Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spleen

15. 10. 2003
8
2
3490

Batole pravilo: "Mám spleen z plín!"


2 názory


Hehehe:-) Tak to je úžasné.T

palino8
15. 03. 2006
Dát tip
hihi, dobrý! *

Papaya
05. 01. 2006
Dát tip
spleen z plín splín z plen z plín splín tyjo pěkný ...

celer
25. 05. 2005
Dát tip
ehm...jo.zažil jsem to-je to fakt zdrcující pocit,clověk se pořád v něčem plácá..a nijak to nekončí-stane se jen to ,že se to s ním táhne celý život..neříkám,že zrovna ve sračkách jako v dětství:to je zajímavá myšlenka:mohlo by to dokonce znamenat, že v dětství člověk přemýšlí hlouběji a dokáže s extrémním prožitkem vnímat depresse:no né zrovna v těchto sračkách,alébrž vše se přepočítává v našem podvědomí ..spousta věcí nabývá nových rozměrů-rozhodně se to ale nedá srovnávat s pocitem detské prdýlky, že je něčím svazována a chybí jí veškerá potřebná svoboda-dítě potřebuje volnost a prostor k růstu! Ano,přátelé jsem plně rozhodnutý,že proti dětským plínám budu bojovat a ponesu všechny následky z toho plynoucí..A já to dokážu!! Musíte bojovat se mnou přátelé!!Věřím vám..jde o zachování lidského rodu.

Diana
27. 01. 2005
Dát tip
:-))

Montrealer
28. 11. 2004
Dát tip
pokud má tvoje the batole (čti "bejtl") takový IQ, že má ze života [s]plíny, plíny už nepotřebuje *t*

Kastel
23. 11. 2004
Dát tip
"o) T

podezdívka
15. 11. 2004
Dát tip
dej sem prs, ne Pampers! :)

Co takhle: „Nemluvně pravilo... ?

Kelis
24. 10. 2004
Dát tip
no, jak může batole něco pravit a navíc ještě odborně pojmenovat své pocity ??? <------NÉÉÉ, TO byl pokus o ftííp Je to sqělé!! *t* :-)))

Giltar
24. 10. 2004
Dát tip
Popravda... taky bych radsi tentoval do plenek, tak nevim, jak jsou na tom ta batolata:-)) T

Garth
22. 10. 2004
Dát tip
:)

Kdo je Jiřík?

Neudělalo jsem dokonce žádnou práci, ono mě to jen napadlo!

Kolega
23. 10. 2003
Dát tip
Teď chápu, proč neuvádíš věk. Oni se měsíce těžko uvádějí... :-)) A moc nespěchej s dalšíma dílkama, je potřeba trochu více vyzrát. Je to sice náznak hrátek s češtinou, ale moc práce jsi na tom neudělalo Slůně...

KPWD
18. 10. 2003
Dát tip
:o) no pockej az se bude radovat ty :) az ti predvede hloubku jeho pocitu :o)), jestli ti to teda uz nepredvedlo :o)

Třeba by se zaradovali* / zaplakali* nad bohatostí* / hloubkou* jeho pocitů* / slovní zásoby* ?! :o( * / :o)* *nehodící se škrtněte

Seregil
17. 10. 2003
Dát tip
Jo to je splén.... :-)

Vinki
15. 10. 2003
Dát tip
:)

Jo, přesně tak jsem to myslelo :o)

lovi
15. 10. 2003
Dát tip
:-)))

DarkMind
15. 10. 2003
Dát tip
:)))

KPWD
15. 10. 2003
Dát tip
myslim ze by meli rodice spleen z toho kdyby ty pliny nemelo :o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru