Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

majte ma radi!

12. 07. 2003
4
1
1807
Autor
zvedavec

Nestojím o hlbšiu ani o plytšiu kritiku, jedine, keby šlo o pochvalu, sa unúvajte!

Vypočula som si (v poslednej dobe a z rôznych zdrojov):

 

  • Mám ťa rád, ale mal by som ťa ešte radšej, keby si sa snažila odstrániť svoje chyby (s presným vymedzením, ktorých chýb som sa dopustila).
  • Máš poslúchať. Budem ťa mať rád, ak budeš poslúchať.

 

Majte ma radi!


1 názor

beda
25. 09. 2003
Dát tip
:-) *

Johani
25. 07. 2003
Dát tip
majte ma radi! :-))) maj ma rada. a ja sľúbim, že ťa nebudem poslúchať! Johanka :-D

zvedavec
25. 07. 2003
Dát tip
No vidíš, chápeš ma! A ja Ťa už mám rada! Nie že budeš poslúchať. Ja aj tak nerozkazujem! K tomu cudzia uvaha, ci basen: *** Antony de Mello: Neměňte se Byl jsem neurotický, už celá léta. Míval jsem úzkosti a býval jsem sklíčený a taky sobecký. Každý mi říkal, abych se změnil. Měl jsem na ně vztek, a zároveň jsem s nimi souhlasil a chtěl jsem se změnit, ale nešlo to, ať jsem se snažil sebevíc. Nejvíce mně mrzelo to, že i můj nejlepší přítel na mě naléhal, abych se změnil. Cítil jsem se bezmocný, jako bych byl v nějaké pasti. Pak mi jednoho dne řekl: „Neměň se. Mám tě rád právě takového, jaký jsi.“ Ta slova byla pro mé uši rajskou hudbou: „Neměň se. Neměň se. Neměň se... Mám tě rád takového, jaký jsi.“ Uvolnil jsem se. Obživl jsem. A najednou jsem se změnil. Teď vím, že jsem se nemohl doopravdy změnit, dokud jsem nenašel někoho, kdo mně má rád, ať už jsem se změnil, či ne. *** Ale možno si ju čítala na christnete.

Liso
16. 07. 2003
Dát tip
To je typicka vojenska poucka co nas ucili na vojenskej katedre! :-)

zvedavec
16. 07. 2003
Dát tip
teda, Vas ucili veci! :-) Hovorit v mnoznom cisle, ci Vas naucili tu vetu, ktora je na konci Tvojho prispevku? Ale i jedno i druhe je nezvycajne!

zvedavec
15. 07. 2003
Dát tip
;-) vdaka Ale ved ja netvrdim, ze niet co kritizovat, ani len to, ze sa z toho neda zobrat ponaucenie! Ibaze mam INU definiciu lasky! *** A este, ze nemusi byt niekto ani prilis milujuci, len chladnokrvne rozmyslajuci a mohol by na to prist: Tazko sa prijima kritika za kritikou a tazko, ked je tym podmienene to, ci ma niekto bude mat rad (to je vydieranie). A ak chce niekto DOSIAHNUT ZMENU, tak tazko ZAPLAVOU kritiky! inak, moja dcera brigaduje v Mac Donalde, postupila - mam sikovnu dceru - odteraz bude uz aj trenovat novych zamestnancov. A to prve, co jej povedali, ze ma sa naucit: kazdu kritiku zacat tym, ze urobi pochvalny suhrn vsetkych veci, ktore ten uciaci sa urobil dobre! Potom znesie i kritiku a je velka sanca, ze ju prijme. Este sa bude aj citit dobre. ;-)No, u teba Liso som privela tvrdo podanej kritiky - na moju adresu - nezazila, nastastie, tak preco to mnozne cislo? *** Sleeping_beauty: vdaka! Teraz ma trochu uz aj poznas ;-)))! A ja Teba.

Liso
14. 07. 2003
Dát tip
:-)) Dobre to ladi aj s tym prologom! A paci sa mi, ze nas mas rada aj ked sa dopustime tej chyby, ze Ta pokritizujeme! ;-)

Dash_707
12. 07. 2003
Dát tip
:)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru