Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tasemnice

25. 08. 2003
32
0
4014
Autor
Yfča

Pokud se písnička podaří natočit, fláknu pod text empétrojku... Je to jedna z mých celopísní.

 
Tasemnice ve mně slídí,
prohání mi střeva,
málokdo snad rád to vidí,
mně to ale neva.

Alespoň se zhubnu trochu,
aniž dělám kliky
a upoutám moře hochů.
Tasemnice, díky!

Kolouch
21. 03. 2005
Dát tip
:))*

Empty
17. 06. 2004
Dát tip
supééééééééééééér!!!!!!!!!****** Pěkná zkrarka Galí:)))))

Seregil
15. 10. 2003
Dát tip
Vtipné *

j_i_r_i_k
07. 10. 2003
Dát tip
A kde je ta empétrojka? A že je to primitivní - no a co, to je klad :)... A japa je to s tou zprávou, že to bude zpívat Kačaba?

to je supr čupr

quapa
04. 09. 2003
Dát tip
*

Kolega
28. 08. 2003
Dát tip
Barobrk má pravdu. Přesto pobavilo. :-)

Diana
27. 08. 2003
Dát tip
To se vám to chlubí faunou co vám rejdí těly, když já skrývám závist tajnou. Mně ulítly jen včely!

rainman
27. 08. 2003
Dát tip
nojo, není červ jako červ...astronomové pořád něco povídají o červích dírách, tak mě Yfčo napadá, jestli - a kde - má ten Tvůj červ taky díru...

djPes
27. 08. 2003
Dát tip
Kdo nesouhlasí s tím co se děje, ať dočasně zastaví publikaci na Písmáku. IGNORUJTE PUBLIKOVÁNÍ NA PÍSMÁKU, DOKUD S NÍM BUDE MÍT LYRYK COKOLIV SPOLEČNÉHO!!!! Máte-li potřebu svá díla publikovat, je spoustu dalších serverů, kde zatím můžete publikovat - např. www.totem.cz , www.epika.cz a další určitě najdete třeba ve vyhledávačích Pošlete avíza všem svým známým

Lyrique
27. 08. 2003
Dát tip
DJPES: ....a co sa vlastne deje, co robi Lyryk? nechapem.

djPes
27. 08. 2003
Dát tip
Lyryk maže nepohodlné nicky a jejich díla, podívej se na kategorii diskuze a najdeš tam víc.

Stevenson
25. 08. 2003
Dát tip
Ja mam navic k tasemnici jeste brouka v hlave a klidne vam mohu rici ze to zvladan hrave.. Ta semnice uchovava telo pekne v lajne s broukem se mi povidava pekne, i kdyz tajne Fandim si jakou mam kliku na jine koukam z patra neni treba telocviku ani psychiatra...

Lyrique
25. 08. 2003
Dát tip
take nieco osladi spanok... tak posielam 00:52-tip a good night :-)

Josefk
25. 08. 2003
Dát tip
:-))) jak který :-)

Toxman
25. 08. 2003
Dát tip
Stevenson: Taky dobrý... hlavně, že je to o zvířátkách :o) Yfča: Tak mě napadlo, můžu to zařadit do klubu milovníků zvířat :) ?

Bobísek
25. 08. 2003
Dát tip
Jako Bernadeta - špicovní! :-)))* A dej sem odkaz, až to nazpíváš -nebo to bude zpívat Kačaba? :-)))

Nechceš mi poslat jeden článek? :o) Dost akutně ho potřebuju!!!

Yfča
25. 08. 2003
Dát tip
katugiro: Při těle nebyl nikdo. :o) Ale s odstupem času uznávám, že jsem měla zapět něco decentnějšího, například Šlapací píseň: Ej, tam u Karlových Varů stojí děva lepých tvarů, včera stála, dneska zase, Laco Déžo ji tam pase... atd. Toxman: Bude mi ctí. :o)) Monty: Myslíš článek jako článek, nebo máš na mysli článek jako článek? ;o)) Ostatní: Až to "nazpívám", avízko pošlu. Slibuji. :o))

Článek jako článek, samozřejmě.

Mathew
25. 08. 2003
Dát tip
mně se hubený taky nelíbí..:) ale tohle je bezva, zasmál jsem se :) *

Yfča
25. 08. 2003
Dát tip
Monty, dík za upřesnění. :o))

Hanna
25. 08. 2003
Dát tip
Snad otylou raděj býti nežli večer přikrývat peřinou své tělo štíhlé a současně toho červa. :-))

odezdikezdi
25. 08. 2003
Dát tip
:)))))****

Aki
23. 08. 2003
Dát tip
:o))*

Albireo
23. 08. 2003
Dát tip
Bezva! Na MP3 se také těším, pošleš avi?

Bernadeta
23. 08. 2003
Dát tip
Špica :-)* Alespoň se zhubnu trochu, aniž dělám kliky, a upoutám trpasliky aji tajtrliky :-)

Nevímkdo
22. 08. 2003
Dát tip
dík za avi jen nějak nevím ??????????????????????????? mám pocit že něco takového mi složí mý blízcí k třicetinám jako že kdybych tasemnici měla to bych vůbec netrpěla....

Toxman
22. 08. 2003
Dát tip
Hezké... pokud to bude jako písnička, můžu taky poprosit o avízko ? Zatím tu nechám tipík :)*

Yfča
22. 08. 2003
Dát tip
Toxmane, už to písnička je (cca 27 let), enem z teho musí Jiřík udělat empétrojku. Největší rozruch jsem tímto (pro mne typickým) výtvorem způsobila před mnoha lety na ségřině svatbě. Moje máť tenkrát pořád hučela, ať koukám na sladké dřevo zabrnkat nějakou svoji písničku (myslela samozřejmě moje "normální" písničky), neboť se svatebčané tvářili zasmušile. Tak jsem hrábla do strun a zapěla Tasemnici. Když jsem dozpívala, nikdo z rodiny se mnou týden nemluvil, svatebčané se tvářili ještě hůř, usmíval se pouze obsluhující personál (jeden z číšníků si dokonce řekl o text a o akordy). My "umělci" to halt nemáme lehké... :o)) Až bude mp3 k poslechu, avízko zašlu. :o)

guy
22. 08. 2003
Dát tip
Je to skvělý i bez akordů - brňáci by řekli špica! ***

katugiro
22. 08. 2003
Dát tip
sestra, její nastávající, či ostatní svatebčané byli při těle? :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru