Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes

05. 09. 2003
4
0
2180
Autor
drfaust

Tento text jsem zde už jednou publikoval, ale asi si nedokáž dnešní den připomenout ničím jiným...., a tak mi ten hřích snad.... pro první a nikdy...

Dnes, 5. září, mají obě dvě narozeniny...

...zvláštnosti mého srdce

 

 

 

Na cestách rozejmutá dávna

 

 

Jsi můj

zapomenutý jazyk

Krajina chráněná uvnitř slov

z lásky po dešti

slyšená z dálky

...jen vinohrad popoledního malátna

 

Pak když si vzpomínám

na rozejmutá dávna

jdou břehy kolem vody

češou si vlasy z kamínků

 

Tam rostou utišená stébla

stěžně všech mých lodí     
na cestách k neslyšeným přístavům

 


Miroslawek
07. 10. 2003
Dát tip
včera dnes a zítra... v sobotu večer a v neděli ráno...

drfaust
10. 09. 2003
Dát tip
joooooooooo:)

Vio
09. 09. 2003
Dát tip
jen vinohrad popoledního malátna... malá tni... mála dosyta... *

KayTee
05. 09. 2003
Dát tip
tak jo, tak tip*

Narvah
05. 09. 2003
Dát tip
lidé, kteří si přimomínají dny vlastní tím, že publikují báseň, co už jednou publikovali mi připadají samolibí. o to je to horší, když báseň za moc nestojí. je to jako stavět si hrad ze sirek a myslet na kámen.

blondýna
05. 09. 2003
Dát tip
*

drfaust
05. 09. 2003
Dát tip
Narvah: Pokud se ti zdá, že ta báseň za moc nestojí... hmm může se stát, já mám jiný názor; považujuji naopak za zdařilou a těžko bych se s ní vyrovnával nějakou jinou... ostatně jsem dnes publikoval i jinou, kterou jsem opět věnoval pro A. a pro J. Nevím v čem vidíš poezii Ty... já právě v těchto textech... A věz, že jsem je obě chtěl uctít něčím, co považuju za skutečně dobré... Ale to by mě opravdu zajímalo, co Ty považuješ za poezii... Moje texty jsou moje osobní reflexe... z věcí okolo atd. Samolibý určitě i jsem..., ale z úplně jiných důvodů, než si myslíš Ty.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru