Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyznanie

14. 09. 2003
1
1
1334
Autor
zvedavec

Vyznanie

 

 

 

Pred dvoma rokmi na Vianoce som napísala svojmu najlepšiemu šéfovi v živote, ktorý prestal byť mojím šéfom pred šiestimi rokmi, vianočnú pohľadnicu, v ktorej som ho oslovila slovami „svojmu najlepšiemu šéfovi v živote“.

 

Vôbec nezareagoval a napokon sa mi to zdalo dosť prepiate. Prežívala som vtedy aj pocity hanby.

 

V tomto roku pred pár dňami som prechádzala okolo sídla firmy, kde mi naposledy tento pán šéfoval a po dlhej dobe som sa prestala vyhýbať návšteve svojich milých spolupracovníkov, ktorým som sa vyhýbala len preto, lebo mne všetko nevyšlo tak, ako by som si to predstavovala.

 

A pri tej návšteve som sa dozvedela, že môj bývalý šéf pred dvoma rokmi na Vianoce pobehal celú budovu a každému tú pohľadnicu poukazoval.

 

Tohto roku pred niekoľkými dňami som sa pri zvítaní s radosťou nanajvýš úprimne poobjímala a spontánne som si vymenila bozky s viacerými mne milými bývalými kolegami a kolegyňami, voči ktorým som si doteraz zachovávala (patričný?) odstup.

 


1 názor

beda
20. 09. 2003
Dát tip
Něco podobného dobře znám. Krásné poučení. Hurá, hurá ! :-)

kaktusik
16. 09. 2003
Dát tip
Naša domýšľavosť je niekedy bez hraníc .. a veľakrát je opak pravdou :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru