Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Koudy, Koudy

08. 10. 2003
2
0
1385
Autor
inblue

Takhle se zachraňují přátelé, když je jim nejhůř...

Koudy, Koudy, nevěš hlavu,

hňupi, ti jsou vždycky v právu.

 

Koudy, Koudy, žádné strachy,

prodej mobil a sbal prachy...


silence
20. 04. 2006
Dát tip
.:)

synáček
17. 11. 2003
Dát tip
Genialita v jednoduchosti! Je tam revolta mládí a zdravého, schopného rozumu! Je tam odsouzení neschopných a mocných tohoto světa, jakož i (statečný) boj do poslední chvíle vyjádřený symbolikou mobilu: nemít mobil, to je (dnes přece) definitivní konec ! Sbalit prachy na cestu domů a zachránit tak holý život...!!! To není za pět minut dvanáct, to je poslední vteřinu před tím, než dvanáctá odbije! Je v tom dynamika, rychlost, osudovost...a je to vtíravé jako známá a jednoduchá melodie, kterou stále (a všude) slyším...výkřik dokonale skrytý v nic netušící melodii. Hluboce smekám...dávám TIP a děkuji...!

finarfin
16. 10. 2003
Dát tip
... opožděný tip ... * (tví přátelé si tě určitě moc cení)

Drago
08. 10. 2003
Dát tip
pěkné a úsměvné..

Ladyss
08. 10. 2003
Dát tip
jo jo prachy, ty se hoděj každýmu :-D

nonamebeast
08. 10. 2003
Dát tip
hlavně, že je to velkým:)

T_O_M_
08. 10. 2003
Dát tip
pořád lepší když je to napsané tady, než aby to bylo načmárané někde na zdi... no promiň...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru