama v sobě mám? Tenhle moment mi z tvé povídky nejvíc utkvěl v hlavě. :-)))

Jiřík: tak už se mě nikdy neptej! :-))) MP: ja se teda naštěstí s nikym takovým nestýkám, asi ani nikoho neznám, prošlo to okolo mě jen trošku, ale ten strach ve mně je. Rowenna: Taky jsem se na to koukala dvakrát, tyhle příběhy mě dostávaj, děkuju nevim čemu a nevim komu za to, že jen pomyslet na to, že bych si píchla něco do těla mě děsí. Že musim spát v čistý posteli a nekrást.

j_i_r_i_k
10. 07. 2003
Dát tip
cekanka: Eh? Copak já se Tě ptám ???

Jiřík: Já už ani nevim :-)))))

j_i_r_i_k
10. 07. 2003
Dát tip
:))) pňu :)

Aki
09. 07. 2003
Dát tip
čekanka: mně je úplně fuk, esi je to pravda, nebo ne. beru to jako dílko literární a taky to tak hodnotím... a mně se prostě tvůj styl hodně líbí, no... :o)

čekanko, tak to neřikej, co je fikce a co pravda (ostatně jaký je mezitím rozdíl - vše je stejně mix), prostěě na ty otázky neodpovídej.

JASAN: Nemáš pravdu... to je takový to klišé, který se používá v literatůře. Mě samozřejmě taky párkrát "kámoši" feťáci vykradli kvartýr nebo šlohli peníze, zažila jsem lidi, co okrádali vlastní rodiče, aby měli třeba jen na blbej chlast, na kterým byli závislí; jenže to je o tom, jakej ten člověk byl ještě předtím, než začal. Ony ti ty drogy nevymelou z hlavy úplně všechno, cos tam "předtím" měl, teda já aspoň nikoho takovýho neznám... a to jsem svýho času znávala lidi, co byli dvacet let na piku...

Jo a taky jsem si vybavila už dávno zapomenutej příběh o jednom klukovi, co jsem ho kdysi před dávnými lety poznala na nějakým koncertě, on pak jel se mnou - bůhvíproč - až domů k babičce, párkrát jsme se ještě viděli, půjčil si ode mne tehdy nějaký hadry, brokátovou košili taky... Babička mi to dlouho vyčítala, protože ji samozřejmě nevrátil... a to byl tehdy děsnej hit, brokátová košile. Měl kudrnatý vlasy a modrý oči a asi to byl typ, co se holkám líbí, i když mě se moc nelíbil, já byla vždycky na máničky. :o) Mohlo to trvat tak maximálně měsíc, nic mezi náma nebylo, snad jsme si akorát dali pusu... a po pár letech jsem se dozvěděla, že se dal do party nějakejch zlodějů aut, zavřeli ho, pustili, oženil se, měl dítě, ale s tím kradením nepřestal, znova ho chytili, a když ho vedli na fízlárně na výslech, tak se jim vytrhl a skočil ze čtvrtýho patra oknem na betonový parkoviště. To je taky jenom takovej minipříběh ze života...

To mi vypadlo, on se mnou u tý babičky taky spal v jedný posteli... asi dvakrát... a taky nic nebylo...

Hele Monty, nemyslíš třerba Brka z Tábora?;-)) Jinak samozřejmě máš pravdu. Jasně vykrádaj rodiče kámoše co se namane - alespoň někteří, další se prostituujou pak klienty někdy okrádaj, vztahy jsou taky různý a zajímavý, ale pokud někoho takhle po letech potkaj, je to klidně možný, že (by) se ta scéna odehrála tak jak čekanka napsala.

JASAN
09. 07. 2003
Dát tip
Já lidi na drogách neznám. Extrapoluju z toho, co jsem zažil s pár alkoholikama. Ale fakt, ty lidi maj vopravdu silnej vztah akorát k chlastu. Všechno ostatní je jen tak na povrchu. A je úplně jedno, jaký byly předtím. A když pak mají světlou chvilku, tak se zasebevraždí, což je podle mě docela rozumnej počin.

Já myslim, že opravdu převážná většina feťáků jenom krade a myslí na drogy a nějaký přátelství je jim šumák. Ale věřim tomu, že můžou mít světlou chvilku :-) SB: je mi dvakrát tolik, co tobě, předpokládám a mám toho opravdu hodně za sebou. A taky nejsem sama. Možná to budeš za dvacet let vidět jinak. Pochybuju, že najdeš chlapa, kterej bude mít stejný samaritánský sklony, jako ty. A navíc budeš mít děti a vsaď se, že jim to neuděláš!

Bernadeta
09. 07. 2003
Dát tip
Pěkně si to napsala***

j_i_r_i_k
09. 07. 2003
Dát tip
cekanka: Hmmm, je jedno, zda nám lžeš či ne... Uznávám, že pokud vezmeš realitu (někdo takový existuje, teď je na drogách, není/nebyl to pro Tebe cizí člověk) a vhodně ji oplácáš fikcí, je dost těžké odhalit, co je co... A navíc jsem byl nakloněn po přečtení dílka tomu, že to je čistá fikce (bo mi pár věcí nesedělo) - jenže pak přišla ta Tvá nešťastná poznámka "Navíc jsem ho měla fakt ráda"... Proto se připojuju k názoru, abys na otázky týkající se osobního prožitku prostě neodpovídala, ani nijak nenaznačovala... Jiná věc je, když někdo ví o Tobě něco, co pak v dílku najde, pak se ta autobiografičnost těžko skrývá :)...

Co je realita a co je fikce? Jestli čekanka měla někdy podobnej vztah je ouplně fu(c)k. Má to obecnější rovinu? Má. Takový případy jsou i rozehraný vztahy. Krásně popsaná zbabělůstka na konci. Jestli se to fakt stalo, taxi čekanko zas frajer(ka), že to na sebe řekneš. Hezky se to četlo.

JASAN
08. 07. 2003
Dát tip
Ten narkoman je strašně nepravděpodobnej. Pokud někdo vopravdu propadne droze, nerozeznává dobro a zlo, lidi které má rád a které nemá. Všechno je pro něj stejný, kromě drogy.

Mrkvička
08. 07. 2003
Dát tip
Ach jo, tak tohle jsem číst neměla. Ale moc se mi to líbilo. I když smutně :o( t*

Aki
08. 07. 2003
Dát tip
drsný.. dobrý....* JASAN: ty seš feťák, že to tak dobře víš? on nemusí bejt každej jako ty, víš... :o)

Endif
08. 07. 2003
Dát tip
j_i_r_i_k: Taky mám pocit, že by na Písmáku měly být především fiktivní příběhy - snad proto, že je to literární server, nikoliv psychoterapeutický seminář, kde by autor měl (?) svoje pocity proměnit v umělecké dílo (byť amatérské), namísto prostého převyprávění... což je ale na diskuzi, se kterou nás čekanka vyžene do Seriálů :) cekanka_ucekana: ... ale jinak to není špatný :)

yoyo
08. 07. 2003
Dát tip
*

j_i_r_i_k
08. 07. 2003
Dát tip
Endif: Nevyžene, se s tím už smířila :)... A na diskusi to podle mě neni, leda bys sem přitáh nějakého zastánce vylévání intimna do dílek, aby to bylo o něčem... Přitakávat si o smyslu literárního serveru... Mám asi i lepší věci na práci :)...

Když vy mi všecko sežerete, neptejte se mě už, co je realita a co je fikce. Já jsem se přesvědčila o tom, že je to úplně fuk, protože když lžu, tak mi věříte :-) Teď ze mě vypadne pravda o bráchovi. Ten člověk existuje. Kdysi jsme spolu měli opravdu nějakej vztah. A je pravda, že teď je na drogách. Ostatní je vaše milovaná fikce :-) A seriály jsou smazaný .-)))

Pivson
07. 07. 2003
Dát tip
To je opravdu skutečnost? Ale no proč ne, stává se ledasco :-)*

Hester
07. 07. 2003
Dát tip
***** zase je to živý a chytá to za srdce a za křídla.

jednou ti povim, kde ty křídla jsou :-)

Rowenna
07. 07. 2003
Dát tip
***

guy
07. 07. 2003
Dát tip
dost tomu rozumím, leckoho něco podobnýho potkalo, rozumím tvýmu pocitu zaústěnýmu v prologu; dokud si můžeš bez nalhávání říkat tu větu, co máš na konci, je to ještě relativně dobrý ***

Olina
07. 07. 2003
Dát tip
***************************

Guy: A až nebudu moct? Já si to nebudu dlouho vyčítat, znám se, vždycky jsem se bála feťáků, bála jsem se ne těch srček, v kterejch jsou, ale toho, že mě do nich zatáhnou. Já jsem strašně závislej člověk.

guy
07. 07. 2003
Dát tip
pokud máš takovou náturu, tak je to o.k.

JASAN
07. 07. 2003
Dát tip
Debilitka.

Guy: OK asi neni nic JASAN: Nene, tohle debilitka neni, nemsti se, kýlo!

guy
07. 07. 2003
Dát tip
já to pojal asi víc obecně, nemyslel jsem jen na feťáky ... jakože oni nejsou jediní, komu se může pomoct, ale ...

JASAN
07. 07. 2003
Dát tip
Sem myslel, že ti udělám radost.

guy: No, víš, když jsem četla myslim Memento, tak tam se objevovaly různý názory typu: Oni si zničej zdraví a společnost potom na ně doplácí, nemakaj, akorát kradou a tak... A já stejně myslim, že to je pravda. A fakt bych nechtěla někdy, aby byl nějakej feťák závislej na mý pomoci, protože bych nevěděla, co si s tim počít.

Jasan: Dyk jo, ty mi děláš radost neustále :-)))))

guy
07. 07. 2003
Dát tip
čekanko, pokouším se ti sdělit, že tvoje dílo u mě vyvolává asociace, který nejsou omezený jenom na závisláky, snažím se ti sdělit, že u sebe sem neměl na mysli závisláky na ty drogy, co sou jako drogy ouředně pojímaný - hergot, neříkej mi, že těm, co nefetujou, pomůžeš úplně pokaždý

Guy: OK OK OK, tak se nerozčiluj, uznávám, jsem trošku mimo, promiň :-) Nepomůžu jim, ale budu se o to snažit. Pomoct feťákovi se asi snažit nebudu.

guy
07. 07. 2003
Dát tip
čeky, já se nerozčiluju nad tvým mimo, mě rozčiluje to dělení - když někdo bude vypadat a jednat stejně jak tvůj "brácha", ale nebude fetovat, tak se přesto budeš snažit?

No, popravdě, asi jo, já jsem hodně tolerantní k tomu, co lidi vyváděj. Protože si pamatuju, co jsem vyváděla já a co jsem si nadrobila. Je mi takových lidí líto, většinou maj hnusný věci za sebou

guy
07. 07. 2003
Dát tip
čekanko, nezlob se, už tě nebudu trápit, ale stejně ti nevěřím, já si myslím, že neexistuje člověk, kterej někdy zavčas nepřejde na druhej chodník, kterej se nezadívá do výlohy na "děsně zajímavý věci", kterej neprojde s odvrácenou hlavou v živém hovoru se svým společníkem ve chvílích, kdy uviděl toho svýho (byť nefetujícího) "bráchu" zavčas, aby mohl udělat, to co udělal

Ale já neřikám, že neexistuje! Já nevim, možná si nerozumíme, fakt se omlouvám, mám zastřeno

guy
07. 07. 2003
Dát tip
ale já ti rozumím, já prostě měl "ségru", který jsem taky nestihl pomoct, a přitom nefetovala, to je celý

tak já třeba někdy zkusim radši napsat něco veselýho

guy
07. 07. 2003
Dát tip
cítím, že mě odbejváš, ale já už tě fakt nechám :-))) a příběh "bráchy" je dobrej

No, vidíš. A je to ze života

Já myslim, že pro něj to je dost osudový :-) Navíc jsem ho měla fakt ráda. Dík :-)

Pivicko
05. 07. 2003
Dát tip
Teda, ty mě stále překvapuješ... Co říct? Tip

pivíčko: No, to jsem ráda, že tě překvapuju, i když nevim, čim :-)))))

j_i_r_i_k
05. 07. 2003
Dát tip
Tou poznámkou SV si to zkazila :(... Jsem chtěl věřit, že je to poctivej úžasnej kus fikce... A ony další paměti....

No, když já za to nemůžu, že si to nemusim vymejšlet :-))))) No jo, tak já si kvůli tobě něco zase vymyslim...jenomže, jak jsem zamilovaná, tak mi to nende a nende! :-)

j_i_r_i_k
05. 07. 2003
Dát tip
Tak já si počkám, za kus fikce od Tebe to určitě stojí :)... Teda tím nechci říct že jako čekám, až zase nebudeš zamilovaná, to jako že čekám, až nějaká ta Múza pronikne i přes tu zamilovanost :)))...

Já teda nevim, ale mně přijde, že fikci neumim vůbec! Co tě tak uchvátilo?

j_i_r_i_k
05. 07. 2003
Dát tip
Uchvátilo? No, spíš čekam, až uchvátí :)))...

A proč myslíš, že uchvátí?

j_i_r_i_k
05. 07. 2003
Dát tip
No protože ta realita Ti fakt de přece :)))...

Asi nejde, když čekáš na fikci! :-)))))

j_i_r_i_k
05. 07. 2003
Dát tip
No to z principu, bo si myslim, že by měli autoři spřádat fiktivní příběhy, klidně do toho nacpat i něco z reality, ale určitě ne vypisovat svoje vzpomínky, to je, jak jsem někde napsal, šizení čtenáře, bo ten má právo na fikci :)...

Jo? No, to je zajímavej názor..... já bych nerada někoho šidila :-))) A stačilo by, kdyby to bylo trošku vymyšlený?

j_i_r_i_k
05. 07. 2003
Dát tip
No, kdyby hlavní nit byla vymyšlená, to by stačilo... Že na to nabalíš spoustu sebe, s tím asi nic nenaděláš, to bys nebyla Ty :)...

No a když hodim nějakou fikci, stejně mi nevěříš, že to je fikce, tak s tim asi fakt nic nenadělám :-)))))

Pivicko
05. 07. 2003
Dát tip
No přece těma příběhama! To je pro mě jak z jinýho světa :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru