Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kouřová clona

01. 09. 2003
6
0
2350
Autor
Semeno

Nad modrou planetou

neznají se

lidé planí

vůně nevkusu je pouhou

léčkou

sebe naplnění.

 

Za svobodou stojí,

železnými pažemi

brzdíc tanky,

však uvědomněle zabíjí

nedobrovolníky.

 

Milovaní,

vy s druhým koncem lana

pružiny

skotačivě pružíme

ve skocích vysokých

do délky i šířky

vesmír pokořen

sny..

 

a otevřu oči

dopadnu na zem

už nestihnu se odrazit

abych byla slepá.

 

 

V zorničkových průhledech

svou tvář na mě šklebí

mává         (smrt)

a já se děsím.

 

Ví o vás

a ví o mě

ví všechno

i to, že mě dostane.

 

Strach mi podbarvuje úsměv

zoubky se jasně blýskají

a hrdinové médií

v životních krizích

vděčni, objímají nikotinového boha

 

" Děkujeme, nesl jsi nás životem

a i teď jsi věrným přítelem

s pevnými pažemi! "


leenai
04. 10. 2005
Dát tip
3. strofa moc fajn, jinak.. asi mi zpracování neoslovuje často ale používáš krásné obraty.. :)

Semeno
04. 10. 2005
Dát tip
.................................. Zpracování neoslovuje, ........ je příliš konkrétní, neuhnětené a naivní. Miluji je.

leenai
04. 10. 2005
Dát tip
konkrétní -to mi neva, naivní se mi to až zas tak nezdá, ale je pravda, že slovo neuhnětené asi vystihuje moje námitky, v jistém ohledu co se týče těch obratů... musím to říct eště jednou, abys to vnímal... jsou opravdu krásnééééé :))) škoda jich, věnuj se jim :)

Semeno
04. 10. 2005
Dát tip
škoda jich, jsou to jen obraty, nikoliv myšlenky. děkuji za radu

leenai
04. 10. 2005
Dát tip
obraty z myšlenek bych spíš řekla.. jak chceš :))

Semeno
15. 02. 2004
Dát tip
Debilní strach! Bez něj by nebylo adventure! Kes.. *:o))

kindly
14. 02. 2004
Dát tip
hezký, zvlášť to spojení: strach mi podbarvuje úsměv *

kindly
14. 02. 2004
Dát tip
hezký, zvlášť to spojení: strach mi podbarvuje úsměv *

Semeno
25. 12. 2003
Dát tip
Svatyni? Pokušení k útěku.Tam ho hledej, jestli ho miluješ. Protože, kdo ho nemiluje, toho ukope.

romale
23. 12. 2003
Dát tip
Ten nikotinový bůh! Kde že má svatyni?

Semeno
04. 09. 2003
Dát tip
Já sem debil, to je sranda. se na tebe těšim ,ale nejseš sama, chlape

Semeno
03. 09. 2003
Dát tip
Tuříne, to znamená, ..podpora, ..podpora... He? Jo? Neboj nebudu skákat radostí. Víš, totiž je mi to naprosto putna. A je mi to jedno. Slyšela jsi někdy lhostejnou radost? Opravdická mňamka k tomu, aby si člověk konečně postavil tu gilotinu.

turandot
03. 09. 2003
Dát tip
JO, moralistko se zlatým srdcem. Chachá mám tě ráda! :-)ó, jak sem ráda, že je ti to kbelík, chlape. I to, že se od nikotinovýho boha odtáhnu...

Marthin
02. 09. 2003
Dát tip
:-)) Tohle je dobré..:-)

Semeno
01. 09. 2003
Dát tip
Kunhúto? Taky tě miluju..

StvN
01. 09. 2003
Dát tip
....vesmír pokořen sny.... To je asi tak jediný, co stojí za povšimnutí.

turandot
01. 09. 2003
Dát tip
Připomínáš. Měla bys sem dávat zvukovej záznam. Je to silnější. Ty poslední verše se mi mlátily v hlavě tolikrát od tý doby, cos je vyslovila. Lék?..-Užívat smysly sluchovými- Potom by nikdo nemoh říct, že se mu líbil název? nebo vesmír pokořen sny!!!! COŽE? skotačivě pružíme ve skocích vysokých do délky i šířky " Děkujeme, nesl jsi nás životem a i teď jsi věrným přítelem s pevnými pažemi! " Tohle-sakra-se přce vrejej hluboko pod kůži a svědí dlouho potom.

Inian
31. 08. 2003
Dát tip
Hehe, jasně a já jsem vždycky tak nějak uprostřed ani vepředu ani vzadu, a tak ti, co trucovitě ještě nevyběhli, na mě volají ať počkám a ti vepředu se neotáčí.Takže to pak dopadá tak, že mi cpou něco, o co nestojím a to, co bych chtěla, mi dát nedokážou?NEMŮŽOU!? Ztratili, co jsem u nich hledala a vyměnili za láček, který, doufám, nesmyje se při příštím dešti.Ale, kdo ví? I já se můžu změnit a popřít se ve jménu vykuklení:-)

Inian
31. 08. 2003
Dát tip
jo a samozřejmě-T

Semeno
29. 08. 2003
Dát tip
Se ti líbí název? No prosim, je k mání, je váš, slečno? Pane? Vše jen pro vás, vaše přání jsou mi rozkazem, je libo zabalit?

Semeno
29. 08. 2003
Dát tip
Kelim: Ty to zakecáváš! Já ti dám vleznutý části, ..blbý, co má bejt lepší? Povídej, přeháněj..

m11
29. 08. 2003
Dát tip
t

nepodarka
28. 08. 2003
Dát tip
řekla bych, že samotná báseň se ani zdaleka nevyrovná bezvadnému názvu. A to nemyslím nijak zle.

Kalim
27. 08. 2003
Dát tip
ne, víš, co je dobrý, jak jsem si připomenul tvůj hlas, tak se mi ty vleznutý části líbí ještě víc...

Kalim
27. 08. 2003
Dát tip
víš, bylo jsi nad námi -nekouřící čas byl tvůj (a cigarety naše) :-)

Kalim
26. 08. 2003
Dát tip
tak tahle moje není; jen teda v některejch okamžicích se mi vlezla

Semeno
26. 08. 2003
Dát tip
Hmm, sebekritika bolí, v okamžicích zapomnění, ne? Zajímalo mě co řekneš. nejlíp sem se cítilo tam před váma před ti m zakouřenym sálem, kde cigáro v ruce nedržela snad jenom kunhúta. :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru