Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Niektorí odišli, iní prišli

16. 07. 2003
1
1
1190
Autor
zvedavec

Niektorí odišli, iní prišli

 

 

 

 

Iba keď Židia prechádzali cez Červené more,

vody sa rozostúpili

a ostalo naprosté sucho,

no i to len na potrebnú chvíľku,

tak ako u mňa.

 

Aj vtedy dávno

 

pritiekli

nové vody...

 

...veď Egypťania

na naplnenie prázdna

i životmi zaplatili.

 

vďaka

 

že (tí moji) prišli, i keď je sucho

 

už nie je ani sucho, keď prišli

 


1 názor

Naso
18. 07. 2003
Dát tip
téma celkom silná, len sa strácom v pojmoch oni-moji. Kto? Egypťania ako všeuniverzálny pojem? Jedni prídu, druhí odídu, kolobeh života, efemérnosť, všetko tu už raz bolo a tak? nechám si vysvetliť...

zvedavec
18. 07. 2003
Dát tip
:-) No, to mas tak: vselico sa mi v poslednej dobe pomenilo. Mne osobne v mojom zivote. A k tomu: Niektori ludia, ktori tu boli dosial, (vdaka tomu? niektori asi vdaka tomu) zmizli, ini ale prisli. Ak zmiznu ludia, ktori tvorili podstatnu sucast mojho zivota, ktori boli doleziti - pri urcitej prilezitosti, a ak to nie je dokonca ani len jeden, ale je viac takychto pre mna dolezitych strat, tak je to pre mna dost velke "sucho". Preto vyslovujem tu vdaku im, ale i zivotu...dosad si, koho ci co chces, mozes aj Boha, ze na druhej strane sa zjavili ini "moji". Nie, nenapisala som to jasne. Asi som to ani celkom jasne pisat povodne nechcela.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru