Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soumrak literárních serverů?

05. 09. 2003
2
0
2107
Autor
marvil

Jak tak brouzdám netem,našel sem poutavej článek,kterej píše vlastně i vo tom,co se tu děje..

Je to přesně na:http://www.neraweb.cz/index.php?stype=all&id=576
Redhawk
08. 09. 2003
Dát tip
Prepacte kto je ta Martina Bittnerova ? co sa tyka clanku je to subjektivny pohlad, treba to brat tak.

Malý Napoleonek... Vyprofilovaný server... No jo, asi to jinak nejde.

Bacil
08. 09. 2003
Dát tip
Co máte proti Martině Bittnerové? Má trochu kritický pohled na Písmák, a v tom se jí ani moc nedivím. A jinak...?

dablik008
07. 09. 2003
Dát tip
a zas se nasel jeden anonymni hrdina ;o)))

Litochowitz
05. 09. 2003
Dát tip
...gut...

Šminka
05. 09. 2003
Dát tip
a jejda, webové stránky naší staré, milé Rezi:-))

Litochowitz
05. 09. 2003
Dát tip
....já neznám naši starou, milou Rezi:-)

Šminka
05. 09. 2003
Dát tip
no jo, možná ani ne Bety:-) Ale to je nakonec fuk...

Vio
05. 09. 2003
Dát tip
Ten článek není ani poutavý ani pravdivý ;-)

Albireo
05. 09. 2003
Dát tip
Vio: Pro ty, co mají dění na Písmáku z první ruky, to asi poutavé nebude, ale pravdivé je to bohužel až příliš.

Vio
05. 09. 2003
Dát tip
Albi, to je celá ta "vaše pravda". Mysli si co chceš... já vím, že některým lidem už to nikdo nevymluví, ale ten článek v některých částech lže! Netvrdím, že na něm není nic pravdivého...

egil
05. 09. 2003
Dát tip
no jo, aby si stará "dobrá" firma jménem Rézi nepřisadila.. Je trapné teď využívat situace a ...;)

Yfča
05. 09. 2003
Dát tip
Zajímavé jsou i reakce čtenářů... :o)

Vio
05. 09. 2003
Dát tip
egil ;-))) jojo

marvil
05. 09. 2003
Dát tip
Já vám ňák nepanimaju...Nevim vo co gou,ale kdo co si měl přisadit .Autor článku je ňákej Dan Hálek a co se tejče toho čí sou ty stránky sem fakt nevěděl,ale zalistoval a našel tohle: Provozovatel serveru Občanské sdružení Neraweb Já fakt radši něco prvně čtu,pak píšu...

Šminka
05. 09. 2003
Dát tip
A Neraveb je Martina Bittnerová - Kočí

ashentree
05. 09. 2003
Dát tip
Taky TiPuji...Ten clanek je cisty nazor, ktery ve vetsine (az na ten pesimismus) sdilim...Ja verim v to, ze si to novi spravcove preci jen vezmou k srdci...Neprichazejme prosim o to, co tu mame...Co se stalo, stalo se, a uz neblbneme...Neobvinujme se, kdo udelal nejvetsi chybu...Literarni server ma velky smysl, kdyz je demokraticky...Pokud by takovy nemel byt, bohuzel ten clanek rika nic nez pravdu-rusi se prvotni smysl...

ashentree
05. 09. 2003
Dát tip
Muj sen o serioznim serveru pro amaterske literaty: Literarni server mych snu je demokraticky, ma jasne stanovena pravidla hry, ktera nejsou v rozporu se zakony...Naopak vsak velmi nekompromisne dba nad dodrzovanim techto pravidel, ktera vedou k udrzeni jeho prvotniho smyslu--byti duveryhodnym a prehlednym literarnim serverem. Spravcovska komunita je nezavisla pomerne rozsahla skupina nezavislych lidi, ktera se pruzne meni, aby nedochazelo ke vzniku "spolku pratel".

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru