Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pouze moment

18. 06. 2000
6
5
3417
Autor
JiKo

Svíčka poblikává a svým plamínkem slabě osvětluje okolí. Na tvém obličeji se zjevil neočekávaný obraz, tak podivný, ale i nekonečně přesný. Vidím v tvém obličeji teplo i žár, lásku i oddanost. Mé srdce teď nenaříká, přestože je hluboko natrženo a bolí mě. Znalý lásky a zklamání by řekl: nikdy nebude "MY" znovu, však nyní ve tvé tváři vidím, že "MY" opět platí ... Neměl jsem na výběr, musel jsem tě pustit z objetí. Pouze moment to bylo tak skutečné, tvá tvář pláče. Pouze moment trvalo to zdání. Byl to pouze nápad světla !

5 názorů

JiKo
27. 12. 2007
Dát tip
je to už ho*dně dávno :))

Háber
27. 12. 2007
Dát tip
aha ho*

JiKo
17. 08. 2007
Dát tip
jooo díky :) akorát na těchhle vykopávkách štve to ukradený řádkování... takhle bez rytmu a zastávek to musí být těžký čtení

JiKo
01. 05. 2001
Dát tip
báseň co mě provádí životem

myrinda
24. 11. 2000
Dát tip
moc dobry...

Irmoška
10. 11. 2000
Dát tip
skoro mě to rozbrečelo..je to dost dobré a má to duši..

Prokletí
24. 10. 2000
Dát tip
*Pouze moment: nevím, jakou kategorii Ti přiřadit, asi nejjdnodušší je opravdu Ostatní... "Byl to pouze nápad světla !" ... kvalitní ... jen prosím o velké L v Lásce... Mirdo, protiřečíš si ... musel bys přidat ten celek ... 8o) m.

Miroslawek
05. 10. 2000
Dát tip
Nepřidal bych nic, spíš bych to zasadil do nějakého většího celku.

Miroslawek
04. 10. 2000
Dát tip
Dost dobře popsaný pocit ... až mne zabolelo. Škoda, že ten fragment jen tak visí ve vzduchoprázdnu.

JiKo
04. 10. 2000
Dát tip
Míra no je to asi z tvého pohledu fragment, ale myslím, že tam je vše co má. Co bys ty přidal ?

J
17. 09. 2000
Dát tip
Tip. A dík za to, co z Tvého psaní ke mně promlouvá.

Hackman
19. 06. 2000
Dát tip
a to neni spatne...*

slavek
18. 06. 2000
Dát tip
srdce by chtělo, však rozum neumí. Proud řeky ztichl, nic už nešumí, slova již vyřčena, v úprku světa, a na rtech zbyla, poslední věta, sbohem a šáteček..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru