Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Holobyt duse

12. 07. 2000
10
1
1762
Autor
Naja

Na zvonek napisu NAJA ADAMOVA, co 2x zemrela a nechce se ji zemrit znova. Kdyby snad prisla Smrtka, no tak ji vezmu brousek a rtenkou nakreslim svoje srdce na ubrousek. A kdyby prisla Depka, ta kanibalka dusi, reknu: "Jdi strasit jinam, mne totiz usmev slusi." Ukrojim krajic chleba, schvalne ho hodim na zem, ne, laska neumrela, je jenom ztuhla mrazem.

1 názor

JiKo
04. 09. 2008
Dát tip
je zvláštní, že i po těch letech mi tohle připadá daleko krásnější básnění než co publikují autoři v současné době...

knihomil
27. 06. 2003
Dát tip
špica

Krel
22. 05. 2003
Dát tip
Stačí otevřít ty dveře slunci a láska bude v pohodě:-))

guy
20. 05. 2003
Dát tip
nějak mi z toho do smíchu nebylo ... zvlášť když jsem si představil, že to bylo napsaný uprostřed léta ... ***

Albireo
12. 12. 2000
Dát tip
Ježíšmarjá, Najo, tohle je krása! A samozřejmě také Tip.

Sadaf
11. 10. 2000
Dát tip
Čtu Tě pěkně popořadě a můžu Ti říci, že jsi přesně našla tu správnou strunu v mojí duši.... P.S. Dneska už Tě asi nedočtu, ale alespoň mám co dělat v příštích dnech... ŤIP

JiKo
21. 09. 2000
Dát tip
Změna stylu?

Silvinka
30. 08. 2000
Dát tip
Dnes Ta iba chvalim, vsak, ale toto vtisklo usmev na pery aj mne. A vies co? Ovela hlbsi usmev, akokeby si sem tisickrat napisala veticku: Som stastna. Znie to hrozne uprimne.

nicka
13. 07. 2000
Dát tip
snazis se nam namluvit, ze je to pravy jmeno??

Merle
13. 07. 2000
Dát tip
jako básnička je to super, a kromě toho mi to nezvykle vtlačilo úsměv do tváře...

Bosonohá
13. 07. 2000
Dát tip
A mně se to líbí na tip!!!:-))

Jákob
12. 07. 2000
Dát tip
bezva Naji na ten zvonek to určitě napiš !!!! :o))

papouch
12. 07. 2000
Dát tip
ale než s tím krajícem mrštíš, tak ho namaž, pro jistotu na obou stranách :-) a lásce nalijeme paňáka něčeho dobrýho, aby se rozehřála :-) jo, opti-myš-muž já rrrád, Naji, fajn :-)

MINISTRY
12. 07. 2000
Dát tip
cim horsi smrt tim krasnejsi narozeni:))

Dědouch
12. 07. 2000
Dát tip
vyjímečně: viz papouch

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru