Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(mé) Letní dny...

20. 07. 2003
7
0
3414
Autor
T_O_M_

Zdá se mi, že na Písmáku je teď málo nových básní a jejich úroveň je slabší, proto jsem se rozhodl vylepšit to jednou mou novinkou, kterou jsem ještě vylepšil fotkou. :-) Prostě jen tak pro radost psaná indispozice… P.S.: Ten inzerát myslím vážně!!

Je horké léto

a ze všech dní

tak sladce dýchá láska.

Jak slunce hřeje, voda chladí,

jak parkem rozkvetlým,

jde se zmrzlinou kráska.

Opálená,

v sukni která svádí…

 

… Hmm

a jak se tak dívám na ni…

 

Mé hormony mi asi neprominou,

proč nejdu s ní a nebo nějakou jinou.

Proč na lavičce sedím osamocen,

když rád bych řekl: "jen má lásko pojď sem"…

 

Zkrátka není to lehké být v létě sám,

proto ještě k básni píši P.S.

 – inzerát posílám.

 

P.S.: INZERÁT

Přijedu hned k milé holce

S růží v zubech na motorce!

 

 

 http://moji.motorkari.cz/foto/suzuki/1105_1_4l.jpg

 


Honza_Princ
28. 10. 2005
Dát tip
:)))) pobavilo a tady navíc píšeš tak lehčejc než jinde. to ty hormony*

K_Anče
10. 09. 2005
Dát tip
Asi vložím další dílko seznamovací:))))

K_Anče
09. 09. 2005
Dát tip
Díky za avi! Jen si tak říkám, čeho je člověk ze zoufalství schopen...vloží seznamovací inzerát na Písmáka:))) To je vrchol!!!!!! Takový lidi to nemůžou mít v hlavě srovnaný :o)))))))))))))))))))))))))))))))

T_O_M_
09. 09. 2005
Dát tip
Tak a teď sem uraženej! :-( Co s tím budeš dělat? :-) P.S.: Zn?

katugiro
27. 12. 2003
Dát tip
hezká proradostní, přestože dávám přednost jednostopému prostředku vlastnopohonnímu :)

Smailinka
02. 11. 2003
Dát tip
jo ale čkoda že už je taková kosa* PS-nemam ráda kluky s kytkama v puse;)

T_O_M_
02. 11. 2003
Dát tip
Jo, jo škoda že je zima ale stejně - motorka se bude teprve opravovat po havárce, takže bych stejně nejezdil... P.S.: to už jich za tebou tolik přišlo s tou kytkou v puse??? :-))

Smailinka
02. 11. 2003
Dát tip
zaplat pánbů ne, prostě to nemam ráda, taková pitomina mi to přijde, kytky patří dívkám a nenosí se určitě v zubech, i když někteří lidi to maj asi rádi...

Sandra
01. 10. 2003
Dát tip
Opravdu ses trefil. Přesně moje letošní letní pocity .... takže TIP

Sandra
01. 10. 2003
Dát tip
PS: A božská mašina!!!! Kdyby to šlo, tak máš tip ještě jeden !!!

T_O_M_
01. 10. 2003
Dát tip
Sandro díky potěšíla jsi mě mooc. Mě potěší pár hezkých slov víc než tip! No škoda, že jsem letos dojezdil - už je šeredně a kromě toho mašina se opravuje po havárii... :-( Až budu mít čas, tak zkouknu zase já Tvé básničky. Hlavně tu s názvem Most přes řeku - já totiž plánuju uveřejnít svou básničku Madisonské mosty...

dorka
22. 09. 2003
Dát tip
juuuuuj, velmi, ale velmi mila basnicka. samozrejme s tipom. :))))

T_O_M_
22. 09. 2003
Dát tip
Jsem moc rád, že vyvolala tolik veselí - vážně!! :-)) a díky dory!

Nicollette
17. 09. 2003
Dát tip
ááá, přidals fotku a hele co je tu ženskejch :)))) PS,mě fakt dostalo, to je suprová vychytávka :) tip za to :) .........*

KayTee
10. 09. 2003
Dát tip
mně se to líbí ;o)))*

Hanacka
11. 08. 2003
Dát tip
Prima odpočinkové téma. Kluk na motorce s růží v zubech, to je hezká představa.

Trancy
29. 07. 2003
Dát tip
Já nechápu, jak to děláš! Nad jedním tvým dílkem mi tečou slzy, nad druhým s úsměvem kroutím hlavou :+) Ach ti chlapi

Camus
28. 07. 2003
Dát tip
Mno, já nejsem tak náročná, mně by stačila i taková mašina, ba i to auto bych přežila...;-) Dílko se mi moc líbí, myslím, že to vystihuje pocity většiny (nevím, proč se mi chce napsat ´mladých´ ) lidí, kteří jsou v létě bez partnera. Akorát, že to nikdo nahlas neřekne, takže skvělý, že to někdo konečně udělal!

Morney
24. 07. 2003
Dát tip
Mě by se ten kůň taky líbil víc :-))) Ale jinak je to fain letní blbůstka :-))

Když já chci černýho koně :-)))

T_O_M_
22. 07. 2003
Dát tip
Tak bohužel menší změna. Nepřijel bych na motorce, ale autem... Co čert nechtěl, mašinu jsem dnes trochu poupravil výletem za hranici běžných cest... (zkrátka jsem si udělal výlet do příkopu). Letos jsem dojezdil - oprava výjde na cca. 20 000... TECHNICKÁ POZNÁMKA - kdybych jel se spolujezdkyní, tak se mi to zaručeně nestane. Protože přehnaně rychlá jízda už by pak nebyla tím hlavním požitkem...

Diana
22. 07. 2003
Dát tip
Tome, hlavně že žiješ a jsi v pořádku! Příště tedy - a to Ti ze srdce přeji - na motorku jen s milou spolujezdkyní!

lopatka
21. 07. 2003
Dát tip
toto je fakt dobre,na ten inzerat sa neda neodpovedat :) si mi zlepsil dnesnu naladu, sa tu usmievam,ked toto pisem, tip

ashentree
20. 07. 2003
Dát tip
No, nevím jestli děláním inzertního serveru z písmáka jeho úroveň pozvedneš :-) Snad se tu najde nějaká motorkářka a TiPne si tě ;) Jdi hloubš, člověče, i v tom horku to jde :-)))

T_O_M_
20. 07. 2003
Dát tip
Díky za postřeh - vím, že je to trochu laciné, ale jednou za čas se to snad dá tolerovat...?! :-))

Diana
20. 07. 2003
Dát tip
Vylepšils to. :-))) Nejhezčí je ten inzerát :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru