Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Inzerát

21. 10. 2003
3
18
4676
Autor
Milly

18.10.2003 Zas jsem se o sobě něco dozvěděla...

Hledám chlapa

který,

mě dokáže

zkrotit.

Rovnoprávnost?

Jistě,

ale s jiným

nebudu šťastná.

                         Dračice     

                                

 


18 názorů

Řízek
04. 07. 2008
Dát tip
:D -***

j_i_r_i_k
17. 03. 2008
Dát tip
No jo, copak filosofé, majíce hubu plnou keců prodávají pozlacená lejna, myšlenkami sbalenými v nevzhledných ranečcích slov snaží se vyhnout činům... Tak tedy vím :) Leč sama dodáváš, že inzerátem může být zachycený pohled, skrytý úsměv či okvětní lístek jabloně v nejistě sychravém jarním ránu...

Milly
16. 03. 2008
Dát tip
Naprosto s Tebou souhlasím. (v prvním bodě) Jiříku, Jiříku,.... ach ti filozofové....! :-o .-) Kašlu na inzeráty, abys věděl!! (přestože duševní člověk podává a vysílá skoro pořád nějaký.. :-))

j_i_r_i_k
16. 03. 2008
Dát tip
Přicházejí a odcházejí, no jo, ale co když člověk nechce být pasáží, ale slepou uličkou? Některé známé pravdy lépe neznat, člověk by jim mohl uvěřit. Ale tak já netvrdím, že nejsem potěšen, ovšem některá potěšení potěší více než jiná, každý bod jsoucna je jen reakcí na jiný a snaha zachytit předivo osudu vede jen k jeho roztrhání... Odlož zamračené smajlíky, nesluší Ti, tanečnice mezi odpověďmi na inzeráty...

FunThomas
15. 03. 2008
Dát tip
vezmu to pozpátku: aaaaah, pardooooon... :-O .. a nezadaná? O:-) (- to je svatozář, kdyby si slečna nevšimla...) Bylo to v Brně fajn? Na jaký koncert... (že bych tam zašel taky) Noooo do Prahy? Musí to být zrovna Praha? Já Prahu neraaaad :D (ale zas tam mám rodinu) ... kdyby byla motivace, tak bych klidně ochoten byl.. :)

Milly
15. 03. 2008
Dát tip
FunThomas: a seš snad o to víc ochoten zajet do Prahy?? :-D Já byla v Brně teďka a nevim, kdy tam zas pojedu. (možná za pár měsíců- na koncert) A slečna, prosím..- dosud slečna.

Milly
15. 03. 2008
Dát tip
*chlapi- a ženský- v Tvým případě. .-)

Milly
15. 03. 2008
Dát tip
Navíc člověk Tě chce potěšit tím, že už se někdo ozval- a Ty takhle.. :-((

Milly
15. 03. 2008
Dát tip
A proč, Jiříku? .-) Výrok je tu bezpečně zaznamenán... (ostatně stejně tak jako tenhle inzerát :-)) A ten Tvůj byl přece veskrze nevinný a pozitivní... Navíc Ti dávám možnost se tu zamyslet nad známou pravdou o tom, že chlapi přicházejí a odcházejí, inzeráty a reakce na ně zůstávají.. (nebo jak to bylo.. :o))

j_i_r_i_k
15. 03. 2008
Dát tip
To je od Tebe pěkně podlé reagovat na výroky, na jejichž existenci autor už dávno zapomněl. :)

FunThomas
15. 03. 2008
Dát tip
téééda.. neříkají ji džejms bond? ale jsem v Brně jen na koleji - takže nejsem brňák =) sejít se můžem, paní draková :)

Milly
14. 03. 2008
Dát tip
Nejseš?? :-o A to tohle? : "10.03.2008 00:06:29 FunThomas Já ci něco v Brněěěě.... do Prahy je to moooc daleko.. :(" Jak to mám vědět, když Tě vůbec neznám. :-D Podle toho, co zatím vím, tak netuším.. A můžu se chtít s Tebou nejvejš nezávazně sejít- když máš zájem. .-)

FunThomas
14. 03. 2008
Dát tip
neinspiruju.. jen mě zaujal ten název =) nejsem línej a nejsem brňák =) ..ty by sis mě nevybrala?? (a navíc to je inzerát... a já mám zájem... takže bys mě MĚLA chtít... =) )

Milly
14. 03. 2008
Dát tip
Jiříku, už se ozval.....!! :-D Mňo, ale s léty jsem trochu skeptičtější.... :-))

Milly
14. 03. 2008
Dát tip
Ty?? Línej brňák??? :-O A navíc, to bych si musela vybrat já Tebe. .-) Koukám, že se ode mě inspiruješ v oceňování doposud málo oceňovaného. .o)

FunThomas
14. 03. 2008
Dát tip
Beru! Kdy se můžu nastěhovat? =) -t-

Lakrov
01. 08. 2007
Dát tip
Virtuálního nebo živého? (krotí Tě mille?)

Milly
28. 07. 2007
Dát tip
Lakrov: našla.... na čas.............. :-)

Lakrov
09. 02. 2006
Dát tip
Už`s ho našla? :-)

Milly
09. 02. 2006
Dát tip
Jo, a docela brzo po podání inzerátu.. Měla jsem štěstí... :o))

Lakrov
09. 02. 2006
Dát tip
Tak to Ti gratuluji, a smím-li, i závidím (máš štěstí, že nevíš co).

Milly
09. 02. 2006
Dát tip
Proč mám štěstí?

Lakrov
09. 02. 2006
Dát tip
Protože nevíš, co Ti závidím.

Milly
09. 02. 2006
Dát tip
No, to by mě právě zajímalo..

tuleň
09. 09. 2004
Dát tip
jako inzerát zajímavé a lákavé, jako literární dílo bych to moc nebral

Oceňuju jako převod podvědomé touhy do slov a potažmo na veřejnost. To každý neumí...

j_i_r_i_k
11. 12. 2003
Dát tip
A tohle jóóó, přeju, ať se někdo ozve :)...

geper
30. 10. 2003
Dát tip
...hledat není potřeba, než se naděj, objeví se a rychle si tě osedlá!

Milly
23. 10. 2003
Dát tip
Chachá, BARBARE-tak tohle by se mi líbilo-hlavně to s tou košilí! ;-))) Hlavní je, aby si zachovával vlastní osobnost, nenechal se mnou zahltit a uměl reagovat na mý chování.A ten konec je taky pěknej.(i když Ti tam "něco " vypadlo" :-)).

Milly
23. 10. 2003
Dát tip
Chmhmchmhm (to je přepis zachichtání se), BARBARE, tobě něco vypadlo a já tam dala zas něco navíc. :o)

0/5 Seregil: :))) a já zas nejsem drak :))

Milly
22. 10. 2003
Dát tip
Tak teda nic, no! Ale třeba se nějakej najde-doufám... ;-)

Barbar
22. 10. 2003
Dát tip
K čemu jsou nám práva rovná když jsou chlapi zženštilí rovný práva ať užívaj´ když si žehlí košili Doma chci mít ale chlapa co se dá naň spolehnout On zařídí co je třeba pak si můžeme lehnout On mne živí, opatruje svoje právo prosadí Že je přísný s autoritou to mi vůbec nevadí Pro něho jsem jeho přístav každý večer přiráží Já jsem jeho Večernicí snad mne zlatem vyváží láska naše je jak bouře jsou v ní místy tišiny Po tý bořce vzduch je čistý oba jsme hned bez viny BARBAR

Barbar
22. 10. 2003
Dát tip
Občas mi vypadlo písmenko, to už se starším pánům stává, že jim občas něco odněkud vypadne. BARBAR :-))))

FLO
21. 10. 2003
Dát tip
No, nevím....sice nejsem chlap, ale moc mě to neoslovilo.

Seregil
21. 10. 2003
Dát tip
Chmm... to budeš pjekný éro... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru