Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dva výnimočné prípady

11. 10. 2003
3
0
1201
Autor
zvedavec

pozorujem dianie na uliciach a vôbec všade a tak ma napadlo:

Dva výnimočné prípady

 

 

 

Prvý jedného dňa zistil, že mu prirástol k uchu mobil. Napájal sa z energií jeho tela. Prijímal hovory a mohol odpovedať. Celý deň. Aj v noci.

 

Druhý zažil niečo podobné. Ale u neho bol mobil zabudovaný. Vyšší typ, dizajnovo omnoho lepšie vyriešený  a vôbec nezasahoval do celkového vzhľadu človeka. 

Počul tiež hlasy, na ktoré i patrične odpovedal. Napojil sa dokonca na vyššie sféry...

 

Prvý sa stal slávnym. Vzbudil nádej a záujem médií a celého ľudstva.

A Druhého zavreli do blázinca.


Andulka
18. 10. 2003
Dát tip
..ja jsem problem s hledanim smyslu nemela....chytra myslenka, velmi chytre recena....:-)*

Musil
16. 10. 2003
Dát tip
Odvážné, neotřelé, bez jakýchkoliv klišé a podbízení čtenářovi. Není tam slovo zbytečné a smysl jsem si našel asi po svém, ale našel. Velký TIP!

zvedavec
15. 10. 2003
Dát tip
:-)

beda
15. 10. 2003
Dát tip
Liso: no tedy, ty mne snad strašíš ! :-)) A nezapomněli jste na třetího, který již nic nepotřeboval a "pouze" byl ? :-)))

kaktusik
13. 10. 2003
Dát tip
:-)

Liso
13. 10. 2003
Dát tip
Nechapavcom: Nemozete vsetko vediet, lebo by ste sa prilis vzdialili svetu a zavreli by Vas do blazinca! :-)))

Silvieta
13. 10. 2003
Dát tip
Ja to celkom chapem, ale uz som nieco velmi podobne citala. To bude asi tymi vyssimi sferami. :-)

beda
12. 10. 2003
Dát tip
Také bych potřeboval nápovědu. Měj se hezky. :-)

Tady se ztrácím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru